Beantwoord

afstandsbediening voor nieuwe TV instellen

• 12 juli 2012
  • 4 reacties
  • 14910 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
het lukt niet de KPN-afstandsbediening (-AB) voor mijn nieuwe Samsung 3-d TV in te stellen omdat de TV-code nog niet bij KPN bekend is. Instructies uit boekje, internetfilmpje en chat leverden niets op, dus nu gebruik ik de eigen AB van de TV maar. Of weet iemand de oplossing?

(tijdens de vele pogingen was het vervelend dat op het TV-scherm steeds het menu tevoorschijn kwam en de 2 x knipperende controlelampjes zijn ook niet duidelijk, nl hetzelfde als je van kanaal wisselt.)

icon

Beste antwoord door julius_caesar 18 juli 2012, 10:28

Daar is inderdaad niets terug te vinden. Misschien een nieuwe afstandbediening aanvragen. De nieuwe werkt ook gewoon op de oude iTV-ontvangers.

Bekijk origineel

4 reacties

Ik had hetzelfde probleem (met een UE46ES6100). Als je zoekt op de eerst twee letters, gevolgd door een * (in mijn geval (UE*) komt er een code terug en die kon ik gebruiken.

Caesar, bedankt. Alleen werkt dit niet bij mij. mijn afstandsbediening is versie 2008 en ik heb nu een UE40ES6140, dus de truc met UE met en zonder * diverse keren geprobeerd. Jammer, dan maar met 2 AB's verder.

Daar is inderdaad niets terug te vinden. Misschien een nieuwe afstandbediening aanvragen. De nieuwe werkt ook gewoon op de oude iTV-ontvangers.

zou ik kunnen doen, bedankt!

Reageer