Beantwoord

Afstandsbediening voor witte ZTE ZXV8001

  • 12 June 2021
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb jarenlang een universele afstandsbediening gebruikt om TV, versterker en de ZTE te bedienen, maar die is helaas kapot gegaan en vervangen is geen optie. Nu kan ik alleen van het ZTE-kastje de  originele afstandsbediening nergens meer vinden. Bestellen via “afstandsbediening aanvragen” lukt helaas niet (krijg steeds een foutmelding*). Kan ik langs deze weg een nieuwe afstandsbediening aanvragen?

 

Bedankt alvast!

 

(*als ik in Mijn KPN zit, wordt het Overzicht ook niet geladen, ik krijg alleen facturen te zien. Misschien zelfde probleem?)

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 June 2021, 20:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Loetje1 ,

Duidelijk is dat er problemen zijn met jouw "Mijn KPN". Wellicht even jouw browsegeschiedenis en cookies wissen. Dat wil vaak helpen. 

Lukt het daarna nog steeds niet? Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7
Badge +28

@Loetje1 

Is het al gelukt met Mijn KPN ? 

 

Dan is tijd voor het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening! 
 

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

Reputatie 7
Badge +30

Is het gelukt, @Loetje1? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Adresgegevens stonden al in mijn forumprofiel en iTV is al lange tijd aan m’n profiel gekoppeld. En ik kan nog steeds geen afstandsbediening via de website aanvragen.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Loetje1, je had niet meer gereageerd, dus ik was er vanuit gegaan dat het gelukt was. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld: binnen twee werkdagen heb je 'm in huis!

Hallo! De afstandsbediening is vandaag per post binnengekomen! Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +30

Super, fijn dat je het nog even liet weten:grin: .