Beantwoord

Afstandsbediening reageert niet op tv-ontvanger

  • 25 November 2019
  • 6 reacties
  • 3144 keer bekeken

Mijn afstandbediening reageer niet op de tv box 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 17 December 2019, 10:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Ruthline, van harte welkom op ons forum!

Ik begrijp dat je problemen hebt met de afstandsbediening, dat is niet fijn. Wat is er precies aan de hand? Gaat het lampje op de afstandsbediening wel even aan als je een knop indrukt? Heb je al andere batterijen geprobeerd, misschien dat dat verschil maakt? 

Kan je ook je gegevens voor me invullen in je forumprofiel? Wat je daar invult is alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. Dan kan ik je gegevens erbij pakken als dat nodig is, dat is wel zo handig :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +19

@Ruthline Ik heb helaas niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten. Beantwoord je dan ook mijn vragen hierboven? Dan help ik je graag verder.

Badge

Ik heb vandaag de nieuwe afstandsbediening ontvangen, maar helaas zijn mijn problemen daarmee niet opgelost. Afstandbediening werkt wel qua geluid harder en zachter en ook geluid weg, maar alle andere functies t.b.v. de tv ontvanger doen het niet. Geen kanaalkeuze, niks. Heb tv ontvanger en experiabox al gereset, maar geen oplossing. Is de tv ontvanger dan misschien kapot ?

Vandaag heeft iemand in ons gezin op de AB gedrukt, kan niet meer herinneren wat. Resultaat is dat de Mute knop niet meer mute aangeeft maar ‘audio-uitgang/optisch’ met een icoontje erbij .

Het geluid is op dit moment niet te regelen.

We hebben al hetgeen gedaan wat vermeld wordt om te herstartten etc. zonder resultaat.

Wiet iemand hoe de mute knop weer voor mute te laten werken i.p.v. de vermelding audio-uitgang/optisch.

Ik heb een nieuwe afstandsbediening van kpn.alleen doet de aan/uit knop doet het niet.wie kan me helpen

Gr.joep

Reputatie 7
Badge +19

@bertwey Dat is niet fijn. Het kan zijn dat de tv-ontvanger in de war is, ik raad je aan om de tv-ontvanger te resetten volgens stap 2. Als dat onverhoopt niet lukt of niet helpt, dan raad ik je aan om een eigen topic aan te maken. Op die manier kunnen we je het beste helpen om het op te lossen.

@JohWil Wat lastig dat de mute knop en het volume het nog niet goed doen. Ik raad je aan om de afstandsbediening in te stellen, daarmee stem je 'm opnieuw af op de televisie. In de meeste gevallen is dat de oplossing :slight_smile: Mocht het niet helpen of als je vragen hebt, maak dan een eigen topic aan, zo kunnen we je het beste helpen.

@JoepHans Heb je geprobeerd om de afstandsbediening in te stellen? Ik verwacht dat als je de stappen doorloopt, dat het daarna prima werkt! Zo niet of als je vragen hebt, maak gerust een eigen topic aan, dan helpen we je hier graag mee verder.

Voor andere bezoekers: Welkom! Kom je dit topic tegen en heb je ook vragen over of problemen met je afstandsbediening? We hebben daar speciaal een topic voor ingericht, om je er zo goed en snel mogelijk mee te helpen. Laat het ons daar weten, dan helpen we je verder :slight_smile: Om het overzichtelijk te houden zet ik dit topic op slot. Allen alvast fijne feestdagen toegewenst!