Beantwoord

Afstandsbediening reageert nergens op

  • 5 November 2019
  • 8 reacties
  • 299 keer bekeken

Mijn afstandsbediening reageert nergens meer op..

Alles gereset en gedaan... nu geen tv  kan ik ergens een nieuwe krijgen;( heelp

Admin: Reactie afgesplitst van ouder topic en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 6 November 2019, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Jeroen v Wijngaarden, wat rot dat de afstandsbediening niets meer doet :slight_frown: Ik help je graag aan een nieuwe.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Je hebt twee tv-ontvangers thuis zie ik, je zou tijdelijk de afstandsbediening van de andere tv-ontvanger kunnen gebruiken. Deze werkt op beide tv-ontvangers. Het is misschien niet ideaal, maar hopelijk werkt het als tijdelijke oplossing :slight_smile:  

Andere batterijen maken ook geen verschil meer? Heb je een witte of zwarte afstandsbediening die niet meer werkt? Als je me dat laat weten, zorg ik dat er een nieuwe jouw kant op komt.

Goedemorgen een witte afstandsbediening ;)

Oh. Super dan gebruik ik even de andere als nood oplosing

 

 

Bedankt alvast voor het opsturen

Reputatie 7
Badge +19

@Jeroen v Wijngaarden Helemaal goed! Ik zie trouwens dat je gisteren ook contact met Alex hebt gehad via ons forum, hij heeft al een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd :slight_smile: Je ontvangt 'm zo snel mogelijk, ik verwacht vandaag of morgen. Ik hoor graag of het allemaal is gelukt.

Hoi mijn afstandbediening reageert niet.. Of pas als je erg hard duwt op de knopjes. Zou ik een vervanger mogen ontvangen?

 

Mvg Marco 

Goedenavond…..denk 2-3 weken teug zouden jullie nieuwe afstandsbediening opsturen….tot op heden niks ontvangen!

Hi, 

onze witte d3 afstandsbediening is er net mee opgehouden. Nieuwe batterijen gezet dan doet ie ook niks. Hij reageert nergens meer op.

Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen?

groeten Coen

Hi, met onze afstandsbediening is het niet meer mogelijk om van zender te wisselen met de P+ en P- knop. Is het mogelijk om een nieuwe op te sturen aub. Mvg

Reputatie 7
Badge +19

Hi allen, excuus voor de (wat) verlate reactie!

@Mkempers Dan is de afstandsbediening dus wel aan vervanging toe. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm binnen een paar werkdagen via de post thuis.

@Alex1976 Wat gek dat je 'm niet ontvangen hebt. Ik zie dat er inmiddels een nieuwe voor je is aangevraagd, ik ga er vanuit dat het nu goed komt :slight_smile:

@Coenah Geen probleem, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis!

@Kouwtje Dat is niet handig nee. Ik zie dat er al een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg is. Fijn dat dat geregeld is, anders had ik het voor je gedaan.

Mocht een van jullie nog vragen hebben of als we je ergens mee kunnen helpen, maak dan een eigen topic aan. Op die manier kunnen we je het beste helpen en houden we het samen overzichtelijk hier op het forum :slight_smile: Daarom zet ik dit topic op slot.