Beantwoord

Al twee weken geen TV ontvangst

  • 1 March 2021
  • 21 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo, sinds twee weken geen tv. nieuwe modem ontvangen, nieuwe tv ontvanger ontvangen, afgelopen vrijdag zou wederom een nieuwe ontvangen worden gestuurd maar jullie laten niets weten. Begin er nu eigenlijk wel van te balen. Inmiddels al twee uur met jullie aan de telefoon gehangen maar daarna geen enkele reactie. Is dat de service van KPN???

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 8 March 2021, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Mark63, wat rot dat je al twee weken bezig bent om de tv weer aan de praat te krijgen. 

Kan je me meer vertellen over wat er precies aan de hand is? Welk modem en welke tv-ontvanger heb je nu, en hoe zijn ze met elkaar verbonden? Krijg je een foutmelding te zien, en zo ja, welke is dit?

Goedemorgen Alexandra, Dit heb ik nou al 3 maal telefonisch aan medewerkers doorgegeven. Volgens mij moet dat in een logboek toch te zien zijn. Foutcode 301. Leest geen software. nieuwe tv ontvanger ontvangen maar dat was een verouderde versie. wederom zou een nieuwe tv ontvanger afgelopen vrijdag al zijn opgestuurd … Maar je raadt het al, nog helemaal niets!!! Ook geen telefoontje geen email of sms. Gaat lekker zo!

Alexandra, Zojuist een sms ontvangen dat ik morgen de tv ontvanger kan ophalen. Heeft ff geduurd maar zou het dan vanaf morgen weer werken??? Ik neem aan dat er een tegemoetkoming tegenover staat.

Badge +19

Gebruikt u dit soort dingen? 

 

Ik gebruik dit soort dingen ja. Maar met bekabelde verbinding werkte het ook niet!

Badge +19

Als ik het goed lees heeft u een nieuw modem en een nieuwe ontvanger ontvangen en nog werkt het niet. Dan kan het bijna niet anders dat er iets mis  is met uw netwerk.  De draadloze verbindingsets moet u al helemaal niet gebruiken. Heeft u ergens in het netwerk een switch zitten?

de nieuwe ontvanger bleek niet de goede software te hebben en had voordat ik hem ontving geüpdatet moeten worden. Was niet gebeurd. Overigens werkt het met de draadloze ontvangers de afgelopen 4 jaar prima. weet niet helemaal wat je met ‘en switch’ bedoeld

 

Badge +19

Zo ziet een switch eruit.

 

Reputatie 7
Badge +19

@Mark63 Ik weet alleen wat je me vertelt. Vandaar mijn vragen naar wat er precies aan de hand is. Fijn dat je later het bericht over de nieuwe tv-ontvanger gekregen hebt, deze kan je vandaag omruilen lees ik. 

Ik ben benieuwd hoe het straks met de nieuwe tv-ontvanger gaat. Dankzij de hulp van Joep weten we ook dat je een Draadloze Verbindingsset gebruikt. Als de nieuwe tv-ontvanger het niet doet zo gauw je deze geïnstalleerd hebt, dan is het verstandig om de tv-ontvanger even met een kabel te testen. Dan kijken we vanaf daar verder.

Joep, Dank voor de foto. Maar ik heb geen switch. alleen modem en tv ontvanger, die het hopelijk straks ook doet…?

Badge +19

We horen het graag van je.

Er gebeurt al meer dan andere keren. Zou t dan nu ....

 

Badge +19

Je bouwt de spanning wel lekker op:joy:

Het lijkt het te doen. Wel bekabeld hoor en nu ff draadloos testen ...

Het lijk nu ook te werken 😀. Nu nog graag vernemen hoe KPN denkt te compenseren voor ruim twee weken geen tv en voor alle rompslomp (2,5 u telefonisch contact, ritten naar PostNL punt en terug en alle tijd die het gekost heeft). Ik ben benieuwd...

Reputatie 7
Badge +19

@Mark63 Fijn om te horen dat 't met de nieuwe tv-ontvanger weer goed werkt, dat is belangrijk. Je gegevens staan nog niet in je forumprofiel zie ik. Als je ze daar invult en me hier een seintje geeft zo gauw je dat hebt gedaan, dan kijk ik naar de mogelijkheden voor compensatie. 

Done!

Ben benieuwd hoor Alexandra!

Reputatie 7
Badge +19

@Mark63 Ik zie wel wat gegevens in je profiel staan, maar geen postcode, huisnummer en klantnummer. Daardoor kan ik je gegevens niet opzoeken. Als je deze toevoegt en dan een seintje geeft, kan ik je hiermee helpen. Je kan ook telefonisch of via chat contact opnemen met de klantenservice voor een snellere afhandeling, als je dat prettig vindt.

Done!

Reputatie 7
Badge +19

@Mark63 Super, dank! Ik stuur je een privébericht om de vergoeding in orde te maken.