Beantwoord

Afstandsbediening voor Interactieve tv

• 3 februari 2018
  • 13 reacties
  • 353 keer bekeken

Is het mogelijk om een andere afstandsbediening gratis te ontvangen? Ik heb problemen met de knopjes van het geluid en duw er maar elke x nieuwe batterijen in om me ff te behelpen,.
Ik heb de code geprobeerd maar die werkt niet.. niet met 17 en niet met 18 op het einde.

Heeft iemand antwoord voor me?
dank je.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Tycha 22 januari 2020, 19:04

Welkom @Carlademaat 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Je kunt even wachten tot een KPN Moderator dit topic oppakt, zij kunnen een nieuwe afstandsbediening voor je regelen (nu de kortingscode niet meer werkt).
Dank je wel joss1965 ik wacht wel ff af dan..
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Beppy! Sorry dat het even duurde. Een nieuwe afstandsbediening is zojuist verstuurd. Die ontvang je morgen of overmorgen. Ik hoor dan graag of alles weer werkt zoals het hoort 🙂
Hoi Joran,
Dank je wel. Jij gaat zeker van mij horen maar ik neem aan dat die nieuwe het zal doen.

Nogmaals dank.. Goede service hoor!
Hoi Joran,
Blijkbaar is er iets misgegaan, je berichtje dateert van 4 dagen geleden en ik zou binnen 1 a 2 dagen een nieuwe afstandsbediening ontvangen. maar helaas is er tot op heden geen levering geweest,. ook heb ik nog geen mailtje met een datum en tijdstip van levering ontvangen..
Enig idee wat is er mis is?

Dank je.
B. Vossen.
Reputatie 7
Badge +28
Balen dit! Er lijkt inderdaad iets mis te gaan. Onze logistieke partner heeft de opdracht wel ontvangen maar er is nooit een track&trace aangemaakt. Ik heb nogmaals een afstandsbediening verstuurd. Je krijgt geen mailtje, maar je hoort wel direct (dus nu) een sms te ontvangen ("Beste klant, het KPN pakket (refnr XXX) wordt zsm door OPD op adres [adres] bezorgd"). Gaat dat nu wel goed? Dan heb je de afstandsbediening morgen alsnog. Sorry dat het niet direct goed ging 😞
Hi Joran,
Och ja komt wel vanzelf goed toch!
Ik heb idd een sms je ontvangen vanmorgen..
Ken jij ook niks aan doen dat het fout ging ff.
Dank je wel Joran..
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Beppy, is het dit keer wel gelukt?
Hey hoi Joran,

Ja hij plofte vanmorgen op de deurmat en hij doet het perfect..
Ben er helemaal blij mee..
Dank je wel voor je goede zorgen!

Groetjes Beppy.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @MTem. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat jij een bericht hebt geplaatst zonder tekst in dit topic. Is jouw afstandsbediening defect? Zo ja, laat dan een bericht achter in het ‘Interactieve tv afstandsbediening kapot’ topic. We helpen je graag verder!

Hoi, 

Mijn witte afstandsbediening van mijn interactieve tv heeft zojuist de geest gegeven.

Ook na het vervangen van de batterijen doet hij het nog steeds niet.

M.v.g Carla 

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Carlademaat 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer