Beantwoord

Al 3dagen zonder TV ..

• 23 juni 2016
  • 10 reacties
  • 365 keer bekeken

Mijn vader van 84 heeft sinds Maandag ochtend glasvezel van de KPN, maar door een fout van KPN werkt TV en bellen niet..
Ze hebben bij de aanvraag diverse fouten gemaakt en ook geen abonneenummer en pincode voor de TV geregeld .
De monteur kon het dus niet 100% rond maken en kreeg van KPN te horen dat we binnen 24uur per mail het abonneenummer en pincode zouden ontvangen, maar dat was dus een leugen van de KPN want er kwam niets!
Ik dus gebeld naar de klantenservice en alles uitgelegd, nu kon opeens die activatie per mail niet meer binnen 24uur en moet ik 3 dagen wachten tot het ticket behandeld word!
Voorlopig zijn we nu 4 dagen verder en nog niets van de KPN gehoord dus ik overweeg nu het abonnement te beëindigen wegens nalatigheid.
Het valt mij vies tegen van de KPN en had dus blijkbaar toch beter voor Vodafone kunnen kiezen.
Is dit de normale werkwijze bij KPN? Waarom kan dit niet met spoed opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Justin_ 19 juli 2016, 11:09

Hoi Martin, fijn dat het opgelost is! Aan de ene kant betreur ik het dat het zo lang geduurd heeft voordat het probleem is opgelost. Aan de andere kant ben ik blij dat je vader nu eindelijk probleemloos tv kan kijken 🙂 Als je nog ergens tegen aanloopt, dan weet je me te vinden.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Martin888, welkom op ons volledig nieuwe forum! Wat vervelend dat je vader al een aantal dagen zonder tv zit. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Reageer op m'n privébericht , dan ga ik dit zo snel mogelijk voor je oplossen!
gestuurd 🙂
Om een vage reden kan ik niet meer inloggen met martin888 !

Ik heb inmiddels 4x met de KPN gebeld en nog steeds geen TV en bellen, alleen maar internet.
Ze hebben nu weer voor de 4e keer beloofd dat er Dinsdag (morgen) een mail komt met het nieuwe abonneenummer en pincode Pffff .

Er zou afgelopen Zaterdag ook een noodpakket met digitenne klaarliggen bij het het postkantoor maar je kan wel raden hoe dat is afgelopen, natuurlijk geen pakket. Ik heb nu voor de 2e keer een sms gehad dat er een pakket op het plaatselijke kantoor klaar ligt na 15uur, jaja.

Wat heb ik een spijt zeg dat ik in zee ben gegaan met de KPN, ik zal voortaan al mijn vrienden, familie en forumleden op tweakers etc waarschuwen voor de KPN.
Dus mensen pas op met de KPN.

Mijn vader van 84 zit nu al 7 dagen zonder telefoon en TV.:(
Ik ben ook benieuwd of ze het lef hebben om mijn vader gewoon te laten betalen voor de tot nu toe afgelopen 7 dagen:@

Ook vreemd dat je steeds zelf moet bellen dat het nog niet werkt, een bedrijf met een goede service zou er zelf op toezien of het gelukt is.
Komende Maandag zit hij nu 14dagen zonder Glazvezel TV en telefoon.
KPN is hier flink aan het blunderen.

Mijn vader kijkt nu via het digitenne noodpakket .
Vandaag is dag 14 ingegaan:@
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Martin, wat ontzettend vervelend dat dit probleem nog niet verholpen is 😞 Wel fijn dat je vader nu in ieder geval via digitenne tv kan kijken. Zoals ik in m'n privébericht heb aangegeven, heb ik dit probleem voor je doorgezet naar ons escalatieteam. Ik zie ook dat er gewerkt wordt aan een oplossing. Helaas blijkt het probleem een stuk complexer dan eerder gedacht. Mijn collega's van dit team zullen je verder op de hoogte houden van de voortgang.
Na 15dagen werkte de TV in de woonkamer, maar inpv van alleen de basis waren alle zenders te bekijken en alleen HD zenders inpv ook HD-glas.

De 2e ontvanger op de slaapkamer en de telefoon werkte pas na 17 dagen, maar deze ontvanger heeft een eigen abonneenummer en pincode!
Bij deze staan wel de basis-zenders aan en is er HD-glas.
Volgens de klantenservice hoor ik maar 1 abonneenummer en pincode te hebben, ze begrijpen het ook niet.
Ze blijven er aan werken.

Ben benieuwd wat voor spookrekening gaat komen, het vertrouwen is natuurlijk weg.:(
Komende Maandag word het 4 weken.
Opgelost:)
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Martin, fijn dat het opgelost is! Aan de ene kant betreur ik het dat het zo lang geduurd heeft voordat het probleem is opgelost. Aan de andere kant ben ik blij dat je vader nu eindelijk probleemloos tv kan kijken 🙂 Als je nog ergens tegen aanloopt, dan weet je me te vinden.

Reageer