Beantwoord

Afstandsbediening stuk

  • 6 January 2020
  • 8 reacties
  • 242 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +28

@Eersel5521 

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Laat je even weten of het is gelukt? 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 January 2020, 21:38

Bekijk origineel

8 reacties

Hier werken ook “opeens” twee afstandsbedieningen niet meer, geen enkele functie. Als ik hem opnieuw wil instellen volgens de link https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm gebeurt er niks. Vanmiddag begon het met 1 afstandsbediening, daarna de reserve gepakt en die doet ook niks meer????? Wat te doen ?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Reputatie 7
Badge +17

@Eersel5521 Hier ging even iets mis met afsplitsen, excuses. Desalniettemin voorziet Noordzee je van het juist antwoord. Je kan met je KPN ID een nieuwe afstandsbediening aanvragen via onze website. :smile:

Reputatie 7
Badge +28

@Eersel5521

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

 

Nieuwe afstandsbediening bestellen is gelukt, maar het is toch vaag dat opeens twee afstandsbedieningen het niet meer doen ??

Reputatie 7
Badge +28

Ja, dat is zeker zo. Nu maar de post afwachten en kijken of het probleem verholpen is met een nieuwe afstandsbediening. De afstandsbedieining is een brievenbuspakketje, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. 

Is het jullie gelukt om via de site een nieuwe afstandsbediening te bestellen? 
bij mij geeft de site telkens een foutmelding 😑😩

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Speeross 

 

Heb je jouw Internet en TV abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is krijg je inderdaad een foutcode te zien. 

Reputatie 7
Badge +17

@Speeross Het klopt inderdaad wat Tycha zegt. Is het gelukt om het alles-in-een abonnement te koppelen aan je KPN ID? Als ik iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het natuurlijk graag. 

Reageer