Beantwoord

Afstandsbediening opnieuw instellen wil niet lukken

• 30 december 2018
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb precies het zelfde probleem. Mij geluid doet ook niks meer. Ik heb een JVC tv en ik heb alle codes die ik tezien kreeg gebruikt. Maar het werkt niet. Ik heb zelf alles opnieuw hersteld maar het doet nog steeds niet. Ik krijg ook steeds dat het rec lampje brand in me HDMI kasje. als ik op de volume knop druk. Ik baal hier wel van.Ik heb zelf een nieuwe afstandbediening geprobeerd maar die werkt ook niet met geluid. Ook niet met opnieuw instellen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 januari 2019, 20:39

Hoi Felixtijger123, Wat lastig dat je de afstandsbediening maar niet gekoppeld krijgt aan jouw JVC tv. Ik begrijp dat je al een nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen, maar dat deze ook niet werkt i.c.m. je tv. Heb je de tv-ontvanger ook al eens gerest? Anders wil ik je vragen om dit alsnog te doen. In dit topic leggen we uit hoe je de tv-ontvanger kunt resetten. Hopelijk kun je daarna de afstandsbediening wel koppelen aan je tv.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Felixtijger123, Wat lastig dat je de afstandsbediening maar niet gekoppeld krijgt aan jouw JVC tv. Ik begrijp dat je al een nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen, maar dat deze ook niet werkt i.c.m. je tv. Heb je de tv-ontvanger ook al eens gerest? Anders wil ik je vragen om dit alsnog te doen. In dit topic leggen we uit hoe je de tv-ontvanger kunt resetten. Hopelijk kun je daarna de afstandsbediening wel koppelen aan je tv.
Reputatie 7
Badge +19
@felixtijger123, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer