Beantwoord

Afstandsbediening terugkoppelen naar orginele tv.

• 29 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb mijn afstandsbediening van de tv destijds gekoppeld aan de afstandsbediening van kpn interactieve tv. Nu wil ik graag weer mijn orginele afstandsbediening weer terug koppelen naar de tv! Geen idee hoe ik dit moet doen... iemand een idee???
icon

Beste antwoord door PeterG 29 oktober 2018, 11:55

Het instellen van de kpn afst.bed. op je tv geeft niet als resultaat dat de origineel bij de tv geleverde afst.bed. het niet meer doet. Dat staat er volkomen los van! Ik gebruik ze ook beide, omdat de kpn-afst.bed. niet de menu- en smartfuncties van m'n tv ondersteunt.

De origineel meegeleverde afst.bed zal en moet het nog gewoon doen met je televisie. Zitten daar nog wel goede batterijen in?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Het instellen van de kpn afst.bed. op je tv geeft niet als resultaat dat de origineel bij de tv geleverde afst.bed. het niet meer doet. Dat staat er volkomen los van! Ik gebruik ze ook beide, omdat de kpn-afst.bed. niet de menu- en smartfuncties van m'n tv ondersteunt.

De origineel meegeleverde afst.bed zal en moet het nog gewoon doen met je televisie. Zitten daar nog wel goede batterijen in?
Reputatie 7
Badge +18
Hallo R.schoorl. Peter geeft een prima uitleg. Is je vraag daar ook mee beantwoord of kan ik je nog ergens mee helpen?

Reageer