Beantwoord

alle ziggo sport totaal in HD nu 233 234 235 236 en 237 en238 niet? Waarom

  • 16 June 2019
  • 11 reacties
  • 552 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
alle ziggo sport totaal in HD nu 233 234 235 236 en 237 en238 niet? Waarom
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 16 June 2019, 19:49

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @WAJK

Ziggo Sport geeft alle kanalen in HD door, behalve Ziggo Sport Ducu en Extra 2. Dit ligt niet aan KPN, maar bij Ziggo. Ze willen deze 2 kanalen niet in HD geven bij KPN.

Eerst was het nog zo dat Ziggo Sport Select en Voetbal in HD is bij KPN, en de rest was nog SD.
Ziggo Sport Docu en Extra kijk ik in ieder geval toch nooit. Maar vind wel dat ze die 2 kanalen wel in HD mogen gaan leveren aan KPN, en zeker voor € 14,99 per maand!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @WAJK Dennis heeft het juiste antwoord gegeven: dit is de afspraak die we hebben voor wat betreft de doorgifte van deze kanalen.
Reputatie 2

Zit hier mogelijk al verandering aan te komen? Het beeld van de die twee kanalen is echt niet te doen bij live sport (maar worden wel steeds vaker ingezet door Ziggo).

 

Alternatief is trouwens via de Ziggosport app de kanalen casten, in de eigen Ziggo Sport app zijn de kanalen wel in HD. Maar dat is ook niet ideaal want die app is niet super stabiel.

Reputatie 6
Badge +9

Ik zag zojuist dat Docu en Extra ook in HD zijn. En ook Ketnet, TRT en ik kwam er nog een of twee tegen die nu ook HD zijn. Oh ja, Family 7 ook.

Juist @Alfons . Ik zag net ineens op Docu dat het een stuk scherper was. Fijn! Dit was echt één van de minpunten toen wij overstapten van Ziggo naar KPN. Ziggo Sport Totaal is een extra zenderpakket waarbij je toch wel mag verwachten dat alles in HD doorgegeven wordt.

 

Weer een minpuntje minder :grinning:

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Ook Out TV en Secret Circle zijn inmiddels  HD. Was ik nog vergeten. 

Reputatie 7
Badge +22

Ook Out TV en Secret Circle zijn inmiddels  HD. Was ik nog vergeten. 

Ik heb lijstje van mij bijgewerkt! 😉

Nu nog de met Docu en Extra corresponderende kanalen naar HD opwaarderen. Wanneer komt dát, webcare?

Reputatie 7
Badge +22

Nu nog de met Docu en Extra corresponderende kanalen naar HD opwaarderen. Wanneer komt dát, webcare?

Docu en Extra zijn in HD. Of bedoel je de PDF-lijst?

Oh flips. Dank je, @Dennis Schreve 

Ik bedoel dus de corresponderende LIVE SPORT ON DEMAND kanalen 280 t/m 283?

Dus webcare?

Reputatie 7
Badge +22

Oh flips. Dank je, @Dennis Schreve 

Ik bedoel dus de corresponderende LIVE SPORT ON DEMAND kanalen 280 t/m 283?

Dus webcare?

Kanaal 280 t/m 283 kan ik helaas niet testen. Maar tijdens de winterstop van F1 zet ik Ziggo Sport altijd uit! Als F1 weer begint dan zet ik het weer aan. 😉 Dat bespaard ook geld. Ik laat hem niet het hele jaar doorlopen. 

Reageer