Sticky F.A.Q.

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

• 14 juni 2017
  • 353 reacties
  • 116902 keer bekeken
Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

Toon eerste bericht

353 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Topic is weer up-to-date. :v_tone3:

Reputatie 7
Badge +20

Topic is weer up-to-date. :v_tone3:

@Paul_ ik kijk naar Lethal Weapon en valt me op dat als ik de film op stop zet halverwege, en de film wil hervatten dan begint die gewoon weer aan het begin, en niet waar ik gebleven ben. Hebben meerdere klanten hier last van? Of zouden jullie dit eens kunnen testen op kantoor/thuis?

Reputatie 7
Badge +24

Dit zou inderdaad wel moeten werken. Ik neem aan dat je dan verder gaat kijken op dezelfde tv-ontvanger?

Reputatie 7
Badge +20

Dit zou inderdaad wel moeten werken. Ik neem aan dat je dan verder gaat kijken op dezelfde tv-ontvanger?

Ja dat klopt. 

Reputatie 1
Badge

Het pluspakket qua films is om te lachen,  geen nieuwe films toegevoegd. Het is gelukkig gratis anders had ik het al opgezegd.

Reputatie 7
Badge +20

Het pluspakket qua films is om te lachen,  geen nieuwe films toegevoegd. Het is gelukkig gratis anders had ik het al opgezegd.

Deze films zijn erbij gekomen @DaanJonker:

Uitgelicht voor de maand april

Films

Rabbit Hole

Het is een gebeurtenis waarvan je hoopt dat je het als ouder nooit zal meemaken: het plotselinge overlijden van je kind. Dit overkomt het echtpaar Becca (Nicole Kidman) en Howie (Aaron Eckhart). Beiden proberen ze dit enorme verlies op hun eigen manier te verwerken. Howie vindt steun in een praatgroep, maar Becca pakt het anders aan. Zij zoekt contact met de door schuld overspoelde tiener die verantwoordelijk is voor de dood van haar zoon…

Sicario

Alleen deze maand kun je met het Pluspakket nog kijken naar het spannende ‘Sicario’. Dit is het Mexicaanse woord voor huurmoordenaar. In de film zien we de jonge FBI-agente Kate, die meedoet aan een geheime CIA-operatie. Het doel: de baas van een Mexicaans drugskartel uitschakelen. Dit moet ze doen met twee huurmoordenaars, maar die nemen het niet zo nauw met de regeltjes. Kate moet een keuze maken: doet ze alles volgens het boekje, of gaat ze toch voor resultaat? Kijk ‘Sicario’ nu het nog kan: na 30 april verdwijnt ‘ie namelijk uit het Pluspakket.

Mile 22

‘Mile 22’ is de vierde samenwerking tussen Mark Wahlberg en regisseur Peter Berg. Eerder maakten ze de films ‘Lone Survivor’, ‘Deepwater Horizon’ en ‘Patriot’s Day’; allemaal gebaseerd op waargebeurde verhalen. Deze keiharde actiethriller is dat (gelukkig) niet: Wahlberg speelt James Silva, een special agent binnen een elite-eenheid die wereldwijd onzichtbaar opereert. Hij en zijn team krijgen de taak om een belangrijke informant veilig te vervoeren naar de luchthaven. En die ligt, je raadt het al: 22 mijl verderop.

Series

Private Practice

In deze ‘Grey’s Anatomy’ spin-off verruilt Dr. Addison Montgomery het ziekenhuis van Seattle voor Los Angeles, om daar in een privékliniek te gaan werken. Maar of het zonnige Californië al haar problemen kan doen vergeten… Ook in deze serie kun je, net als in ‘Grey’s Anatomy’, een gezonde dosis drama verwachten. Alle zes seizoenen van ‘Private Practice’ zijn nu te zien in het Pluspakket.

One Star Reviews (Season 1)

Tegenwoordig hebben recensies op internet zo veel macht dat ze een bedrijf kunnen maken of breken. In ‘One Star Reviews’ bezoekt Taji Ameen van VICE de slechtst beoordeelde bedrijven, om te onderzoeken of de negatieve recensies terecht zijn. En het blijft niet bij slechts een bezoekje: zo laat hij zich onder andere knippen door één van de slechts beoordeelde kappers, laat hij zich piercen in een volgens Yelp verschrikkelijke piercingshop en brengt hij een bezoekje aan één van de slechtst beoordeelde tatoeëerders… Hoe hem dat afging, zie je in ‘One Star Reviews’.

