Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet meer

• 9 september 2018
  • 17 reacties
  • 392 keer bekeken

Mijn afstandsbediening werkt niet meer goed. Kan de ontvanger alleen nog handmatig aan en uit zetten. Deze knop is defect

Graag ontvang ik een nieuwe afstands bediening.
icon

Beste antwoord door Noordzee 25 oktober 2019, 15:23

@Rick7 @Asperen007 @Yvonne K @Rosie1 @MiriamD @MAc75 

Meld je even in dit topic: 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-instellen-afstandsbediening-kapot-defect-64394

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond@Hansschaap, welkom! Vervelend dat die knop het niet meer doet. Dan zal er een nieuwe moeten komen ja. Een van de moderators kan u hierbij helpen. Of u kunt bellen naar de klantenservice via nummer 0800-0402. Laat u nog even weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Hansschaap, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Lastig inderdaad dat je constant de ontvanger handmatig moet in-en uitschakelen. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Wanneer je nog geen telefonisch contact hebt gehad met ons en ik je nog verder kan helpen hiermee kan je jouw Forum profiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer. Dan komt er zo snel mogelijk een nieuwe jouw kant op!
Goedenavond Hansschaap, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Lastig inderdaad dat je constant de ontvanger handmatig moet in-en uitschakelen. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Wanneer je nog geen telefonisch contact hebt gehad met ons en ik je nog verder kan helpen hiermee kan je jouw Forum profiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer. Dan komt er zo snel mogelijk een nieuwe jouw kant op!

Hoi
Ik heb het aangevult.

Vr gr. Hans
Reputatie 7
Badge +20
Dankjewel, ik heb een nieuwe aangevraagd voor je. Deze heb je binnen 2 werkdagen in huis. Mocht dit het probleem oplossen hoor ik het graag! Blijft het probleem spelen dan kan je de volgende dingen controleren:
- Werkt hij wel goed op de ander tv-ontvanger?
- Reset de tv-ontvanger
- Storingsbronnen in de omgeving, zoals lampen naast de tv-ontvanger of televisie

Ik hoor graag wat eruit gekomen is!
Reputatie 7
Badge +20
@Hansschaap, ik heb geen reactie meer gehad. Is jouw probleem opgelost met het ontvangen van de nieuwe afstandsbediening?

Goedemorgen de afstandbediend doet het niet meer van kastje in de slaapkamer. 

Hallo,onze ab doet het niet meer. Tv Aan uit doet hij wel maar i-tv niet.

is hier een oplossing voor?
vr gr jenny

Hallo, 

Helaas heeft onze afstandsbediening het vanmorgen opgegeven. Geen enkel knopje reageert nog, brandt geen lampje en ook nieuwe batterijen heeft geen effect

Hoe is dit op te lossen? 

Mvg Rianne

Goedemiddag, 

Ik heb hetzelfde probleem dat de knop op de afstandsbediening voor de ontvanger niet meer reageerd, batterijen vervangen maar dit lost het niet op, is het mogelijk mij een nieuwe toe te sturen? Alvast mijn dank! (profiel is up to date)

mvg Mireille

Een paar weken terug heb ik gevraagd of ik een nieuwe afstandsbediening zou kunnen krijgen, omdat de knopjes blijven hangen en omdat hij niet meer goed reageert. Daarop kreeg ik de melding dat ik een nieuwe zou krijgen. Helaas heb ik deze niet gehad. Enig idee hoe dat kan?

Ik heb gisteren een topic aangemaakt dacht ik maar zie hem niet meer terug. Na het aanmaken van mijn account kon ik onderaan mijn probleem aangeven maar waarschijnlijk is het in het luchtledige opgelost.

het probleem is nl dat een van de afstandsbedieningen het niet meer doet (wit exemplaar). Na de batterijen vervangen te hebben deed hij nog steeds niets. De batterijen werken wel op de andere afstandsbediening dus dat was het niet. Hij had het de laatste tijd al moeilijk maar hij is nu echt naar de eeuwige jachtvelden. Hoe kan ik een nieuw exemplaar bemachtigen? Helaas is er nergens meer een telefoonnummer te vinden waarop ik jullie zou kunnen bereiken dus hoop dat het ditmaal wel goed gaat. Alvast dank voor uw reactie.

Goedemorgen,

Mijn afstandsbediening interactieve tv werkt niet meer.

Alle mogelijke oorzaken en oplossingen die op de site genoemd zijn hebben geen effect gehad.

Is het mogelijk om een nieuwe toe te sturen?

Groet,

Theo

Goedemiddag, 

Na een aantal jaren gebruik, zijn onze beide KPN witte afstandsbedieningen helaas overleden. Is er een mogelijkheid dat ik hier 2 nieuwe voor krijg?

Alvast bedankt, 

Groeten Rick 

Reputatie 7
Badge +17

@Rick7 @Asperen007 @Yvonne K @Rosie1 @MiriamD @MAc75 

Meld je even in dit topic: 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-instellen-afstandsbediening-kapot-defect-64394

Beste Noordzee,  dank voor je tip maar ik had het al bij aanmaak van mijn profiel aangegeven. Daar staat het nog steeds maar er wordt niet op gereageerd dus schijnbaar kijken ze daar ook niet meer na.

Reputatie 7
Badge +17

Beste Yvonne, 

De bedoeling is dat je even een kort berichtje plaatst in dat andere topic. Dan wordt je normaliter heel snel aan een nieuwe afstandsbediening geholpen. 

Alleen iets in jouw profiel zetten in niet genoeg. 

Oké, ik heb zojuist het storingsnummer 0800-0402 gebeld en er wordt een nieuwe gestuurd dus dat werkt in ieder geval het snelst 😉. Toch bedankt voor het meedenken. Dus iedereen die nog zit te wachten…..bel dit nummer maar.