Beantwoord

Afstandsbediening koppelen met Samsung TV lukt niet meer

  • 21 July 2021
  • 5 reacties
  • 131 keer bekeken

Hallo @Shyrin_ , kan je mij helpen? Ik heb ineens hetzelfde probleem. Ik heb de eerste afstandsbediening en een Samsung. Koppelen lukt ook niet meer. Nieuwe batterijen erin gedaan!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jannie61 13 August 2021, 22:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Jessicajoins, wat gebeurt er precies als je de afstandsbediening probeert te koppelen? Op onze website leggen we stap voor stap uit hoe je kunt koppelen: Afstandsbediening afstemmen of koppelen. Volgde je die stappen?

Ja, stappen gevolgd maar het lukt niet

 

Reputatie 7

Wat lukt er precies niet @Jessicajoins? Waar loop je vast, wat doe je precies? We denken graag met je mee maar daarvoor hebben we meer informatie nodig zoals je merkt.

Dank je wel Jasper, je kan dit topic sluiten, ik was vergeten de batterijen uit de oude afstandsbediening te halen. Heel erg bedankt voor de reactie!

Reputatie 7

Graag gedaan, dat verklaart inderdaad dat het niet lukte :slight_smile: Veel kijkplezier! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.