Nomads of the Serengeti

In deze serie wordt de kijker meegenomen op reis door de prachtige Serengeti. Er leven meer dan twee miljoen wilde dieren, die door het jaar migreren van noord naar zuid en weer terug. Het is de grootste massamigratie ter wereld en heeft dus letterlijk heel wat voeten in de aarde. 

Kids

Rita & Krokodil 2

In deze tweede film gaan Rita en haar vriendje Krokodil gewoon door met het beleven van doldwaze avonturen. Zo gaan ze naar de bioscoop, het strand, het zwembad en zelfs naar de ruimte! In negen lieve verhaaltjes wordt de jongste kijker weer meegenomen in de fantasiewereld van de vierjarige Rita.

Piepkuikens

Eendenkuikens beschouwen degene die ze als eerst zien als ze uit hun ei komen, als hun moeder. Cathy krijgt voor haar tiende verjaardag een eendenei en een broedkastje. Maar als het eendje uit het ei kruipt, ziet het als eerste Cathy’s beste vriendin Margaux. Maar zij kan niet voor het kuikentje zorgen; ze heeft namelijk een spierziekte en zit in een rolstoel. Stiekem gaan de twee meiden op zoek naar een veilige plek: het Vogelparadijs.

Reis naar het Noorden

Het jaar is 1892. De opa van de vijftienjarige Russische Sasha is vermist. Hij ging op ontdekkingsreis naar de Noordpool, maar is nooit teruggekeerd. Sasha besluit zelf naar hem op zoek te gaan en sluit zich aan bij de bemanning van een expeditie-schip. Ze moet zich zien te redden op een boot vol mannen en jongens, maar weet met haar charme iedereen mee te krijgen. ‘Reis naar het Noorden’ is een prachtige animatiefilm voor de grote én kleine avonturiers onder ons.

Dit is dus voor de maand april. En als je hier op klikt, en dan naar beneden scrolt, dan zie je ook de lijst welke films en series verdwijnen.

Reputatie 1
Badge

Nogmaals het pluspakket begint een lachertje te worden qua films en zenders. Ze werken qua films niks bij, en de zenders die erbij komen is helemaal bagger. Het is gelukkig gratis maar anders, ach laat

Reputatie 7

[laatste update 7 april 2020]

Het is inmiddels al 13 mei...

Reputatie 1
Badge

Mijn complimenten voor @Paul_ , het pluspakket is weer geweldig bijgewerkt met nieuwe films, wordt dit pakket nog wel serieus genomen qua films en zo.

Reputatie 7
Badge +24

Ik zal het topic één dezer dagen weer bijwerken.

Mijn complimenten voor @Paul_ 

Dank je!

Helaas is het aanbod van films zo zwak dat ik na mijn kosteloze periode het pluspakket stop. Betere naam is ondertussen minpakket. 
Ik stap over naar Disney+ voor dezelfde kosten straks. Dan heb ik met Netflix erbij wel alle mogelijkheden. Bij het minpakket betaal ik voor ongebruikte zaken. 

Reputatie 1
Badge

Zeer goed verwoord heb het minpakket ook al opgezegd.

Reputatie 1
Badge

@Paul_  jullie kunnen beter stoppen met dit pakket,  jullie nemen het niet meer serieus qua films.  Iedereen stapt al over naar Netflix,  Videoland,  Amazon prime of Disney+.  Bij wijze van spreken en voor de zenders hoef je het helemaal niet te nemen meer. Alleen maar erotiek zenders erbij.

Reputatie 1
Badge

Het  is nou wel duidelijk dit nemen ze niet eens meer serieus dit pakket 

Reputatie 7

Je punt is wel duidelijk nu, Daan.

Reputatie 7
Badge +20

Zo te zien heeft @Paul_ de lijst weer bijgewerkt. Laatste update was op 2 juli.

Reputatie 1

Ik zie dat de meeste “nieuwe” films/series al eerder te zien waren op het PlusPakket. Om met anderen te spreken: gelukkig is het gratis, maar verder stelt het echt niet veel (meer) voor.

Reputatie 1
Badge

Beste @Paul_ . Ik heb een vraag, wat houdt nou het pluspakket werkelijk in. Voor de zenders en films hoef je het niet te nemen. Ik heb het pakket aan gezet, juist voor de films. Maar dat is ook niet meer de moeite waard.

