Beantwoord

Alleen 4K-ontvanger bij duurder abonnement

  • 20 July 2019
  • 9 reacties
  • 217 keer bekeken

Ongelooflijk dat er sprake is van gedwongen winkelnering. Als je bij KPN een 4K decoder wilt, wordt je gedwongen naar een nieuw, fors duurder internetabonnement. En Spotify ben je kwijt of mag je extra gaan betalen....

Een bar slechte service van KPN....

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 July 2019, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Het heeft mijns inziens ook nog helemaal geen toegevoegde waarde om over te stappen naar dat 4K abonnement. Er zijn immers maar drie 4K zenders te bekijken die qua genre zo ver uit elkaar liggen dat ik me niet kan voorstellen dat er meer dan één jouw interesse zullen hebben. Ook het 4K on-demand aanbod is marginaal dus is mijn advies: Vergeet dit 4K abonnement en kijk in 2023 nog eens of er dan al wat veranderd is.
Het heeft mijns inziens ook nog helemaal geen toegevoegde waarde om over te stappen naar dat 4K abonnement. Er zijn immers maar drie 4K zenders te bekijken die qua genre zo ver uit elkaar liggen dat ik me niet kan voorstellen dat er meer dan één jouw interesse zullen hebben. Ook het 4K on-demand aanbod is marginaal dus is mijn advies: Vergeet dit 4K abonnement en kijk in 2023 nog eens of er dan al wat veranderd is.


Dat was niet mijn constatering of vraag. Er is m.i. sprake van slechte service!
Reputatie 7
Dat was niet mijn constatering of vraag. Er is m.i. sprake van slechte service!
Waarom dan, je hebt toch helemaal niets aan die 4K Ultra-HD ontvanger zonder een 4K abonnement of dacht je van wel?
Je zult dan dus wel een 4K abonnement moeten afsluiten en dus zie ik het probleem niet.
Weet je dat je voor het "Alles-in-1 standaard" abonnement met "gratis" Spotify Premium evenveel betaalt als voor het "Internet en TV" abonnement met de losse optie voor Spotify Premium. De meerprijs die je betaalt is dus puur en alleen voor 4K en de hogere snelheid die inbegrepen is.
Reputatie 7
Badge +22
KPN zou ook meer moeten gaan doen om 4K uit te breiden. Maar dan wel zonder meerkosten. Abonnement is al duur zat. En een abonnement Internet + TV Basis 4K zou ook een mooie abonnementsvorm zijn. Want je bent verplicht om 2 TV ontvangers te nemen, i.p.v. 1.
Reputatie 7
Badge +9
Ikzelf heb ook een 4k TV maar IK wacht nog even mét dat abonnement 4K nu als in een Premium. ALS WIJ DAT ZOUDEN DOEN RAKEN WIJ HEEL VEEL KWIJT. DUS IK WACHT NOG WEL TOT HET WAT AANTREKKELIJKER WORDT.
Reputatie 7
Badge +21
Ook bij Ziggo krijg je de 4k ontvanger (de next) alleen bij het duurste abonnement. En daar heb je slechts één 4K zender.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom @HENNY B! Jammer om te lezen dat onze pakketten niet goed aansluiten op jouw wensen! Voor nu kan ik er helaas niet zoveel aan veranderen, maar ik geef je wens wel intern door. Hopelijk kunnen we je in de toekomst er mee verblijden!
Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen. Ik bied mij excuus aan voor die schreeuwden woorden. dat is niet netjes en niet mijn bedoeling. cor 🤔
Reputatie 7
Badge +30
Geen enkel probleem, Cor! Ik zie het niet als schreeuwen bij jou: het hoort gewoon een beetje bij jouw schrijfstijl! 🙂