Beantwoord

Afstandsbediening voor KPN iTV met grote contrasterende knoppen?

  • 29 January 2019
  • 3 reacties
  • 515 keer bekeken

Bestaat er een afstandsbediening (AB) voor KPN iTV met grote contrasterende knoppen?

Deze vraag speelde op nadat kennissen van mij (een hoogbejaard stel) vorige week overgestapt zijn naar KPN "internet en TV Basis".
De AB die bij hun TV hoort heeft hierdoor geen functie meer - deze had in vergelijk met de KPN iTV AB grotere en contrasterende knoppen.
Na een week ploeteren vonden ze de iTV AB lastig mee om te gaan - de kleine knopjes en de grijze tekst op de knopjes op een glimmende witte achtergrond maakte het vooral in de avonduren de bediening moeilijk.
Zij zullen toch niet de enigen zijn die hier problemen mee hebben?
Ben benieuwd!
icon

Beste antwoord door Susan_ 29 January 2019, 21:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Nico, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Er is een afstandsbediening met grotere knoppen die aangeschaft kan worden. Dit is de Comfort +.
Deze afstandsbediening is speciaal ontwikkeld voor onze Interactieve TV klanten die behoefte hebben aan een afstandsbediening met duidelijkere knoppen en stevige handgreep.
De Comfort+ afstandsbediening is geschikt voor alle tv-ontvangers van Interactieve TV van KPN.
De knoppen zijn extra groot met duidelijk contrast voor betere leesbaarheid.

Helaas is het niet zo dat wij deze verstrekken, je kan hem zoals gezegd wel eenmalig aanschaffen. Dit kan via onze website voor apparatuur voor thuis.
Susan,
Dankjewel voor deze gouden tip ! Ik ga het direct voor mijn kennissen regelen!
Reputatie 7
Badge +21
Geen probleem, graag gedaan! Fijn om te lezen, ik wens ze er alvast veel plezier mee! 😃

Reageer