Beantwoord

Afstandsbedieningen vervangen

  • 20 July 2020
  • 5 reacties
  • 163 keer bekeken

Goedenmiddag, ik wil 2 nieuwe afstandsbedieningen (1 voor beneden en 1 voor boven) aanvragen, want beide zijn defect . Nou heb ik het online geprobeerd, maar krijg ik een foutmelding. Ik heb al mijn producten gekoppeld aan mijn ID. Graag zou ik willen weten of ik het op een andere wijze kan aanvragen.

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 July 2020, 17:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Carmen1979 ,

Kijk nog even of het met een andere browser wel lukt. Hieronder mijn "standaard-antwoord"

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Maar als het via een andere browser dus ook niet lukt? 

Dan kun je bellen met 0800-0402. Dat is de snelste oplossing.  

Je kunt ook jouw volledige forumprofiel vullen. En geef dan hieronder aan dat je via het forum wilt worden geholpen.  Na enkele dagen wordt je dan geholpen door een moderator. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Carmen1979, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In principe moet het via MijnKPN lukken, aangezien je jouw vaste product hebt gekoppeld (geef je aan). Heb je onlangs al een nieuwe afstandsbediening besteld? Dan kan het zijn dat deze optie tijdelijk geblokkeerd is. Kan je aangeven of het inmiddels al gelukt is? Zo niet, dan help ik je graag verder. Wil je dan nog even je klantnummer toevoegen aan je Forum profiel en mij een seintje geven? 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Carmen1979 ik heb geen reactie meer gehad. Heb je jouw afstandsbedieningen inmiddels kunnen omruilen? :blush:

Goedendag, nee, nog niet. We komen morgen terug van vakantie en zal dan maar weer even bellen met KPN. Is wel lastig tv kijken zonder afstandsbediening 😊

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Carmen1979 ,

Maar als het via een andere browser dus ook niet lukt? 

Dan kun je bellen met 0800-0402. Dat is de snelste oplossing.  

Je kunt ook jouw volledige forumprofiel vullen. En geef dan hieronder aan dat je via het forum wilt worden geholpen.  Na enkele dagen wordt je dan geholpen door een moderator. 

 

@Carmen1979 

Heb je de nieuwe afstandsbedieningen inmiddels kunnen aanvragen via 0800 - 0402?