Beantwoord

Afstandsbediening met tv (RCA RB32H1- EU) koppelen

  • 3 June 2021
  • 9 reacties
  • 828 keer bekeken

Ik heb een RCA RB32H1-EU tv en ik probeer al een lange tijd mijn afstandsbediening te koppelen met de tv. Kunnen deze twee überhaupt aan elkaar gekoppeld worden?

Alvast bedankt voor het antwoorden!

 

Valerie

icon

Beste antwoord door MissJ1970 26 August 2023, 17:18

Bekijk origineel

9 reacties

hallo,

welke afstandsbediening heeft u?de nieuwe die helemaal wit is ? of de oudere die een zilveren ring rond de ok knop heeft?(motorola ontvangers of arcadyan hmb2260(v2) of een arris vip2952(v2))

of heeft een arris vip5202 of een zte zxv8001 ontvanger?

 

@M.C visser ik heb de geheel witte afstandsbediening met een Arris VIP 2952 V2 kastje!

oke,druk 5 seconden tegelijktijdig de source en ok knop in,nu gaat een rood lampje branden probeer nu de codes 045-158-161-317-592 of 691

laat ook even weten of het nu gelukt is en welke code het dan was

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm  je kan ook de stappen downloaden zelfs als alle codes van rca niet werken hoeft dat niet te zeggen dat de afstandsbediening helemaal niet werkt.zo werkt mijn philips tv met code 691 terwijl die helemaal niet bij philips staat!dus als het niet werkt zou ik zeggen probeer er ook eens codes van andere merken!

Is het gelukt?zo ja welke code was het?

@M.C visser hoi hoi! Ik heb het geprobeerd, maar het ligt denk ik aan de tv. Het wordt maar 2 afstandsbedieningen gebruiken voorlopig 🤣 dankjewel voor het helpen! 

Graag gedaan!misschien dat de salora codes wat doen aangezien de Electronica zaak hier zei dat de afstandsbedieningen van salora ook op rca reageren. 

Bij mijn RCA tv is het gelukt met 551 van fabrikant HKC, misschien werkt deze ook bij die van jou.

Hé bedankt, dankzij jouw tip is het mij gelukt!

Reageer