Sticky F.A.Q.

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

• 14 juni 2017
  • 311 reacties
  • 103855 keer bekeken
Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

Toon eerste bericht

311 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@Paul_  Ik heb nog een verbeter punt voor het pluspakket.

Bij het kijken van een serie springt het na elke aflevering terug naar de overzicht van het pluspakket.

Kan dit nu echt niet anders, dat je de afleveringen achter elkaar kunt kijken?

Ik heb hier een hele poos terug ook al een melding over gedaan, maar er zijn nog geen wijzigingen doorgevoerd. 

Bij het kijken van een serie springt het na elke aflevering terug naar de overzicht van het pluspakket.

Ik heb hier een hele poos terug ook al een melding over gedaan, maar er zijn nog geen wijzigingen doorgevoerd. 

Met jou ongetwijfeld meerdere klanten die dit willen het blijft een gemis.

Reputatie 7
Badge +24

Psst…. Sex and the City = geen Second Act :-) 

Whoops. Aangepast!

Ja, dit punt al veel gehoord en zelf ook ervaren.. We hebben o.a. dit signaal doorgegeven, samen met nog wel wat meer, zoals het aangeven van de vervaldatum bijvoorbeeld. Ik durf je niet te zeggen wanneer er daadwerkelijk verbeteringen worden aangebracht binnen het menu van het Pluspakket, maar op de achtergrond spelen deze zaken sowieso mee. Beetje vaag, ik weet het, maar kan er nog niet echt uitweiden.

Sinds ik het kon plus pakket heb aangeschaft werken diverse apps niet meer. Onder andere you tube. Bus kan dit? Alles geprobeerd. Ook reset ontvanger en zo. Wat is de oplossing? 

Sinds ik het kon plus pakket heb aangeschaft werken diverse apps niet meer. Onder andere you tube. Bus kan dit? Alles geprobeerd. Ook reset ontvanger en zo. Wat is de oplossing? 

Youtube staat los van het pluspakket. Welke TV ontvanger heb je?

Ik kijk veel on demand via het Pluspakket. Het terugschieten na series kijken blijft bij mij een issue. Waarom moet je elke keer weer van voren af aan beginnen met zoeken en is er geen geschiedenis? Alleen het starten is al een vermoeiend idee en ga ik al snel naar andere aanbieders. 

Reputatie 7
Badge +24

Zoals Galdor al aangeeft staan die dingen los van elkaar. Je kan het beste een nieuw topic hiervoor aanmaken, dan helpen we je natuurlijk graag.

Reputatie 7
Badge +24

Ik kijk veel on demand via het Pluspakket. Het terugschieten na series kijken blijft bij mij een issue. Waarom moet je elke keer weer van voren af aan beginnen met zoeken en is er geen geschiedenis? Alleen het starten is al een vermoeiend idee en ga ik al snel naar andere aanbieders. 

Ja, vooral als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Netflix snap ik dat de ervaring totaal anders is… Er is innovatie nodig om dit te verbeteren (en niet alleen de software van de tv-ontvanger), dus daar zit veel tijd in. 

Reputatie 7

Alsof Netflix zo overzichtelijk is. Daar zoek ik me nou echt helemaal suf. Naar Nederlandse / Nederlands gesproken titels bijvoorbeeld.

Netflix ervaar ik (nog) steeds net als KPN ITV via de LAPTOP. Je moet echt weten wat er is en de zoekfunctie kunnen gebruiken. Wil je gewoon door de catalogus dan ben je heel veel tijd kwijt. Kijk daardoor nog steeds weinig Netflix.

Ik vind het pluspakket on demand overzichtelijker dan Netflix.

Maar ja, dat is mijn idee en beleving.

Reputatie 5
Badge +7

@PeterG , ik kijk elke avond een keer op https://www.netflix-nederland.nl/laatste-nieuws/

Daar haal ik dan vaak info vandaan van series waar ik naar ga kijken als ze geplaatst zijn/worden.

Reputatie 7
Badge +24

Het topic is geüpdatet voor februari.

Ik neem aan dat iedereen The Shawshank Redemption wel al heeft gezien. Zo niet: vooral doen, 1 van de beste films ooit.

Drive kan ik ook van harte aanraden.

@PeterG , ik kijk elke avond een keer op https://www.netflix-nederland.nl/laatste-nieuws/

Daar haal ik dan vaak info vandaan van series waar ik naar ga kijken als ze geplaatst zijn/worden.

Goede tip. Overigens geen officiële site van Netflix trouwens.

Reageer