Beantwoord

Afstandsbediening volgorde binnen de keuzeboom

  • 26 April 2019
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het mogelijk eens een keer de keuze logica achter de afstandsbediening aan te passen.

Ik denk dat die al sinds de vorige eeuw grotendeels hetzelfde werkt, terwijl er veel is veranderd in de toepassing.
Een nieuwe systeemsetting zou kunnen zijn “Afstandsbediening legacystijl”

Bijvoorbeeld, nu moet je, om bij ingeplande opnames te komen, eerst op het onderste pijltje links drukken bij Opnames. Niet echt doordacht lijkt me. Ik zal niet de enige zijn die me hier steeds weer aan irriteert.
Te meer daar je bij gids als je per ongeluk een keer onjuist op terug drukt in de genres en dan bij het 40ste scherm bent, meteen terug gaat naar het hoofdmenu.

Er zijn eindeloos meer van deze zaken die lijken voort te komen uit angst voor fouten bij verandering. Ik ga niet neerschrijven hoe het volgens mij beter kan, dit moet ook binnen de KPN organisatie zelf beter kunnen worden ingevuld.

Om het bekende antwoord te voorkomen, "de klant wil het zo”, ben ik dus begonnen met de systeemsetting.

Bedankt aan de moderator die dit eens in zijn of haar organisatie wil aankaarten.
icon

Beste antwoord door Marina_ 29 April 2019, 13:25

Bekijk origineel

2 reacties

Is het mogelijk eens een keer de keuze logica achter de afstandsbediening aan te passen.

Ik denk dat die al sinds de vorige eeuw grotendeels hetzelfde werkt, terwijl er veel is veranderd in de toepassing.
Een nieuwe systeemsetting zou kunnen zijn “Afstandsbediening legacystijl”

Bijvoorbeeld, nu moet je, om bij ingeplande opnames te komen, eerst op het onderste pijltje links drukken bij Opnames. Niet echt doordacht lijkt me. Ik zal niet de enige zijn die me hier steeds weer aan irriteert.
Te meer daar je bij gids als je per ongeluk een keer onjuist op terug drukt in de genres en dan bij het 40ste scherm bent, meteen terug gaat naar het hoofdmenu.

Er zijn eindeloos meer van deze zaken die lijken voort te komen uit angst voor fouten bij verandering. Ik ga niet neerschrijven hoe het volgens mij beter kan, dit moet ook binnen de KPN organisatie zelf beter kunnen worden ingevuld.

Om het bekende antwoord te voorkomen, "de klant wil het zo”, ben ik dus begonnen met de systeemsetting.

Bedankt aan de moderator die dit eens in zijn of haar organisatie wil aankaarten.

Volledig mee eens.
zo als het nu werkt, geeft soms veel problemen met kiezen!
Het is veel te omslachtig...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @CorL, Op dit moment staat het niet op de planning, maar zal het meenemen als feedback ter verbetering van onze dienstverlening. Mocht ik hierover (nieuwe) informatie krijgen, hoor je het .

Reageer