Vraag

Afstandsbediening werkt niet meer op Panasonic TX-L42E5E

  • 11 May 2021
  • 9 reacties
  • 338 keer bekeken

Heeft een jaar gewerkt. Nu ineens niet meer.

Geen verandering in opstelling ontvanger of tv, tevens batterijen in afstandsbediening welke functioneren.

Meerdere malen, functie 5 in koppelmodus geprobeerd, werkt niet..

Enig andere oplossing welke nog te proberen valt?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @vdRieth,

Welke afstandsbediening heb je momenteel? 
 

 

De versie linksboven.

Daar heb ik de installatiestappen van doorgelopen

Je hebt dus de Arris vip5202 ontvanger.

Volg eerst eens de reset instructie zoals hier vermeld.

Daarna weer de stappen die hier genoemd staan (snelcode of pdf met merken):
kpn.com/afstandsbediening

Helaas, na de fastforwardknop blijft de indicator rood. Tevens de aangegeven functies (volume, kanaal wijzigen) gedaan, maar lukt niet / reageert niet

 

resetten gaat allemaal wel goed

Doe de stappen en ( 3-cijferige ) codes in de PDF.

Met die uitleg op de site ( 1-cijferige codes, source- en FF knop) lukt  het mij ook niet (met afst.bed. 2 vrijwel gelijk aan 1).

 

Ik waardeer je hulp! Echter heb ik alle 3cijferige codes van Panasonic doorgelopen en niets.

zie ook niet dat het kpn kastje reageert op n signaal van de afstandsbediening.

kastje is groen en geeft signaal naar hdmi poort, maar kan niet naar een andere zender zappen

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @vdRieth,

Dat het lampje rood brandt kan kloppen zolang de procedure nog niet is afgerond. Even voor de zekerheid, heb je de sourceknop 5 seconden ingedrukt gehouden tezamen door kort voor de 5 te kiezen? Houd dus de sourceknop vast tijdens het drukken op de 5. Druk daarna op de FF (fastforward) knop en check of alles nu wel werkt. 

Als dit niet werkt : 

Zou je de afstandsbediening nogmaals willen resetten door de rode en blauwe knop gedurende 5 seconden gelijktijdig in te drukken en dit de bevestigen met OK ? Probeer dan de stappen nogmaals te doorlopen. 

Nee, werkt helaas ook niet

ook ik krijg mijn panasonic   .. 784   tv er niet in ondanks alles dus die koppelcodes van en voor panasonic deugen ergens niet

binnen de kpn afstandbediening   heeft eerst gewerk toen ik boel kreeg maar na eerste de beste update van die afstandsbediening never nooit weer 

Reageer