Beantwoord

Airplay mirrorring naar AppleTV werkt niet met KPN ITV app

• 17 februari 2017
  • 4 reacties
  • 1669 keer bekeken

Mijn ervaring is dat de KPN itv app niet (meer) kan streamen naar de Apple tv. Helaas!
Ik had namelijk zin om de serie Brussel op deze wijze te bekijken, maar dat gaat dus niet.
Zelf kijk ik uitsluitend nog tv via de Apple tv in plaats van via een tv aanbieder.
Dat betekent: geen overbodige afstandsbedieningen meer van tussengeschakelde kastjes en dergelijke. Voor tv kijken heb ik de app KNIPPR geïnstalleerd op de Apple tv.
Jammer dat KPN itv geen app heeft voor de Apple tv!

Admin: posts in oude topics afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Koen_1 18 februari 2017, 14:56

Hoi @mj_smit, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Helaas is het streamen vanaf de KPN iTV app niet mogelijk. Een iTV app voor de Apple tv zelf zou natuurlijk een mooie oplossing zijn. Ik geef je suggestie intern door!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Ik heb diezelfde vraag over Apple tv elders op dit forum, ook gesteld, zojuist.
Bekend is dat er “ergens in 2018” wel Chromecast ondersteuning komt,, maar een Apple tv App, die je kunt bedienen met de Apple afstandsbediening, zou dé oplossing zijn. Ben benieuwd op die app er gaat komen.
Heb net een Apple TV aangeschaft met de bedoeling via Airplay KPN ITV te streamen kom ik er dus hardhandig achter dat het is geblokkeerd. Een app op de Apple TV zou de meest logische oplossing zijn en ik zou dit ook wel van KPN verwachten. Ben erg tevreden over de service tot nu toe maar dit is wel een behoorlijke domper.

Wat is de reden dat Airplay niet werkt en komt er binnenkort een oplossing?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @mj_smit, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Helaas is het streamen vanaf de KPN iTV app niet mogelijk. Een iTV app voor de Apple tv zelf zou natuurlijk een mooie oplossing zijn. Ik geef je suggestie intern door!
Zelfde verschijnsel bij mij thuis : erg jammer.

Hoewel..., Het is nog beter wanneer KPN itv beschikbaar zou worden als app in de Apple tv!

Reageer