Reputatie 1

Beste @Paul_ . Ik heb een vraag, wat houdt nou het pluspakket werkelijk in. Voor de zenders en films hoef je het niet te nemen. Ik heb het pakket aan gezet, juist voor de films. Maar dat is ook niet meer de moeite waard.

Ik ben bang dat KPN niet onder de indruk is van deze opmerking, gezien de "toegevoegde" items. En dat nieuwe menu is ook waardeloos.

Reputatie 7
Badge +24

Beste @Paul_ . Ik heb een vraag, wat houdt nou het pluspakket werkelijk in. Voor de zenders en films hoef je het niet te nemen. Ik heb het pakket aan gezet, juist voor de films. Maar dat is ook niet meer de moeite waard.

Zie kpn.com/pluspakket. Als je het puur voor de films hebt, snap ik heel goed dat het niet de moeite waard is. Ik denk er exact hetzelfde over. Kun je beter Netlfix ofzo nemen. Scheelt dat je er niet extra voor betaalt. Nu nog even wachten tot het nieuwe voetbalseizoen begint, en dan kun je het zenderpakket weer wisselen.

Reputatie 1

Zie kpn.com/pluspakket. Als je het puur voor de films hebt, snap ik heel goed dat het niet de moeite waard is. Ik denk er exact hetzelfde over. Kun je beter Netlfix ofzo nemen. Scheelt dat je er niet extra voor betaalt. Nu nog even wachten tot het nieuwe voetbalseizoen begint, en dan kun je het zenderpakket weer wisselen.

Dankjewel voor je eerlijke antwoord.

Reputatie 2

Ik heb ooit voor het pluspakket gekozen want de andere optie Sport boeit mij niet. Volgens website zijn de kosten voor pluspakket €9.99.

1. Extra zenders: die zijn er nog steeds. En wil ik graag houden.

2. Films en Series: het aanbod is inmiddels echt ver beneden de maat. Loont niet meer te kijken.
Wat is de reden …? Netflix en Amazon Prime Video voegen toch ook met regelmaat nieuwe films toe? Pluspakket met vermelding ook Films en Series kijken…. het is de prijs van €9.99 nu niet meer waard. 

Reputatie 7
Badge +23

Ik heb ooit voor het pluspakket gekozen want de andere optie Sport boeit mij niet. Volgens website zijn de kosten voor pluspakket €9.99.

2. Films en Series: het aanbod is inmiddels echt ver beneden de maat. Loont niet meer te kijken.
Wat is de reden …? Netflix en Amazon Prime Video voegen toch ook met regelmaat nieuwe films toe? Pluspakket met vermelding ook Films en Series kijken…. het is de prijs van €9.99 nu niet meer waard. 

@An-DH

Hierboven is door meerdere mensen al geschreven dat je films kunt zien als een gratis extraatje. Maar je kiest voor het pluspakket vanwege de ruim 25 extra zenders. Als je KPN Hussel hebt is de prijs trouwens geen 9,99 maar 6,99. Verder kun je ook nog 5 euro korting krijgen op één pakket, dus als je alleen het pluspakket kiest, dan is het nog maar 1,99 per maand. Zie de info hieronder:

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!

(klik op afbeelding om te vergroten)

Reputatie 2

@An-DH

Hierboven is door meerdere mensen al geschreven dat je films kunt zien als een gratis extraatje. Maar je kiest voor het pluspakket vanwege de ruim 25 extra zenders. Als je KPN Hussel hebt is de prijs trouwens geen 9,99 maar 6,99. Verder kun je ook nog 5 euro korting krijgen op één pakket, dus als je alleen het pluspakket kiest, dan is het nog maar 1,99 per maand. Zie de info hieronder:

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!

(klik op afbeelding om te vergroten)

Dank voor uw reactie. Goede uitleg over het Pluspakket, “is gratis extraatje, prijs €9.99, prijs €6.99, maar dan overstappen ander pakket”. Helaas nog geen antwoord op mijn vraag bij punt 2. 

Reputatie 7
Badge +23

@An-DH 

Wat betreft punt twee is het een beetje gissen, want ik ken de feiten niet. 

Mijn aanname is dat de huidige aanbieders van films deze exclusief verkocht hebben aan marktpartijen als Videoland, Netflix  en Disney zelf ook. Daardoor is er geen Leuk aanbod meer over voor andere partijen zoals KPN. 

Reageer