Sticky F.A.Q.

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

• 14 juni 2017
  • 274 reacties
  • 93917 keer bekeken
Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

Toon eerste bericht

274 reacties

Reputatie 7
Klopt. De licentie om de serie Scandal aan te bieden is per 3 augustus verlopen. Zie het startbericht van dit topic. Daar stond het al de hele maand juli. Jammer dat je dit gemist hebt. Deze wordt dus niet meer aangeboden. Of deze ooit weer wordt aangeboden valt nu nog niet te zeggen.

Ik heb even gekeken maar Videoland en Netflix hebben deze serie niet of niet meer.

Enige legale mogelijkheid is dus de DVD's. Seizoen 1, 2 en 3 zijn met NL ondertitels te krijgen. 4 en 5 alleen import versie bij de bekende webshop B**.**m.
Reputatie 1
Ik heb pas zeer recentelijk het Plus pakket geactiveerd nadat ik het nieuws las over het Kids profiel die in de app is opgenomen (zie ook mijn post daarover hier).

Mooi om te zien dat Scrubs seizoen 1-5 is toegevoegd aan Plus en Springfloden aka Springvloed (seizoen 1 en vanaf 1 september seizoen 2).

Mijn vrouw zal ook blij zijn met Castle (seizoen 1-8) en Ugly Betty (seizoen 1-4).
Ook mooi om te zien dat The Bridge (seizoen 1-4), The Fall (seizoen 1-3) en Secret and Lies (seizoen 1-2) er ook op staat.

Al met al best wat grote titels wat ik zo zie. Erg mooi zo naast de Plus pakket tv zenders.

Hopelijk komt er ook een mogelijkheid in iTV tv decoder omgeving danwel in de apps om series/films aan favorieten toe te voegen om er snel toegang toe te hebben. Nu moet je nog door een lijst heen scrollen of iedere keer zoeken of mis ik iets.
Reputatie 7
Als je met een serie bezig bent moet je die inderdaad steeds weer opzoeken.
Ook als je een film halverwege stopt moet je 'm weer opzoeken. Gaat dan wel weer verder waar je was.
Het is me net niet gelukt alle seizoenen van Scandal te kijken voor hij verdween bij on demand 😞 Is er zicht op of de serie nog terug komt?
Ik zie dat de serie scandal uit het pluspakket is verdwenen. Komt deze nog terug?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +24
Het is me net niet gelukt alle seizoenen van Scandal te kijken voor hij verdween bij on demand 😞 Is er zicht op of de serie nog terug komt?
Hi @Terry-83, welkom! Kan ik geen garanties op geven, maar het is over het algemeen zo dat de ABC series (Scandal/Grey's/Once upon a time/etc.) na ongeveer een half jaar terugkomen.

Hoi @InezV. Ik heb jouw bericht even hiermee samengevoegd aangezien je dezelfde vraag stelt als Terry. Zie mijn reactie hierboven. Als er nog meer vragen zijn, stel ze gerust.
Reputatie 7
Badge +24
Topic geüpdatet voor de maand september!

Let op de series die deze maand komen te vervallen:

SECRETS AND LIES per 03-09-19
INTELLIGENCE per 17-09-19
REVENGE per 30-09-19

Persoonlijke kijktip: 50/50 is een topfilm waar comedy en drama dicht bij elkaar zit. En Lost is één van m'n favoriete series ooit...
Beste moderator,

ik vind de ondemand sectie echt heel onpraktisch. Als ik een serie kijk blijft ie niet in de lijst staan als ik stop, ik kom steeds op home pagina terecht, dan moet ik de serie weer opzoeken, ellenlang (elke afl staat er nl 2 x maar zie geen verschil geen HD niks te zien waarom)naar beneden scrollen om bij de aflevering te komen waar ik was gebleven. Maar kan bergen zien wat ik al gezien heb, ik kijk series door elkaar of met enkele dagen er tussen. Ik ben benieuwd ligt dit aan mij of heeft iedereen dit?
en gaat dit veranderen. Want wat mij betreft was de oude lay-out praktischer...
groetjes,
Asmae
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Paul_ ik heb zelfs gezien bij series dat BH90210 (Beverly Hills 90210) erop staat, en Fox zendt dit ook uit! 😉 Hebben jullie met Fox een samenwerking omdat jullie dit op On Demand mogen zetten? In ieder geval leuk dat die serie er weer is, alleen nu is die serie wel in het nu. Oftewel hoe gaat het nu met de hoofdrol spelers? 😁👍🏼
Reputatie 7
Badge +24
Beste moderator,

ik vind de ondemand sectie echt heel onpraktisch. Als ik een serie kijk blijft ie niet in de lijst staan als ik stop, ik kom steeds op home pagina terecht, dan moet ik de serie weer opzoeken, ellenlang (elke afl staat er nl 2 x maar zie geen verschil geen HD niks te zien waarom)naar beneden scrollen om bij de aflevering te komen waar ik was gebleven. Maar kan bergen zien wat ik al gezien heb, ik kijk series door elkaar of met enkele dagen er tussen. Ik ben benieuwd ligt dit aan mij of heeft iedereen dit?
en gaat dit veranderen. Want wat mij betreft was de oude lay-out praktischer...
groetjes,
Asmae

Hi @Ajou, welkom hier. Dit ligt niet aan jou, maar aan ons. Het Pluspakket On Demand gedeelte werkt (voornamelijk zoor series) op dit moment niet ideaal vanwege het opnieuw op moeten zoeken van de serie. Dat afleveringen er dubbel in staan zou dan weer niet de bedoeling moeten zijn... Bij welke serie zie je dat? Het gaat wel verbeterd worden, alleen weet ik niet wanneer eerlijk gezegd...

