Sticky F.A.Q.

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

• 14 juni 2017
  • 278 reacties
  • 95024 keer bekeken
Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

Toon eerste bericht

278 reacties

Hij zou er moeten zijn, maar er is waarschijnlijk iets niet helemaal goed gegaan. We vragen de aflevering opnieuw op en hij zou er binnen enkele dagen bij moeten staan. Bedankt voor het signaal!

Klopt het dat her er nog niet op staat? Het is trouwens geen aflevering maar een complete film. Het laatste deel van de Hunger Games filmreeks. Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jacob-Jan, welkom op het forum! Zoals Giant2000 en jijzelf al aangeven is The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 inderdaad een 'losse' film. Het is helaas geen kwestie van deze weer toevoegen. We kunnen Part 2 nog niet aanbieden.

Ik sluit overigens niet uit dat we dit in de toekomst wel gaan doen. Immers, de andere delen van the Hunger Games waren ook al te zien bij ons. Voor nu kan ik je alleen vragen om geduld.
Reputatie 7
Badge +24
Wanneer komen RTL Crime en RTL Lounge en Out TV in HD bij KPN?
Ik zal het navragen. Ik weet niet of ik hier achter kan komen want gaande onderhandelingen en dat soort dingen gebeuren altijd achter gesloten deuren. Maar niet geschoten...
Reputatie 7
Badge +28

@Twinkel_ dat wordt vrij nemen! Ik heb even op de tv-ontvanger de serie erbij gehaald en zie dat deze tot 31-12-2019 uitgezonden wordt. Het komt vaak voor dat deze series later in het jaar weer terugkomen, dus niet getreurd als het je niet helemaal lukt om alles af te kijken 😉.  

We zullen volgende week maandag het topic updaten met alle series die in december verdwijnen. Mochten er specifieke vragen zijn, laat het gerust weten!

Switched at birth is niet meer te vinden.. is deze dan ook verlopen? Balen! Wist niet dat ze maar tijdelijk waren...
iemand een idee waar ik verder kan kijken?
Reputatie 2
Badge
Switched at birth is niet meer te vinden.. is deze dan ook verlopen? Balen! Wist niet dat ze maar tijdelijk waren...
iemand een idee waar ik verder kan kijken?

Deze serie is in december 2017 van het scherm gehaald, dus niet meer beschikbaar in het pakket.
Reputatie 7
Badge +24
Hey Poldoeki, welkom! Wat iCan aangeeft klopt. De serie is sinds 31-12-2017 verlopen helaas. Via film.nl kan je doorgaans zien waar bepaalde series/films beschikbaar zijn echter 'Switched at birth' is volgens mij ook niet meer bij Videoland.
Wanneer komen er weer nieuwe (gratis) series in het Pluspakket en welke? Staat dat ergens op de KPN website?

Deze heb ik nu wel gezien...:

Tegenwoordig vind ik de series op KPN erg tegenvallen. Zie rechts en links om mij heen bij Ziggo en Videoland de ene topserie na de andere topserie voorbij vliegen. Hoorde dat bv seizoen 3 van Outlander , een topserie, nu alleen te zien is bij Ziggo. Wordt er een beetje moedeloos van . Kijk netflix en Videoland kan je zo lid van worden maar kost wel weer extra geld . Maar ga toch zo maar niet overstappen naar Ziggo wat ik trouwens helemaal niet wil. Maar ze hebben wel HBO dus ook game of thrones en westworld bv. En nu dan mij na andere favo serie outlander. Moeten we wachten tot september dat deze op dvd uitkomt. Of moeten we ons straks weer begeven in de illegale wereld. Je wordt er niet vrolijk van
Reputatie 7
Badge +16
Outlander is ook op Netflix, maar dat kost inderdaad een abonnement. Dat kan je trouwens prima splitsen, voor 10 euro p.m. kan je op 4 apparaten Netflix kijken, ongeacht IP adres. Dus als je 3 vrienden kan vinden dan wordt het 2,50 per maand en dat is niet zo duur.

