Beantwoord

Afstandsbediening traag

  • 10 June 2019
  • 6 reacties
  • 632 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een Samsung TV.
Een paar weken geleden moest ik mijn KPN afstandsbediening 2 meter voor het KPN kastje houden om een keuze te maken. Na contact met KPN, kreeg ik een nieuwe afstandsbediening, maar nog steeds hetzelfde euvel. Nogmaals met KPN gebeld en deze dacht dat de nieuwe afstandsbediening niet goed was. Dus weer een nieuwe ontvangen. Maar, ik moet nog steeds deze direct binnen 2 meter richten op het kastje. Normaal, als ik in de keuken stond (4-5 meter er van af) werkte hij perfect.
Wat kan de oorzaak zijn en hoe op te lossen?
De dame dacht ook aan dat het KPN kastje niet goed meer werkte.
Ik hoop snel, dat dit verholpen kan worden. Moet nu steeds m ijn stoel uit om bv van zender te verwisselen.
Groet,
Martin

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door mcl 13 June 2019, 14:43

Bekijk origineel

6 reacties

Lastig.

Wel nieuwe batterijen in de nieuwe afst.bed. gedaan neem ik aan? Niet die uit de oude a.b.

Is er wat veranderd in de plek van tv-ontvanger of televisie?
Iets anders in de kamer wat met Infrarood werkt?
Ja, ook bij de nieuwe afstandsbedieningen nieuwe batterijen geplaatst. In de kamer is niets veranderd.
Inmiddels weer ctc gehad met KPN. Deze heeft mijn TV-ontvanger doorgemeten en daar ligt het aan.
Er wordt een nieuwe TV-ontvanger opgestuurd. Hoop, dat daar het probleem mee verholpen is.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @mcl. Wat vervelend dat de afstandsbediening traag werkt. Wat goed dat er al een nieuwe ontvanger onderweg is. Laat je ons weten of deze ontvanger het probleem verhelpt?
Hallo, ik heb een nieuw kastje ontvangen. Aangesloten en het probleem is over.
KPN, bedankt voor de snelle service.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels verholpen is . Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je! Graag gedaan!☺️

Reageer