Beantwoord

Alleen NPO 1,2,3 te zien, of foutcode 570

  • 8 July 2020
  • 6 reacties
  • 403 keer bekeken

Ik heb exact hetzelfde probleem. Wat heeft tot oplossing geleid? Wel internet en geen issues met KPN iTV

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Guidotk 14 July 2020, 19:38

Bekijk origineel

6 reacties

Bij hernieuwd opstarten nog wel foutcode 570. Stappen die worden voorgesteld geven geen oplossing 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Guidotk, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een foutcode is nooit fijn! Je geeft aan dat je de stappen al hebt doorlopen, bedoel je de stappen dan die op deze website uitgelegd staan? Want in principe zou dat de foutcode moeten oplossen. Heb je andere apparaten aangesloten op je Experia Box, die niet van KPN zijn?  Vaak zijn dat de boosdoeners namelijk. Wil je dit controleren en dat apparaat even loskoppelen om te kijken of dit het probleem oplost?

Mocht het niet gelukt zijn, dan kijk ik graag even mee. Wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Hallo Susan, gisterenavond al contact gehad met een collega van de 1e lijn. Veel stappen samen doorlopen echter geen oplossing. Hij heeft daarop een ticket aangemaakt. Ik wacht nu op een reactie van de 2e lijn. Wellicht kan jij kijken of dit inmiddels is opgepakt? Groet, Guido 

Reputatie 7
Badge +21

@Guidotk oke top dat er al een ticket is aangemaakt. Dat zie ik nu ook inderdaad! In het weekend is de mankracht even wat minder, maar ik heb gevraagd of ze hier naar willen kijken. Even opnieuw onder de aandacht gebracht :wink:  Ik verwacht begin volgende week wat meer actie hierin!

Inmiddels contact gehad en als oplossing een nieuwe tv ontvanger (HMB2260) gekregen. Deze aangesloten en na het laden van de software en het invoeren van mijn abonnementsgegevens doet alles het weer. Opgelost dus. Ticket kan gesloten worden. Dank en groet.

Reputatie 7
Badge +21

Fijn om te lezen dat een nieuwe tv-ontvanger voor jou de oplossing was @Guidotk en bedankt voor de terugkoppeling! Veel plezier ermee :blush:

Reageer