Maar ben met je eens dat er weer eens wat nieuwe series moeten worden ingekocht door KPN.
Reputatie 7
Badge +16
voor 10 euro p.m. kan je op 4 apparaten Netflix kijken,Volgens mij kost dat €13,99 per maand.
Je hebt gelijk.
Reputatie 7
Badge +31
Ik wil hierbij wel aantekenen dat het allemaal geld kost.
Het pluspakket van KPN kost € 9,99 p/m
Dat van Ziggo, zij noemen het movies & series XL, kost € 11,99. Dus € 2 per maand méér.
Is er ook bekend wanneer greys anatomy seizoen 14 (is nu op tv) te zien is bij t plus pakket?
Reputatie 7
Badge +18
Is er ook bekend wanneer greys anatomy seizoen 14 (is nu op tv) te zien is bij t plus pakket?Ik denk dat dit pas gebeurd als het is afgelopen op Net5. Dit heeft met rechten te maken, @Maison2018. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Maison2018! Ik moet ook zeggen dat ik hier geen informatie over heb eerlijk gezegd. Het is dus eigenlijk niet bekend of/wanneer seizoen 14 komt.
Nou. Net dus pluspakket aangezet en koning Arthur staat er helemaal nog niet op. Grrrrrr
Reputatie 7
Badge +18
Ik vind dat KPN erg weinig HD zenders heeft in zijn pluspakket en al helemaal geen aanstalten maakt om hier wat aan te doen. Het is een enorm getreuzel de laatste tijd met het vervangen van SD zenders naar HD zenders bij KPN. RTL Lounge en RTL Prime zijn beschikbaar in HD, maar KPN geeft ze niet door. ARD en ZDF zijn al jaren beschikbaar in HD, maar KPN geeft ze niet door. Onbegrijpelijk met IPTV dat KPN zo stil staan met zijn televisie product.Ik ben het er helemaal mee eens! 😉
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Mirandaatjuh, welkom! Excuses voor de fout! King Arthur zal vanaf 13 maart beschikbaar zijn. Ik heb het hierboven in het topic nu ook aangepast. Foei! @Paul_! 🤣 strafpunten! 😉
Hebben jullie ergens op de site een overzicht staan met de films en series die nu on demand zijn bij het plus pakket. Dit is namelijk de enige reden dat ik het zou aansluiten, maar wil wel graag weten wat erin zit voordat ik de beslissing maak.
Reputatie 7
Badge +31
Het on demand aanbod wisselt. Dat is (alleen) te vinden via de ontvanger. Het zijn steeds zo'n 250 films, uiteraard niet de allernieuwste, en veel series en documentaires. Hier kun je een greep zien uit het aanbod. Misschien dat je bij iemand met KPN (en pluspakket) even een blik kunt werpen?

Verder zitten er nog deze zenders in het pluspakket:

36 Eurosport 2 HD

51 Disney jr.
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD

57 Baby TV
59 RTL Telekids

81 NPO Politiek

82 Crime & Investigation
83 Discovery Science HD
84 Discovery World (4:3 !!)
85 Animal Planet 24 HD
86 Travel channel
87 Nat Geo Wild HD
88 NPO 3 extra BG/T (tot 26 maart 2018 NPO Cultura)
89 ONS (16:9) BG

70 AMC (zie amctv.nl) HD
71 Comedy central extra
72 Comedy central family
73 RTL Lounge
74 RTL Crime
76 NPO 2 extra BG/T (tot 26 maart 2018 NPO 101)
77 OUT TV
78 Family 7 (religieuze televisie)

110 MTV 24 (4:3 !!, non stop clips)
111 Slam! TV
112 Oranje tv
113 192tv
Reputatie 7
Badge +18
@Paul_, het blijft ook moeilijk om deze topic te updaten. Want ze blijven maar films en series toevoegen en verwijderen. Moet deze topic van jou dan niet eens geüpdatet worden? Of deze bericht zo updaten dat je niet steeds films erop en eraf moet halen? Anders blijf je bezig. ;)

*Admin: quote van gehele topic verwijderd i.v.m. overzicht.
Reputatie 7
Badge +24
het blijft ook moeilijk om deze topic te updaten. Want ze blijven maar films en series toevoegen en verwijderen. Moet deze topic van jou dan niet eens geüpdatet worden? Of deze bericht zo updaten dat je niet steeds films erop en eraf moet halen? Anders blijf je bezig. ?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat je bedoelt. Het toevoegen en verwijderen van films/series hoort erbij, we kunnen nou eenmaal niet voor altijd dezelfde content aanbieden. Hoezo moet dit topic geüpdatet worden? Hij is is helemaal up-to-date voor deze maand toch? Het hele idee is juist dat ik 'm bijhoud.
Reputatie 7
Badge +18
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat je bedoelt. Het toevoegen en verwijderen van films/series hoort erbij, we kunnen nou eenmaal niet voor altijd dezelfde content aanbieden. Hoezo moet dit topic geüpdatet worden? Hij is is helemaal up-to-date voor deze maand toch? Het hele idee is juist dat ik 'm bijhoud.Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik deze topic nooit voorbij zie komen als je iets gewijzigd hebt. Nu krijg ik voor het eerst weer bericht van deze topic, en ik zie hem dan ook voorbij komen. Kun je dit bericht niet "pushen" zodat ie weer tevoorschijn komt, bijvoorbeeld hier:

Zodat Forumgebruikers kunnen zien dat jij deze topic hebt bijgewerkt? 😉
Reputatie 7
Badge +18
Dat kan zeker alleen is er maar plek voor 3 topics. Er zijn nu eenmaal belangrijkere topics die uitgelicht 'moeten' worden dus die hebben prioriteit wat dat betreft.Oké, dank voor jou terugkoppeling Paul.
Reputatie 7
Badge +24
Grappig, nooit geweten dat er zoveel on demand te zien is. Nou is het meeste oninteressant voor mij, maar er zijn toch wel een paar leuke films uit te pikken. Deze thread was een eye opener voor me.

Leuk om te lezen @makzzz, doe ik het niet voor niets. 😉 Ik heb 'm geüpdatet voor de maand juli. Persoonlijke aanraders: Dunkirk en Wind River. 📽
Reputatie 7
Badge +18
Topic geüpdatet voor de maand augustus. Zin in nachtmerries? Kijk It.@Paul_ toch! Je vergeet de Kijkwijzer! 😛

Reageer