Beantwoord

Afstandsbediening verdwenen door pup

  • 24 April 2019
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Onze pup heeft de afstandsbediening laten verdwijnen. Zij gaat straks bij Hans klok werken, alleen nu kunnen wij geen tv kijken. Is het mogelijk dat wij een nieuwe kunnen krijgen.
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 24 April 2019, 00:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Verlaan11 wat vervelend dat jullie afstandsbediening defect is gegaan, op deze topic kun je een nieuwe bestellen. Over Hans Klok gesproken, de haren heeft ze al! 😂

👇🏼👇🏼👇🏼

Reputatie 7
Badge +16
Beste @Verlaan11 wat vervelend dat jullie afstandsbediening defect is gegaan, op deze topic kun je een nieuwe bestellen. Over Hans Klok gesproken, de haren heeft ze al! 😂

👇🏼👇🏼👇🏼



Ter aanvulling: Je kan alvast je klantgegevens in je profiel zetten - dan gaat 't net wat sneller 🙂

Ik hoop dat de afstandsbediening verder een smakelijk tussendoortje was :)

Stel dat je een Chromecast hebt kan je trouwens via de iTV app alsnog TV kijken - Hopelijk kan je op deze manier de tijd toch net wat beter overbruggen 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Verlaan11, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik heb al voorbij zien komen dat afstandsbedieningen kapot worden gebeten door honden, maar laten verdwijnen? Dat is wel next level! 🃏 Op het moment dat je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer en klantnummer kan ik je aan een nieuwe helpen. Geeft even een seintje wanneer dit gelukt is! Dan valt die afstandsbediening, poef, op de deurmat over 2 dagen! 😁
Reputatie 7
Badge +21
@Verlaan11, ik heb helaas nog geen seintje gehad en zie nog geen ingevuld Forum profiel. Kan je aangeven of je die nog wil ontvangen? Of heb je het inmiddels via een andere weg voor elkaar gekregen?

Reageer