Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet bij opnames

  • 5 June 2019
  • 4 reacties
  • 1141 keer bekeken

Hallo,
Mijn afstandsbediening werkt prima echter als ik bij mijn opnames kom ineens niet meer. Ook een nieuwe afstandsbediening doet precies hetzelfde en blokkeert zodra ik bij opnames kom. Daarom vermoed ik nu dat het aan het kastje ligt. Terug klikken op afstandsbediening kan wel en vanaf dan doet alles het ook weer. Bij mijn opnames is er nog 76% ruimte vrij en staat dus bij lange na niet vol. Dat kan het probleem niet zijn.

Herkent iemand dit probleem?

Heb dit helaas vaker gehad en ben er nu wel een beetje klaar mee. Kan zo geen opgenomen programma’s bekijken terwijl ik hier wel voor betaal en hier het meeste gebruik van maak. Overstappen naar andere aanbieder wellicht, iemand advies?

Bedankt alvast!

*Admin: afgesplitst van verzameltopic
icon

Beste antwoord door Marina_ 5 June 2019, 21:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
@TdeGroot Heb je de afstandsbediening al opnieuw gekoppeld met behulp van de stappen uit het eerste bericht in dit topic? Je zou je ontvanger eens kunnen resetten om te kijken of dit het probleem verhelpt. Hoe je jouw ontvanger kunt resetten, lees je in dit topic.
@Marina_ Bedankt voor je reactie. Eerder al geprobeerd. Zelfs telefonisch met een medewerker van KPN alles doorlopen. Hij wist niet wat te doen. Ik hoop op een passende oplossing.
@Marina_ Nu de software verwijderd van het kastje (dit had KPN niet eerder aangegeven als oplossing) en dit heeft gewerkt! Hopelijk nu definitief van het probleem af. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @TdeGroot, Wat fijn zeg 🙂 Goed om te horen dat het resetten van je ontvanger heeft gezorgd voor een oplossing. Mocht je er toch weer tegenaan lopen dat het weer niet werkt, hoor ik graag van je.

Reageer