Vraag

Agents of shield seizoen 5

• 31 mei 2018
  • 18 reacties
  • 2002 keer bekeken

Reputatie 1
Is het al bekend wanneer Seizoen 5 van Marvels agents of shield op te vragen is bij ondemand?

18 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Joost, welkom op ons Forum :)

Goede vraag! Het is nog niet bekend wanneer een volgend seizoen van deze serie beschikbaar wordt. Ik ben zelf niet bekend met deze serie, maar wordt nu wel nieuwsgierig. Is deze serie aan te raden?
Reputatie 1
De serie is zeer zkeer aan te raden als je van de marvel films houdt. Het speelt zich namelijk in het zelfde universum en tijdlijn af. Daarnaast zie je ook de opkomst en origine van o.a. Hydra, de inhumans, ghost rider, LMD(live model decoys) en andere big bads en goods
Reputatie 7
Badge +19
De Marvel films die ik tot nu toe heb gezien(Thor/ Iron man/ The Hulk) vond ik erg goed. Daar is het eigenlijk wel een beetje bij gebleven, waarom weet ik ook niet. Komt er nog wat van deze helden terug in de serie net zoals bij The Avengers of is dat niet het geval? Anders mag ik wel een Marvel film marathon gaan houden 😛
Reputatie 1
er zijn genoeg referenties naar de films, maar de personages uit de films zie je helaas niet
Seizoen 5 wordt idd tijd, omdat daar belangrijke dingen in moeten gebeuren t.o.v. captain marvel en alpha flight
De Marvel films die ik tot nu toe heb gezien(Thor/ Iron man/ The Hulk) vond ik erg goed. Daar is het eigenlijk wel een beetje bij gebleven, waarom weet ik ook niet. Komt er nog wat van deze helden terug in de serie net zoals bij The Avengers of is dat niet het geval? Anders mag ik wel een Marvel film marathon gaan houden :P

Wordt een hele klus dan om alles te kijken en op volgorde natuurlijk
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Mauriceva, het gaat nog even duren voordat seizoen 5 wordt uitgezonden 😞 Als ik ga beginnen wordt het een hele klus inderdaad, maar hopelijk wel de moeite waard 🙂
Hallo Mauriceva, het gaat nog even duren voordat seizoen 5 wordt uitgezonden 😞 Als ik ga beginnen wordt het een hele klus inderdaad, maar hopelijk wel de moeite waard :)

Ehhh.. wat is "nog even duren?" Er bestaat namelijk niet zoiets als "Te veel Marvel!!!!" Er is al veel te weinig op KPN en ik lees dat ze bij Ziggo het al wel hebben... Ik wil niet stoken, maar wel motiveren!
Dus:
- Meer Marvel (en DC Comics als we toch bezig zijn)
- Sneller en korter op Amerika zitten, of alles direct op Netflix, dan weet ik ook wat ik moet doen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Tim not Tiny, Zo te lezen ben je een groot fan en snap ik dat je deze vraag stelt. Hierover is nog geen datum gecommuniceerd. Er werd alleen aangegeven dat dit niet op korte termijn wordt uitgezonden door KPN. 😞 Goed dat je aangeeft hoe je het graag zou willen zien. Dit zien we zeker niet als stoken. Juist waardevol om te weten en we kunnen het altijd mee nemen als feedback ter verbetering van onze dienstverlening 🙂
Ok... misschien goed om dan de kaders aan te geven.
"Niet op korte termijn" = langer dan een maand? Twee maanden? Drie?
Dat geeft meer inzicht 😉
Reputatie 7
Badge +19
Ik zou het je heel graag willen vertellen, maar ook ik heb deze informatie niet los kunnen krijgen. We moeten helaas een beroep doen op ons geduld. Ik zal zo nu en dan eens navraag hierover doen 🙂
ok... geduld dan maar... 🕴
Waar kn ik de serie onder vinden? Zie hem nergens
Waar kn ik de serie onder vinden? Zie hem nergens
1 tm 4 zijn helaas weg... verwijderd.
Hopelijk zetten ze die terug samen met seizoen 5!!!
Ondertussen al iets bekend?
Ze zijn al gestart met de opnames voor seizoen 7, dus we hebben nog iets in te halen. πŸ˜‰

Vincent
Reputatie 7
Badge +19
Helaas @V.verschuur 😞 We hebben hier nog niets over gehoord.
Helaas, dan wachten we nog even.
Dankjewel @Marina_

Status heden is?

Reageer