Alles-in-1 Premium | 3e HD Interactieve TV

• 13 augustus 2014
  • 10 reacties
  • 1051 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +13
waarom is het niet mogelijk om een 3e HD Interactieve TV ontvanger?

gezien de snelheid van 80 mb VDSL2 lijkt het mij dat dat toch moet lukken om meerdere Interactieve TV ontvanger

kan kijken

gezien dat je bij glasvezel max 100 MB aan snelheid hebt en dat tog 6 Interactieve TV ontvanger kan kijken

10 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste Francois,

Deze vraag heb ik in een andere topic beantwoord. Het antwoord kun je hier vinden: http://forum.kpn.com/t5/Televisie/Aantal-TV-s-interactieveTV/m-p/263081#M19232

Indien je meer vragen hebt, hoor ik het graag 🙂!
Reputatie 7
Badge +13
ik ben er niet helemaal mee eens

ik heb met een ontvanger van de beuren getest dus in totaal 3 ontvanger moet zkkr lukken

op de vdsl pairbonding lijn 80mb en dan hou ik ook voldoende breedband over

Reputatie 6
Badge +9
Ik was in de veronderstelling dat je geen extra decoders kon gebruiken omdat deze niet aangemeld kunnen worden op het netwerk ivm dat KPN registreert hoeveel en welke decoders op jou aansluiting actief zijn.

M.a.w. Als ik een decoder van Marktplaats koop en deze in het netwerk wil opnemen dat deze geweigerd word omdat er op jou aansluiting al 2 decoders met MAC adres 1 en MAC adres 2 actief zijn.

Reputatie 7
Badge +13
Licht aan het abonnement nummer
3E ontvanger was een ander abonnement nummer
Reputatie 4
Badge +3
Helaas, het systeem van KPN accepteert niet meer dan 2 ontvangers per abonnee i.v.m. De techniek die er gebruikt wordt. Aangezien de (maximaal) haalbare snelheid sterk afhankelijk is van de afstand van je aansluitpunt tot aan de wijkcentrale.

Je kunt wel als extra Digitenne van KPN Afnemen om op je 3e televisie te kunnen kijken.

Wat je ook kan doen is afwachten tot Glasvezel beschikbaar is of een extra TV abonnement afsluiten bij een andere provider.
Reputatie 7
Met de opmerking erbij dat je bij Alles-in-1 Thuis (koper) tot 3 Digitenne abo's kun laten registreren zonder abonnementskosten. Je moet wel de huur van een tuner of insteekkaart betalen (insteekkaart kun je ook kopen).

Francois schreef op 14 aug '14 om 01:30u

ik ben er niet helemaal mee eens

ik heb met een ontvanger van de beuren getest dus in totaal 3 ontvanger moet zkkr lukken

op de vdsl pairbonding lijn 80mb en dan hou ik ook voldoende breedband over

[/quote]
[/quote]
Ik ben het met Francois eens, ik heb hetzelfde "probleem"  recent is een onderstation voorzien van glasvezel bij mij in de buurt waardoor ik 100Mb zou kunnen halen, en via de test van KPN kon ik zelfs tot 5 extra tv's aansluiten. Vanwege deze positieve test heb ik een 3e ontvanger aangeschaft maar deze is niet werkend te krijgen.. de centrale bij de KPN weigert deze aansluiting aangezien het om uiteindelijk een " koperen"  huisaansluiting gaat...Digitenne in mijn buurt is niet geheel dekkend waardoor ik graag deze 3e en mogelijk 4e ontvanger zou willen huren.. Ik overweeg nu serieus om over te stappen naar Ziggo, deze kunnen dit wel .. zegt men.. Tenzij de KPN snel deze uitdaging kan oplossen natuurlijk!

Reputatie 7
Het is ongelofelijk hoe slecht techniek en "service-offering" met elkaar in verband worden gebracht door KPN.

Natuurlijk is het van de zotte dat je nog steeds geen 3de TV ontvanger kunt aanmelden op een VDSL aansluiting waarvan de bandbreedte ruim voldoende is.

Natuurlijk is het van de zotte dat de HD-"Glas" zenders niet aangeboden worden via VDSL aansluitingen waarvan de bandbreedte ruim voldoende is.

De VDSL klant betaalt ondertussen wel evenveel als de glasvezel klant, maar krijgt voor dat geld minder geleverd.

Reputatie 7
, als je gewoon via KPN had geprobeerd een extra ontvanger aan te schaffen, dan had je meteen gehoord dat dat bij xDSL niet kan (ik ga hier niet in op het hoe en waarom daarvan). Dat had je een teleurstelling bespaard.

KPN iTV ontvangers zij officieel alleen via KPN te huren. Er is weliswaar een soort van parallel-handel (wat KPN wellicht aan zichzelf te danken heeft, omdat ze niet altijd even consequent gebruikte ontvangers weer invorderen), maar op dit forum zijn legio voorbeelden van dat het niet gaat werken.

Ik hoop voor je dat je de ontvanger nog weer kunt retourneren en je geld terug krijgt.

Henk2304 schreef op 28 sep '15 om 19:15u

@JolandaAdwinWezelVan27, als je gewoon via KPN had geprobeerd een extra ontvanger aan te schaffen, dan had je meteen gehoord dat dat bij xDSL niet kan (ik ga hier niet in op het hoe en waarom daarvan). Dat had je een teleurstelling bespaard.

KPN iTV ontvangers zij officieel alleen via KPN te huren. Er is weliswaar een soort van parallel-handel (wat KPN wellicht aan zichzelf te danken heeft, omdat ze niet altijd even consequent gebruikte ontvangers weer invorderen), maar op dit forum zijn legio voorbeelden van dat het niet gaat werken.

Ik hoop voor je dat je de ontvanger nog weer kunt retourneren en je geld terug krijgt.

[/quote]
[/quote]
Henk,

Ik heb de 3e ontvanger gewoon via de officiele weg van KPN ontvangen aangezien de "web-site"  via de poscode check en abonnement-check hierin een positief advies gaf. Inmiddels is e.e.a. weer omgezet en krijg ik wederom een digitenne ontvanger... Dus ik ben niet zelf aan de hobby gegaan maar ik heb de officiele weg gevolgd..vandaar ook mijn teleurstelling.

Reageer