Hoi @Paul_ ik heb zelfs gezien bij series dat BH90210 (Beverly Hills 90210) erop staat, en Fox zendt dit ook uit! 😉 Hebben jullie met Fox een samenwerking omdat jullie dit op On Demand mogen zetten? In ieder geval leuk dat die serie er weer is, alleen nu is die serie wel in het nu. Oftewel hoe gaat het nu met de hoofdrol spelers? 😁👍🏼
Ja, dat lijkt mij de enige reden waarbij dat zou kunnen. 😉 Beetje zoals we ook bij The Walking Dead doen/deden. Zelf heb ik Beverly Hills vroeger nooit echt gevolgd...
Reputatie 7
Bij Pluspakket on demand hoort alleen HD te zien zijn als je HD hebt.

Bij het overige on demand aanbod staat het inderdaad nog steeds beide: SD (bovenste) en HD versie (steeds de 2de regel).
Dat is dus bij Videoland, voor jou, en het betaalde on demand.
Ik ben blond haha. Ik heb geen mobiel abo maar wel interactieve tv en internet. Is dat plus pakket dan voor mij ook gratis? En anders zijn de kosten?
Reputatie 7
Ik ben blond haha. Ik heb geen mobiel abo maar wel interactieve tv en internet. Is dat plus pakket dan voor mij ook gratis? En anders zijn de kosten?
Hoi @Lydje ,
Je dient minstens 2 abonnementen van KPN te hebben. Dus naar de vaste (internet, tv) óók minimaal één mobiel abonnement. Dan is het pluspakket (of Fox Sports pakket) gratis.

Heb je geen mobiel abonnement bij KPN dan kost het pluspakket je € 9,99 per maand. Het is na één maand dagelijks opzegbaar. Alleen het aantal dagen dat het gebruikt is betaal je dan.

Pakketten activeren via menu -> Mijn service -> Zenderpakketten v.d. decoder of via MijnKPN (Thuis; middelste kolom, link onderaan).
Reputatie 7
Maar ook als je geen mobiel abonnement bij KPN hebt hoeft het pluspakket je niet meer dan €4,99 te kosten. Hoe dat kan lees je in dit topic (klik).
Reputatie 1
Aanrader voor KPN on demand aankoop … Big little lies (serie 1 en 2) en True Detective (serie 1, 2 en 3)
Please????
Reputatie 7
Badge +24
Aanrader voor KPN on demand aankoop … Big little lies (serie 1 en 2) en True Detective (serie 1, 2 en 3)
Please????

Zeer goede aanrader wat mij betreft! True detective is te gek. Big little lies nog nooit gezien, maar ik hoor goede dingen. Dat zijn echter beide wel HBO series... En we weten inmiddels wat daarmee is gebeurd. Game of Thrones is ook zo'n voorbeeld..
Reputatie 1
Joh, dat is me helemaal ontschoten. Toen ik HBO nog via KPNplus kon bekijken heb ik me verbaasd over het slechte aanbod, geen abonnement waard. Zo nu en dan een pareltje.
Dan moet ik CANVAS maar in de gaten houden, zendt regelmatig HBO producties uit. Onlangs nog Sharp Objects, fantastisch!
Hallo,

Weten jullie al meer over seizoen 5b van Vikings?
Reputatie 7
Badge +24
Hallo,

Weten jullie al meer over seizoen 5b van Vikings?

Ik verwacht dat we seizoen 5b wel gaan toevoegen ja, alleen kan ik je niets beloven. Omdat dingen als content en data wel eens willen wijzigen vind ik lastig om hier wat over te roepen zoals je merkt.
Reputatie 2

Het PlusPakket mag een leuke geste zijn, maar als 4K afnemer wordt er hier minimaal in UHD iets bijgeplaatst. De huidige series en natuur docu's hier iedereen inmiddels wel gezien.

Waarom komt er hier zo weinig nieuws bij? 

Reputatie 7
Badge +24

Het PlusPakket mag een leuke geste zijn, maar als 4K afnemer wordt er hier minimaal in UHD iets bijgeplaatst. De huidige series en natuur docu's hier iedereen inmiddels wel gezien.

Waarom komt er hier zo weinig nieuws bij? 

Het Pluspakket heeft eigenlijk niet zoveel met 4K te maken. Dat zijn 2 extra diensten die los van elkaar staan. Maar ik durf je niet te vertellen wat de exacte reden is waarom het aanbod daar minder groot is. Ik kan wel wat gokjes wagen, maar daar begin ik liever niet aan. Ik hoop in ieder geval voor je dat het aanbod wordt vergroot!

Goedemorgen,

Zal Vikings seizoen 6 te zien zijn via KPN en zo ja, vanaf wanneer?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

Goedemorgen,

Zal Vikings seizoen 6 te zien zijn via KPN en zo ja, vanaf wanneer?

Hi @Virs, welkom. Ik weet nog niet of we seizoen 6 van Vikings gaan aanbieden. Eerst moeten we nog seizoen 5B gaan aanbieden namelijk (wat wel op de planning staat). 

Reputatie 7
Badge +24

Voor de geïnteresseerden: Vikings seizoen 5B wordt midden december toegevoegd.

Reageer