Beantwoord

alles in 1 pakket.

• 5 juni 2014
  • 9 reacties
  • 2086 keer bekeken

Hallo,

Ik was bij de kpn winkel in Tiel en daar beweerde de verkoper dat in juli of een maand later een uitrol van vdsl zou plaats vinden.

Iemand via livechat wist van niets.

Ik heb nu canaal digitaal met daarbij 2 ontvangers zodat ik boven kan kijken. Ik wil dat graag zo houden.

Ben al klant bij jullie voor internet en mobiel.

In het basispakket zie ik niks.

Mijn postcode is : **** ** huisnummer : ***

Met vriendelijke groet.

Note:
Bericht bewerkt door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum.

icon

Beste antwoord door Ronald_ 6 juni 2014, 09:02

Hallo Frans,

Na de upgrade zal er ongeveer 52 mbit beschikbaar zijn op je adres. Ik zou dan het Alles-In-Eén Standaard pakket aanraden. Het Standaard pakket gaat tot 50 Mbit en je krijgt hier gratis Spotify Premium en het Opnemen pakket bij. Doordat je ook al mobiel bij KPN hebt, zal je ook gebruik kunnen maken van KPN Compleet. Hierdoor krijg je gratis dubbele MB's, minuten, sms'jes en het Pluspakket. 

Standaard kost het abonnement 59 euro per maand inclusief 2 tv-ontvangers. Maar tegen die tijd kunnen we je wel een mooie aanbieding doen. Je kan ook zelf kijken op: Aanbieding Alles-In-Eén voor de laatste aanbiedingen. 

Met vriendelijke groet,

Ronald

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +13
fr49, 1 tip, vermeld nooit je postcode en huisnummer.

Of mogen we allemaal op de koffie komen bij jou?

Inderdaad, heel dom. Bedankt!

Reputatie 4
Badge +8
Beste fr49-.

Bedankt voor je bericht. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je het Instap pakket hebt. Er staat in de centrale inderdaad een upgrade gepland rond juli om een hogere snelheid op je adres mogelijk te maken. Er zal overigens niets binnen je abonnement aangepast worden en je kunt gewoon gebruiken blijven maken van de diensten zoals je gewend bent. 

Heb je verder nog vragen?

Met vriendelijke groet,

Ronald

Beste Ronald,

Ik heb nog geen alles in 1 pakket van KPN. Wil daar wel op overstappen, zit nu bij Canaal Digitaal.

Daar heb ik behalve de schotel ook 2 ontvangers van.

Ik zoek dus een alles in 1 pakket van KPN ( niet het basispakket ) met sneller internet en 2 ontvangers voor tv.

Ik heb van jullie al internet en mobiel. Het lijkt me handiger om alles van 1 provider te hebben.

Een hogere internetsnelheid komt dan goed van pas.

Ik heb van jullie ook het formulier snelheid ingevuld om te weten wanneer de snelheid verhoogd wordt.

Kun jij een berekening voor mij maken wat dan het alles in 1 pakket gaat kosten als de internetsnelheid in de toekomst is verhoogd?

Met vriendelijke groet,

Frans

Reputatie 7
Badge +8
je kan de verhoging tot 80mbit bijkopen voor 5 euro permaand. 🙂 je kan zelf samenstellen via bestellen.kpn.com

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Frans,

Na de upgrade zal er ongeveer 52 mbit beschikbaar zijn op je adres. Ik zou dan het Alles-In-Eén Standaard pakket aanraden. Het Standaard pakket gaat tot 50 Mbit en je krijgt hier gratis Spotify Premium en het Opnemen pakket bij. Doordat je ook al mobiel bij KPN hebt, zal je ook gebruik kunnen maken van KPN Compleet. Hierdoor krijg je gratis dubbele MB's, minuten, sms'jes en het Pluspakket. 

Standaard kost het abonnement 59 euro per maand inclusief 2 tv-ontvangers. Maar tegen die tijd kunnen we je wel een mooie aanbieding doen. Je kan ook zelf kijken op: Aanbieding Alles-In-Eén voor de laatste aanbiedingen. 

Met vriendelijke groet,

Ronald

Beste Ronald,

Dank voor jouw advies.

Ik ga opletten wanneer de snelheid verhoogd wordt.

Tegen die tijd meld ik mij bij jullie voor een mooie aanbieding.

Prettige Pinksterdagen.

Met vriendelijke groet,

Frans

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Frans,

Graag gedaan en ik hoor graag van je! Ook een fijn Pinksterweekend toegewenst!

Groeten,

Ronald

Bedankt voor jouw advies.

Wist niet dat deze optie bestond!

Prettige Pinksterdagen.

Groet,

Frans

Reageer