Beantwoord

Afstandsbediening werkt slecht

  • 27 November 2019
  • 5 reacties
  • 1136 keer bekeken

Badge

Goedemiddag,

Helaas heb ik ook problemen met mijn witte afstandsbediening. Hij reageert heel slecht en bijvoorbeeld zoiets als volume of uitzetten reageert ie helemaal niet meer op. 

Ik zou graag een nieuwe willen want denk dat bij de huidige AB dit het begin van het einde is…

mvg,

 

Patrick

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 17 December 2019, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @PatrickSep, welkom hier op ons forum! Ik begrijp dat je de afstandsbediening het steeds minder goed doet. Dat is niet fijn, goed dat je het laat weten!

Er staan helaas nog geen gegevens in je forumprofiel. Kan je voor mij je postcode en huisnummer daar aan toevoegen? Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kan ik je gegevens opzoeken en help ik je verder :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +19

@PatrickSep Ik heb nog niets van je gehoord. Mocht je nog een nieuwe afstandsbediening nodig hebben, laat je het dan weten en vul je je gegevens dan in je profiel in? Dan help ik je daar graag mee.

Badge

Goedemiddag, 

 

Enkele weken terug heb via het forum een nieuwe

Afstandsbediening gekregen omdat mn oude niet meer goed werkte.

Ik heb 2 kastjes van kpn en nu heeft de afstandsbedieni g van het kastje wat ik boven heb staan dezelfde kuren als die van beneden enkele weken terug. Zou ik daar ook een vervangende afstandsbediening voor kunnen krijgen? Want dat haperende gedoe is zeer irritant. 

Verder ben ik superblij met alle diensten van kpn en ook van de service. Beste overstap EVER! 😜

Reputatie 1

Goedemiddag,

 

Ook hier "hapert" de afstandsbexiening.

Veel gebruikte toetsen reageren slecht / bijna niet

Is het mogelijk een nieuwe te verkrijgen ?

 

B.v.d.

 

Mini Luesink

Reputatie 7
Badge +19

@renefaure Hoi Rene, fijn om te horen dat de overstap zo'n goede keuze is geweest! Wel lastig dat de tweede afstandsbediening nu ook moeilijk doet. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis :slight_smile: Mocht je andere vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, maak dan gerust een eigen topic aan.

@mini65 Hi Mini, dat is niet fijn, ook naar jou komt een nieuwe toe! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis.

Voor andere bezoekers: Welkom! Kom je dit topic tegen en heb je ook vragen over of problemen met je afstandsbediening? We hebben daar speciaal een topic voor ingericht, om je er zo goed en snel mogelijk mee te helpen. Laat het ons daar weten, dan helpen we je verder :slight_smile: Om het overzichtelijk te houden zet ik dit topic op slot. Allen alvast fijne feestdagen toegewenst!