Beantwoord

Al 2 maanden probleem met iTV Blijf hangen op start scherm

• 28 december 2014
  • 9 reacties
  • 434 keer bekeken

Reputatie 2
Ik heb al bijna twee maanden probleem met mijn iTV. De Arcadyan HMB2260 blijft hangen op het opstartscherm (Zie onder). Alles geprobeerd Experiabox gereset paar minuten gewacht dan naar weer aanzetten. Zelfde gedaan met de ontvangen. Andere Arcadyan HMB2260 aangesloten heeft niks geholpen. Dus het ligt niet aan de TV ontvanger. De TV ontvanger is aangesloten op een switch. Maar ook rechtstreek aangesloten op ExperiaBox LanPoort 3 blijft het hangen op het opstartscherm. Je hebt een paar keer dat je thuis komt en opeens doet het weer wel. Maar de afgelopen drie weken heb ik geen een TV kunnen kijken. Graag een oplossing

10754820_10152871795954365_528334652_n.jpg

icon

Beste antwoord door ITVkijker 29 december 2014, 12:16

joop2011 schreef:
Ik begrijp hieruit, dat je hem elke keer uitzet.

Dat is niet nodig, je kan hem gewoon in standby laten staan.

Dit startmenu, krijg je altijd als je hem uitgezet hebt.

En het kan soms iets meer dan 10 minuten duren.

Dat staat er helemaal niet. Zijn ontvanger valt constant uit en kan niet meer opkomen/aanmelden op het netwerk. Misschien dat KPN zijn profiel kan verwijderen en opnieuw kan aanmelden. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Reputatie 6
Badge +9
joop2011 schreef:

Dat staat er helemaal niet. Zijn ontvanger valt constant uit en kan niet meer opkomen/aanmelden op het netwerk. Misschien dat KPN zijn profiel kan verwijderen en opnieuw kan aanmelden. 

Reputatie 7
Badge +13
ITVkijker, mijn excuus, ik had het verkeert opgevat.

S.v.p. rustig reageren s.v.p.

Reputatie 2
Beste ITVkijker,

Zojuist naar de klantenservice van KPN gebeld. Mijn TV is afgemeld en opnieuw aangemeld waarna ik opnieuw mijn pincode moest invullen. En alles deed het alweer. Hartstikke bedankt hiervoor. Ik had de klantenservice eigenlijk eerder moeten bellen. 

joop2011 heeft ook wel gelijk. Ik heb mijn TV ontvanger op een stekkerdoos aangesloten die met een klikaanklikuit schakelaar aan en uit wordt gezet. Dus elke avond trekt ik dus de stroom van de TV ontvanger er uit. Ik heb de TV ontvanger dus niet op Standby laten staan om zo stroom te besparen. 

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Anthony,

jammer te horen dat je zolang problemen hebt gehad met je ontvanger 😞 Ik ben blij te horen dat het nu, na contact, opgelost lijkt. 

Ik raad je aan om de TV ontvanger toch zo aan te sluiten dat je hem niet elke avond helemaal uit zet. De ontvanger kan hier inderdaad raar op reageren. Het apparaat gebruikt verhoudingsgewijs weinig stroom, dus het zou uit moeten kunnen qua gebruik om hem op standby te laten staan.

Met vriendelijke groet,

Erik

Reputatie 2
Hoi Erik,

Bedankt voor de tip. Ik heb de TV ontvanger nu direct aan de stopcontact aangesloten. Alleen de switch (Eigelijk een WIFI router die ik als switch gebruikt) gaat nog steeds elke avond volledig uit. Dat betekent dat er geen verbinding meer tussen TV ontvanger en de ExperiaBox. Hopelijk moet dat niet uitmaken.

Reputatie 6
Badge +9
joop2011 schreef:
ITVkijker, mijn excuus, ik had het verkeert opgevat.

S.v.p. rustig reageren s.v.p.

Het is rustig bedoeld, maar je kunt het op twee manieren zien. :) 

Maar goed, blij dat het opgelost is.

Reputatie 7
Badge +13
Hi ITVkijker, bedankt voor je reactie.

Het is verder ok.

Ik vatte het te snel op.

Inderdaad gelukkig dat het is opgelost.

Reputatie 7
Badge +13
Beste AnthonyChoi,

De updates zijn altijd 's nachts.

Die krijg je dan niet automatisch.