Vraag

alles in 1 pakket verlengen

• 2 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 1055 keer bekeken

Goedemiddag,

ik zie voor nieuwe potentiele abonnees van KPN alles in 1 best leuke acties hier en daar.
Bestaat er ook zoiets voor bestaande klanten wiens contract afloopt?

Bijvoorbeeld koting op de maandpris, op zenderpaketten enz.

Ben eigenlijk wel benieuwd.

Met vriendelijke groet,

Erik van der Bas

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
We doen bij vaste diensten over het algemeen niet aan contractverlengingen. Het abonnement blijft na het eerste jaar gewoon op dezelfde manier doorlopen, alleen is het dan (met een maand opzezgtermijn) vrij opzegbaar. Als je abonnement echter nog erg oud is, kan het zijn dat je bij omzetting naar een huidig type abonnement wel in aanmerking komt voor een actiekorting. Als je wilt kan ik dat voor je nakijken. Reageer in dat geval op mijn privébericht.

Verder hebben we op dit moment kortingsacties op de snelheidsopties, Spotify en het Pluspakket. Deze zijn op dit moment allemaal met korting te activeren. Het leuke daaraan is dat het lifetime korting is. Dat betekent dat als je de korting eenmaal geactiveerd hebt, deze ook blijft zolang je het extra pakket actief hebt. Deze extra's kun je in je MijnKPN omgeving activeren. Als je al iets betaald actief hebt, bijvoorbeeld extra snelheid, kun je dit uitzetten en een uurtje later weer opnieuw activeren. Je krijgt de korting dan ook.

Reageer