Vraag

Afstandsbediening voor senioren

  • 17 September 2019
  • 17 reacties
  • 1538 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Hallo,mijn oude ab word een beetje onleesbaar en mijn ogen gaan door Macula achteruit, zou ik gratis een senioren ab kunnen krijgen?

17 reacties

Hallo @Puckie , ik weet niet of KPN seniorenversies heeft van de afstandsbediening, maar ze kunnen je vast een nieuwe 'gewone' gratis opsturen, want in de loop van de tijd slijten de letters en cijfers op de ab, zodat ik, met relatief goede ogen, er ook moeite mee kan krijgen.
Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.
Er is de GRATIS witte afstandsbediening. Als je je gegevens (naam, postcode, huisnummer en klantnummer vaste dienst) in het forumprofiel hebt ingevuld dan wordt die dus gratis toegestuurd.
Reputatie 7
Badge +22
Er is de GRATIS witte afstandsbediening. Als je je gegevens (naam, postcode, huisnummer en klantnummer vaste dienst) in het forumprofiel hebt ingevuld dan wordt die dus gratis toegestuurd.
@PeterG een witte afstandsbediening klopt, maar een senioren afstandsbediening hoort die daar ook bij? Of is deze toevallig ook wit? 😉
Er zijn 2 afstandsbedieningen. De standaard witte, die gratis is.

En een zwarte met grotere toetsen, met witte letters. Alleen: die is al een tijdje niet leverbaar.
Reputatie 3
Badge
Ha Peter,dan wacht ik liever op de senioren AB,misschien met bijbetaling? ik kan de witte AB niet goed meer aflezen!
Je krijgt sowieso geheel gratis een nieuwe witte, met nieuwe opdruk dus ook! Daar heb je gewoon recht op. Mits je even je naam, postcode, huisnummer en klantnummer hebt ingevuld in je forumprofiel (dat is namelijk niet openbaar). [onderaan die pagina opslaan]

De zwarte, beter geschikt voor senioren mijns inziens, zal je gewoon kunnen bestellen in de webshop van KPN zodra deze weer leverbaar is. Dat is ie op het moment helaas niet, zie "levertijd".
Deze is niet gratis maar kost € 20 en wordt afgeleverd op een PostNL punt alwaar je 'm gratis kunt afhalen. Thuisbezorging kost € 2,50 extra. Dan wordt ie dus € 22,50.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Puckie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een senioren afstandsbediening is inderdaad niet gratis, daar zitten kosten aan verbonden. Zoals Peter aangeeft is hij op dit moment niet leverbaar, ik ga voor je navragen of bekend is wanneer hij wél weer leverbaar is!

Wil je tot die tijd een nieuwe standaard afstandsbediening ontvangen? Dan kan ik die voor je aanvragen! Wil je dan een reactie geven waarin je aangeeft dat je deze graag wil ontvangen? Dat is voor mij nu namelijk nog niet helemaal duidelijk, en het zou zonde zijn als ik een opstuur die je niet gaat gebruiken 😉
Reputatie 3
Badge
Ha Susan,
nee bedankt ik weet de meeste knoppen wel ongeveer uit mijn hoofd, het is alleen jammer dat je als oudere geen gratis of met bijbetaling senioren AB kan krijgen, wat is dat voor discriminatiebeleid?
Peter bedankt voor je bemoeienis in deze.
Hallo @Puckie , wat is er discriminerend aan, je kunt met bijbetaling een senioren ab krijgen alleen is deze tijdelijk even niet leverbaar
Reputatie 3
Badge
Jan D,
voor de witte AB betaal je niks en voor de senioren AB betaal je €20 .
Reputatie 7
Badge +24
Tja, ouder worden kost geld. Sommige dingen die je nodig hebt als je ouder word zijn kosteloos. Omdat deze door de overheid betaald worden. Of omdat je daarvoor zorgpremie betaald. Maar niet alles word je gratis en voor niets in de schoot geworpen.
Reputatie 7
Badge +21
@Puckie, als een afstandsbediening kapot is dan krijgt zowel jong als oud een nieuwe. De seniorenafstandsbediening is duurder in productie. We bieden hem aan zodat klanten die hier behoefte aan hebben deze kunnen aanschaffen, maar deze geven we niet kosteloos weg.
Jan D,
voor de witte AB betaal je niks en voor de senioren AB betaal je €20 .
dan wacht ik liever op de senioren AB,misschien met bijbetaling?

Hallo @Puckie , in een eerdere reactie geef je aan dat je wèl wilt bijbetalen voor een senioren ab, wat is dan het probleem?
Ik vind een (senioren)afstandsbediening voor € 20 helemaal niet veel geld. Zelfs niet 22,50 bij bezorging aan huis (brievenbus).

Heb hier wel ab's voor € 80 of meer moeten vervangen als ze stuk waren.
Susan_ schreef: ik ga voor je navragen of bekend is wanneer hij wél weer leverbaar is!

Dat zou sowieso wel prettig zijn.
Reputatie 7
Badge +21
Nog geen reactie helaas, maar dat komt denk ik door het weekend. Zodra ik het hoor geef ik het door!
Reputatie 7
Badge +21

Geen bericht gehad jammer genoeg, maar ik zie hem inmiddels wel weer op de website staan!

Reageer