Beantwoord

Al 7 maanden geen TV, super slechte wifi en al 30x contact gehad

  • 17 October 2021
  • 8 reacties
  • 98 keer bekeken

7 maanden heb ik.nu geen kpn 

Meerdere x telefonisch  contact  gehad alle stappen door lopen   en dat doet die allemaal  aleen hij start dan maar tot 24 procent op gooit hem op zwartboek en geeft fout code aan  elke x nemen ze contact op 

Of sturen iemand gratis langs    . Maar naar te vragen waar de monteur bleef of zelfs een bevestiging  dat er iemand komt met een eventuele datum  zeggen ze dat het er al zoizo minimaal 80 euro koste aan zit   ..

En dit gaat nu al 7 maanden lang door internet op de tv heb ik wel WiFi heb ik maar die is echt super slecht als ik op de trap ga zitten op de bovenste trede dan heb ik geen WiFi terwijl de modem in de gang staad . 

In de tuin heb ik ook geen WiFi en ook daar al zo vaak voor gebeld ze willen gewoon weg niet helpen  maaar als de rekening te laat is dan belle ze 3 x per dag en 6 brieven in de bus  .

Wat kan ik doen want ziggo is al helemaal niets  op dit adres 


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 October 2021, 07:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Pamelap ,

Heb je de WiFi-manager al geprobeerd? 

https://www.kpn.com/search.htm?q=wifi+manager


En wat betreft TV: Je wilt geen monteur laten komen, begrijp ik. Het probleem gaat echter niet vanzelf over. Je kunt als alternatief voor 5 euro per maand een Digitenne-ontvanger erbij huren van KPN. Dan heb je TV. Dit kun je regelen via Mijn KPN of vanaf morgen via 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +24

Hoe is de tv ontvanger verbonden met de Experiabox? Met een kabel bestaande uit 1 stuk zonder dat er andere kastjes ofzo tussen zitten? 

Reputatie 6
Badge +6

KPN geeft ook niet de garantie dat WiFi in de tuin gaat werken. Binnenshuis wordt deze garantie wel gegeven, voor buiten is dat gewoon heel moeilijk en het is ook niet reeel om dit wel te verwachten, het is WiFi….

Reputatie 7

Welke Experia Box heb je?

Heb je ook nog andere wifi toegangspunten zoals Experia WiFi's of "super"WiFi's?

Installeer eens de WiFi Analyzer app op een Android telefoon of tablet en meet in de gang op anderhalve meter van de Experia Box de veldsterkte.

Hoeveel dBm meet je?

En hoeveel dBm meet je bovenaan de trap?

En in de woonkamer?

En in de tuin?

Reputatie 7
Badge +24

KPN geeft ook niet de garantie dat WiFi in de tuin gaat werken. Binnenshuis wordt deze garantie wel gegeven...

Nou... daar is nog wel wat op af te dingen. Als je betaald voor versterkers bijvoorbeeld. En betaald voor de monteur indien je die nodig hebt.

Reputatie 7
Badge +11

KPN geeft ook niet de garantie dat WiFi in de tuin gaat werken. Binnenshuis wordt deze garantie wel gegeven, voor buiten is dat gewoon heel moeilijk en het is ook niet reeel om dit wel te verwachten, het is WiFi….

Ook binnenhuis worden er geen garanties gegeven. De situatie is per woning compleet verschillend dus hier kunnen geen garanties op gegeven worden. Is ook niet te doen, als je overal een x-snelheid garandeert dan zou je dus bij standaard bij nieuwbouw al wifipunten bij moeten leveren omdat je twee meter naast de meterkast soms al geen wifi meer hebt. Als de wifi ergens tegenvalt kunnen we daar wat aan doen maar hier zijn wel kosten aan verbonden. Op de uitgevoerde werkzaamheden en de apparatuur zit een garantie maar er wordt geen goede wifi gegarandeerd.

KPN geeft ook niet de garantie dat WiFi in de tuin gaat werken. Binnenshuis wordt deze garantie wel gegeven, voor buiten is dat gewoon heel moeilijk en het is ook niet reeel om dit wel te verwachten, het is WiFi….

Binnenshuis wordt ook geen garantie gegeven, KPN geeft wel tips en advies, maar garantie, nee.

 

Reputatie 7
Badge +10

.Wat kan ik doen want ziggo is al helemaal niets  op dit adres 

 

Omschrijf eens wat je hebt en hoe het is aangesloten.

  • Welk modem heb je?
  • Welke tv ontvanger heb je?
  • Is de tv ontvanger bekabeld aangesloten of met DVS stekkers?
  • Wat voor woning heb je en waar staan de spullen?
  • Heb je en glasvezel of koperverbinding, en waar komt dat binnen?

 

 

Wat betreft wifi ligt het erg aan je woning. De grote, of bijvoorbeeld beton of isolatiematerialen. 

Als dat beter moet, zul je moeten denken aan versterkers bij kopen. Via KPN en zelf iets zoeken.