Beantwoord

Al 2 weken geen tv en internet

  • 19 July 2019
  • 7 reacties
  • 453 keer bekeken

Hallo,

Ik ben ten einde raad. Al 2 weken heb ik geen tv en internet omdat mijn buurvrouw op mijn lijn internet heeft aangevraagd. Ik heb 3 maal een mail ontvangen wat betreft deze lijnkaping en 3 maal heb ik de klantenservice gebeld en zouden ze dit probleem tegen houden. Niets is minder waar. Ik ben uit het systeem geknikkerd. Ergens gaat iets fout, in de administratie is mijn adres niet gelijk aan mijn adres in de straatkast. Klantenservice heeft meerdere malen beloofd mij terug te bellen, afgelopen donderdag voor 10 uur, maar nu is het vrijdag avond en heb ik nog niets gehoord. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Sanne88 26 July 2019, 21:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Oei, oei, @Sanne88 . Dat klinkt érg naar. Je spreekt over een lijnkaping en in veel gevallen worden dit soort vervelende incidenten overgedragen aan onze afdeling spoed en herstel om het zo snel mogelijk te herstellen. Is dat bij jou ook gebeurt? Is er voor de tussentijd ook een tijdelijke oplossing aangeboden? (Digitenne + een mobiele dongel)
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik ga het dan uitzoeken.
Hallo @Erwin_

De afdeling die je noemt zou mij al steeds terugbellen, maar is na 30 keer contact met de klantenservice nog steeds niet gebeurd. Ik ben al eens vaker uit het niets afgesloten geweest omdat mijn huisnummer veranderde zonder een verhuizing. Blijkt ook erg lastig te zijn. Toen heb ik een noodpakket toegestuurd gekregen. Digitenne werkte hier niet dus daar bedank ik voor. Wil gewoon zo snel mogelijk weer tv kunnen kijken en kunnen internetten. Ik heb mijn profiel aangevuld.
Ai, ai. Wat een narigheid op deze manier. Ik zie dat er een zogenaamd ticket open staat. Dat is een goed teken, dan weten we zeker dat ze er in ieder geval aan werken.
Men heeft je op 17-7 proberen te bellen maar dat is niet gelukt. Er wordt wel gewerkt aan herstel van je lijn. Ik durf niet te garanderen dat er dit weekend nog gebeld wordt. Ik vrees eerlijk gezegd van niet. Sorry dat het allemaal zo lang moet duren en dat er beloofd wordt om te bellen, wat vervolgens niet gebeurd. Ik weet niet waarom dit is. Helaas heeft het vaak wat voeten in de aarde om een lijn te herstellen.
Ik maak sowieso een aanvulling op het ticket. Meer kan ik helaas niet doen 😢
@Erwin_ ik heb de 17e wel contact gehad hoor, maar mevrouw kon me ook niet helpen. Toen de 18e weer zelf gebeld en ze beloofden me terug te bellen voor 10.00 dezelfde dag. Nou ik wacht het weer af....
Is er nog contact met jou gezocht?
Yes. Eindelijk, het is opgelost na 2,5 week en 20 telefoontjes met de klantenservice.😮
Jammer dat het zo veel tijd en inspanning heeft gekost. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het nu allemaal werkt. Voor toekomstige vragen, kun je hier terecht!