Beantwoord

Afstandsbediening Tech4Home i.c.m. Samsung TV werkt niet goed

  • 28 July 2021
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Goedenavond allen,

 

We hebben vandaag KPN Glasvezel gekregen en wat zijn we blij met de snelheid en het Interactieve TV van KPN.

Nu is het deels gelukt om de afstandsbediening van KPN te koppelen aan onze Samsung Qled 55 Inch.
Het enige wat niet goed werkt is als ik met de KPN AB naar de TV apps ga, dan loopt deze na even wachten compleet vast. Ik kan dan niet meer wisselen tussen de apps van de televisie.

Herkennen jullie dit probleem en hoe is het opgelost?

 

Alvast bedankt

 

Thijs

icon

Beste antwoord door Nick83 29 July 2021, 08:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Goedenavond allen,

 

We hebben vandaag KPN Glasvezel gekregen en wat zijn we blij met de snelheid en het Interactieve TV van KPN.

Nu is het deels gelukt om de afstandsbediening van KPN te koppelen aan onze Samsung Qled 55 Inch.
Het enige wat niet goed werkt is als ik met de KPN AB naar de TV apps ga, dan loopt deze na even wachten compleet vast. Ik kan dan niet meer wisselen tussen de apps van de televisie.

Herkennen jullie dit probleem en hoe is het opgelost?

 

Alvast bedankt

 

Thijs

Ik heb ook de codes 005 / 200 /244 / 270 geprobeerd, maar hij blijft vastlopen.

Reputatie 7
Badge +24

Welke "TV apps" bedoelt u? Want je kunt met de KPN afstandsbediening alleen het geluid bedienen op de tv, source kiezen en aan/uit zetten. Als instellingen of apps op de tv wilt gebruiken, dan gebruik je de Samsung afstandsbediening van de tv zelf.

Op de ontvanger van KPN zitten ook apps. Deze kun je wel bedienen met de witte KPN afstandsbediening. Bedoelt u die? Bijvoorbeeld YouTube of Netflix?