Alles in 1 klacht

• 10 januari 2014
  • 3 reacties
  • 3242 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik ben vanaf 30 November bezig om over te schakelen naar een Alles in 1 thuis standaard abonnement

Hierbij een opsomming van 40 dagen frustraties :

1. 30 November alles geregeld via hulp aan telefoon en zelf online op de computer. 19 december werkt alles!
  2. TV abonnement opgezegd bij huidige leverancier (dit stopt 30 december)
  3. Bevestiging gekregen per mail maar hier werden de Activatie kosten en verzendkosten berekend.
  4. Direct gebeld antwoord sorry geen probleem morgen terug bellen dan wordt dit gecorrigeerd!
  5. 1 december gebeld antwoord was nee hoor u bent telefonisch geholpen daarom moet u dit betalen. Niet verteld aan de telefoon. Wat te doen?? Antwoord KPN Wij annuleren deze bestelling en dan gaat u opnieuw online bestellen.
  6. 1 december gelijk online besteld.
  7. 2 december wordt ik gebeld door KPN u heeft een online bestelling gedaan maar dat kan niet want er loopt een bestelling. Advies wacht maar af totdat u de bevestiging krijg per post.
  8. Verschillende brieven ontvangen met bevestigingen en annuleringen etc...
  9. Meerdere keren gebeld met KPN we zoeken het uit en bellen u terug (helaas)
  10. 14 december ik ga nog 1 keer bellen en dan stop ik, krijg een zeer vriendelijke man aan de telefoon leg deze de hele situatie uit, meneer ik los dit op voor u!
  11. Een bevestiging per mail ontvangen op 14 december (helaas geen bijlage)
  12. Een schriftelijk bevestiging per brief ontvangen 20 december (helaas zonder bijlage)
  13. 19 december een mail u heeft een digitenne-abonnement, dit hoort in het Alles-in-1 Thuis Standaard abonnement! (rustig blijven komt goed)
  14. 20 december een nieuwe mail MijnKPN App altijd inzicht in uw abonnement!! (helaas)
  15. 24 december nieuwe mail van administratie….. Gelukkig een goede bevestiging!!! Met de juiste bijlage!! Dit vlak voor de Kerst komt het toch allemaal goed Pfffffff
  16. 3 januari 2014 een nieuwe mail van KPN we hebben u geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken. Gaarne binnen 7 dagen terug bellen anders wordt de order geannuleerd!! Uiteraard gelijk na deze mail gebeld naar KPN tel nummer 0204841072  de vraag was wel welk nummer ik wilde behouden?? Mijn telefoon nummer is XXXXXXXXXX en de afspraak is dat deze in tact blijft, indien alles functioneert dan stoppen we met de fax lijn XXXXXXXXX! Alles duidelijk meneer komt voor elkaar!!
  17. Vrijdagavond 4 januari alle spullen worden afgeleverd 2 HD recorder en aansluit set inclusief Experia Box
  18. In de beschrijving staat dat je de Experia box kan aansluiten maar nog niet de TV HD recorders want dat kan pas vanaf 7 januari want dan gaat het contract in.
  19. Nog in het weekend gebeld of dit wel klopt, deze meneer zei wacht maar tot 7 januari want dan gaat het zeker goed. Ook nog een vraag gesteld over de fax lijn was geen probleem verder gewoon aansluiten in de woonkamer (want daar zit de hoofdaansluiting en dan komt alles goed!)
  20. Op 7 januari krijgt u een mail als nieuwe verbinding actief is. (staat in de bevestigingsbrief)
  21. Op 7 januari om 19.00 nog steeds geen mail weer gebeld naar KPN is mijn nieuwe verbinding actief? Even checken : Ja hoor meneer alles werkt u kunt alles gaan aansluiten!!
  22. Dus alle aangesloten maar krijg het spul niet aan de praat.
  23. Om 23.30 wederom gebeld weten jullie zeker dat de nieuwe verbinding actief is??
  24. Na behoorlijk lang wachten NEE MENEER UW ORDER IS GEANNULEERD OP 5 JANUARI!!!!!!!!!!!!!!!
  25. Wie heeft dit geannuleerd??????
  26. Mail gestuurd op 8 januari hoe gaat KPN dit oplossen (tot op heden geen antwoord op de mail)
  27. Dan maar weer gebeld op 8 januari KPN ik weet niet wat er gebeurt is maar er is echt van alles fout gegaan. Ik bel u deze week uiterlijk terug met de mogelijke oplossing. Volgens KPN alles annuleren en opnieuw beginnen maar u hoort van mij.
  28. 10 januari 15.00 nog niets gehoord maar weer bellen KPN zegt ja ik zie dat alles is geannuleerd en dat 22 januari de verbinding weer actief wordt maar meer kan ik niet zeggen. Ik laat u vandaag nog terug bellen.
  29. Helaas niemand gebeld
  30. 8 januari om 19.30 uur voor de laste keer gebeld KPN zegt nee meneer ik kan u niet verder helpen u wordt maandag terug gebeld
Mijn vertrouwen is na 30 jaar trouwe klant van KPN tot een diepte punt gedaald!!!!!!!!

Martin

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Ai ai ai nooit dan maar dan ook nooit iets bestellen annuleren en weer bestellen !
Wie dit forum leest weet dat dat NOOIT goed komt !
Sterkte met de afhandeling.
Reputatie 3
Badge +4
Beste M_P / Martin, 

Wat een situatie! Ik wil dit heel graag voor je nakijken. Kan je mij in een privébericht je postcode, huisnummer en de naam van de contractant sturen? 

Met vriendelijke groet, 

Werner 

KPN Webcare. 

Reputatie 1
Badge
Medewerker had moeten melden (heeft dat misschien ook gedaan?) dat je wel kun annuleren, maar minstens een week moet wachten voordat je een nieuwe bestelling kunt doen.

Verder had je beter je opzegging aan KPN kunnen overlaten, dan had je daar ook geen problemen mee gehad.

Reageer