Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet goed meer

• 12 december 2017
  • 2 reacties
  • 249 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb een Philips 55PFL8008 tv en de afstandsbediening heet altijd goed gewerkt,
Sinds zondag kan ik de tv niet meer uitzetten met de afstandsbediening en de volume knoppen werken niet meer.
Ik heb alle instellingen geprobeerd maar geen enkele code werkt.
Ook heb ik code 10 geprobeerd maar ook dat werkt niet.
Nu heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld (vergeten een actie code in te voeren en dus gewoon betaald)
Alleen werken deze knoppen nog steeds niet.

Ook heb ik nieuwe batterijen getest maar ook dit helpt niet.

Ik vindt dit erg vervelend aangezien het voorheen normaal gewerkt heeft.
Heeft u nog tips die ik kan proberen.

Met vriendelijke groet.

Jack van Bokhoven
icon

Beste antwoord door Paul_ 14 december 2017, 16:03

Welkom op het forum Jack. Goed dat je het hier meldt. Aangezien je al een nieuwe afstandsbediening hebt en het daar ook niet op werkt, denk ik dat het probleem niet zozeer in de afstandsbediening zit. De code die het dichtstbij komt is denk ik 9113. Dus druk 5 seconden op [stop], tot het rode lampje rechtsboven 2 keer knippert. En dan de code 9113. Wil je dat (nog eens) proberen?

Dit zijn eventuele andere codes maar ik heb zo'n vermoeden dat je die al hebt geprobeerd.
441
424
525
394
401
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum Jack. Goed dat je het hier meldt. Aangezien je al een nieuwe afstandsbediening hebt en het daar ook niet op werkt, denk ik dat het probleem niet zozeer in de afstandsbediening zit. De code die het dichtstbij komt is denk ik 9113. Dus druk 5 seconden op [stop], tot het rode lampje rechtsboven 2 keer knippert. En dan de code 9113. Wil je dat (nog eens) proberen?

Dit zijn eventuele andere codes maar ik heb zo'n vermoeden dat je die al hebt geprobeerd.
441
424
525
394
401
Reputatie 7
Badge +24
Is het al gelukt Jack? Ik hoop het wel!

Reageer