Beantwoord

Afstandsbediening stuk

  • 25 April 2019
  • 17 reacties
  • 496 keer bekeken

De witte afstandsbediening van het televisieontvanger is stuk. Zou u mij een nieuwe kunnen sturen?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 25 April 2019, 18:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Monique1962,

op deze topic kun je een nieuwe afstandsbediening aanvragen.
Ik heb alle tips geprobeerd maar helaas. Forumfrofiel aangevuld. Wordt er nu een nieuwe gestuurd?
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb alle tips geprobeerd maar helaas. Forumfrofiel aangevuld. Wordt er nu een nieuwe gestuurd?
@Monique1962 Ik heb je een link gegeven waar je op moet klikken, dan ga je naar de andere topic, daar kun je een afstandsbediening aanvragen.

Vraag hem hier aan: Afstandsbediening kapot

In ieder geval goed dat je je Forumprofiel hebt aangevuld. Dit is dan zichtbaar voor jou en een KPN moderator.
Fijn dat mijn probleem van het kapotte batterij klepje zo snel opgelost kon worden. Heb er nu voorlopig genoeg. Zojuist mijn pakketje geopend met 51 klepjes....🙄🙄🙄
Reputatie 7
Badge +22
Fijn dat mijn probleem van het kapotte batterij klepje zo snel opgelost kon worden. Heb er nu voorlopig genoeg. Zojuist mijn pakketje geopend met 51 klepjes....🙄🙄🙄
Wat??? Zeg je nou??? 51 klepjes??? 😂🤣 Oh my god! 🙈
@Jecca kun je er eens een foto hier plaatsen? 🤣 Hilarisch dit!

Fijn dat mijn probleem van het kapotte batterij klepje zo snel opgelost kon worden. Heb er nu voorlopig genoeg. Zojuist mijn pakketje geopend met 51 klepjes....🙄🙄🙄Wat??? Zeg je nou??? 51 klepjes??? 😂🤣 Oh my god! 🙈

@Jecca kun je er eens een foto hier plaatsen? 🤣 Hilarisch dit!

Reputatie 7
Badge +22
@Jecca ik kom echt niet meer bij! 😂🤣Dit is echt de topper van de vrijdagavond! 🤣
Wat dacht je toen je dit zag?
Duhhhh,was flebbergastered. Vraag me vooral af wat de persoon die dit ingepakt heeft dacht....🙄❓🤫🤪
Reputatie 7
Badge +22
Duhhhh,was flebbergastered. Vraag me vooral af wat de persoon die dit ingepakt heeft dacht....🙄❓🤫🤪
@Jecca, hij of zij van KPN wou ze heel graag kwijt! 🤣
Reputatie 7
Badge +28
Je kan een handeltje beginnen ! 😭
Reputatie 7
Badge +22
Je kan een handeltje beginnen ! 😭
Lijkt me niet zo handig! 😉 Straks zegt de moderator dat ze de andere moet terugsturen. Want het gaat dan alsnog om 50 afstandsbedieningen die misschien ook een klepje nodig heeft. 🤣
Reputatie 7
Badge +28
Was een grapje. 😴 Uiteraard kan @Jecca de klepjes het beste terugsturen naar het gratis antwoordnummer van KPN.

Ik denk dat een moderator het antwoordnummer wel ergens heeft staan.
Wow! Jij valt in de prijzen @Jecca .
Ik ga uitzoeken wat er is misgegaan want nog een paar van dit soort acties en dan zijn we er doorheen ;-)
Zo te zien heeft mijn collega netjes één klepje opgestuurd. Waarom het een gezinsverpakking is geworden ga ik proberen te achterhalen!
Reputatie 7
Badge +22
Wow! Jij valt in de prijzen @Jecca .
Ik ga uitzoeken wat er is misgegaan want nog een paar van dit soort acties en dan zijn we er doorheen ;-)
Zo te zien heeft mijn collega netjes één klepje opgestuurd. Waarom het een gezinsverpakking is geworden ga ik proberen te achterhalen!

@Erwin_ valt me ook op dat ze allemaal hetzelfde artikelnummer hebben: 845899. ieder klepje heeft toch een eigen artikelnummer? 🤔
Reputatie 7
Badge +22
Was een grapje. 😴 Uiteraard kan @Jecca de klepjes het beste terugsturen naar het gratis antwoordnummer van KPN.

Ik denk dat een moderator het antwoordnummer wel ergens heeft staan.

Hierbij het antwoordnummer:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

KPN kan duidelijk zijn klep(jes) 👄 niet houden, zo. 😁
Reputatie 7
Badge +22
KPN kan duidelijk zijn klep(jes) 👄 niet houden, zo. 😁
😂😂😂🤣