Beantwoord

Afstandsbediening op smartphone

• 19 december 2018
  • 4 reacties
  • 1338 keer bekeken

Hoi allen!

Ik wil graag deapp Samsung Smart View als afstandsbediening op mijn iPhone gebruiken. Echter wanneer ik een zender verder of terug ga dan gaat hij over op een andere bron (namelijk op de bron: 'TV'. Dit is een analoge lijn) maar hij moet op de bron HDMI 2 (interactieve televisie heet dat geloof ik) blijven staan. Er is verbinding met de app, want ik kan het geluid aanpassen, alleen wil ik ook graag van zender kunnen wisselen. Weten jullie raad?
Ik heb al even gekeken, maar ik kan nergens vinden hoe en of je een bron kan verwijderen. Ik dacht hiermee het probleem misschien mee op te lossen.

Groeten van Dorien
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 december 2018, 21:56

Hoi Dorien, De app kun je gebruiken voor jouw Samsung tv, maar niet op de tv- ontvanger van iTV. Klinkt wel ontzettend handig! Helaas heb ik nog niets gehoord over een eventuele afstandsbediening app voor KPN iTV, maar als dit er komt zullen we dat zeker delen op dit forum!
Bekijk origineel

4 reacties

Dank voor uw reactie nog! Jammer inderdaad dat die functie nog niet bestaat. Een idee voor in de toekomst 😉.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dorien, De app kun je gebruiken voor jouw Samsung tv, maar niet op de tv- ontvanger van iTV. Klinkt wel ontzettend handig! Helaas heb ik nog niets gehoord over een eventuele afstandsbediening app voor KPN iTV, maar als dit er komt zullen we dat zeker delen op dit forum!
Om de vraag misschien makkelijker te maken. Kan de afstandsbediening van KPN interactieve tv d.m.v. een app bestuurd worden?
Het lukt me alleen met de Samsung afstandsbediening, maar hiermee kan ik helaas niet switchen naar andere zenders (hij gaat dan over op de bron TV = een analoge bron).

Reageer