Sticky

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

• 14 juni 2017
  • 239 reacties
  • 76214 keer bekeken

Toon eerste bericht

239 reacties

Kan iemand mij vertellen of de ABC serie Revenge beschikbaar is via het Pluspakket?

Werd vroeger uitgezonden op NET5, maar zij hebben niet alle seizoenen uitgezonden. Ik zou deze serie graag nog een keer kijken.

@Nathalie6, zou je eens bij On Demand willen kijken? Als het goed is, is Revenge toegevoegd. :)

Ha Paul, bedankt voor je reactie. Ik heb gezocht met zoeken in alles, maar bij mij kwam het niet tevoorschijn.
Reputatie 7
Badge +23
Kan iemand mij vertellen of de ABC serie Revenge beschikbaar is via het Pluspakket?

Werd vroeger uitgezonden op NET5, maar zij hebben niet alle seizoenen uitgezonden. Ik zou deze serie graag nog een keer kijken.

@Nathalie6, zou je eens bij On Demand willen kijken? Als het goed is, is Revenge toegevoegd. 🙂
Reputatie 7
Badge +23
CRIMINAL MINDS per 31-03-19
Het is er echt af, en nu?
Ik ben bij seisoen9 wil de rest ook graag zien. Wie weet een oplossing😡

Helaas wel @Hellas. De licentie is weer verlopen. En nu heb je een paar (niet zulke fijne) opties:

• wachten tot het bij ons weer terugkomt (waarschijnlijk ~oktober)
  • DVD's
  • Illegale manieren (streamen/downloaden)
Vraag. Hoe kun je zien welke aflevering je al gezien hebt bij de series?
Opschrijven, weet je nog wel? Met een pen op papier!
CRIMINAL MINDS per 31-03-19
Het is er echt af, en nu?
Ik ben bij seisoen9 wil de rest ook graag zien. Wie weet een oplossing😡
Reputatie 7
Badge +16
Jemig. Is het écht 2019 ??? En is er bekend wat er in dat jaar mogelijk zal zijn ??? En in 2030 ??? 😋 (dat is al over 11 jaar, hè)
Zenderverschraling: NPO1 en NPO2 gaan FVD1 en FVD2 heten, de rest, waaronder alle buitenlandse zenders, dus ook RTL, gaan van de kabel af. Wellicht als Engeland zich aansluit bij Nederland dat we nog een UKIP1 en UKIP2 krijgen.
Reputatie 7
Jemig. Is het écht 2019 ??? En is er bekend wat er in dat jaar mogelijk zal zijn ??? En in 2030 ??? 😋 (dat is al over 11 jaar, hè)
Reputatie 7
Badge +23
Het is inderdaad niet zo simpel, maar in deze tijd kan er zoveel @Paul_ 😂 Het is..... 2019!!!! 😜🙈
Meen je niet... 😲

Ik vind het een geweldige optie!!!
De voortgang van elk programma in de informatiebalk en bij de opnames. Mijn satelliettuner doet dat ook en is bijzonder handig. Ik vind ook dat de nieuwe tuners best wel een mooier display mogen krijgen met dit soort informatie.

Ja 100%. Bij Netflix gebruik ik het constant. Ook het automatisch afspelen van de volgende aflevering is fijn. Plex heeft dat ook goed bij hen afgekeken. Of bijvoorbeeld de intro's kunnen overslaan als je aan 't "bingen" bent, topuitvinding. Voor mij persoonlijk is het display niet heel belangrijk, maar we kunnen er zeker meer uithalen dan op dit moment.
Reputatie 7
Badge +16
O sowieso heeft hij/zij een een punt. Je kan eigenlijk gewoon bij Netflix afkijken naar bepaalde functies wat dat betreft. Maar helaas is het niet zo simpel. Dit idee is trouwens al vaker doorgegeven bij de betreffende afdeling(en).

Ik vind het een geweldige optie!!!
De voortgang van elk programma in de informatiebalk en bij de opnames. Mijn satelliettuner doet dat ook en is bijzonder handig. Ik vind ook dat de nieuwe tuners best wel een mooier display mogen krijgen met dit soort informatie.
Reputatie 7
Badge +17
O sowieso heeft hij/zij een een punt. Je kan eigenlijk gewoon bij Netflix afkijken naar bepaalde functies wat dat betreft. Maar helaas is het niet zo simpel. Dit idee is trouwens al vaker doorgegeven bij de betreffende afdeling(en).
Het is inderdaad niet zo simpel, maar in deze tijd kan er zoveel @Paul_ 😂 Het is..... 2019!!!! 😜🙈
Reputatie 7
Badge +23
Reputatie 7
Badge +17

Vraag. Hoe kun je zien welke aflevering je al gezien hebt bij de series?Antwoord: helaas kan je dat niet zien. :(

Zal wel fijn zijn dat deze functie er wel komt. @Sim1 heeft wel een punt. 😉
Reputatie 7
Badge +23
Antwoord: helaas kan je dat niet zien. 😞
Reputatie 7
Badge +23
Dank jullie allemaal. Dit is een "no bullshit" forum waar je wat aan hebt met mensen die meedenken en actie ondernemen!
Dan weet je waar je moet zijn als er nog eens vragen zijn. 😉
Reputatie 1
Dank jullie allemaal. Dit is een "no bullshit" forum waar je wat aan hebt met mensen die meedenken en actie ondernemen!
Reputatie 7
Badge +23
Eindelijk. Er was dus echt even een aanpassing nodig in het profiel. Excuses voor het lange, lange wachten, maar ik ben blij dat het is gelukt. De beperking van het opnieuw opzoeken van de film/serie klopt helaas. Dat is iets wat door onze ontwikkelaars moet worden opgelost.

Reputatie 1
TV-ontvanger op HD gezet ... het werkt! Geweldig dat het is gelukt.
Als ik de film stop valt het menu wel terug naar ON DEMAND, dus moet ik bij herstart van de film weer via pluspakket - film - etc. de film opzoeken, maar ik kan weer films en series uit het Pluspakket afspelen
Reputatie 7
Badge +23
@Zombro, goedemorgen! We komen steeds dichterbij, ik voel het.

Ik heb nu een aanpassing gedaan in jouw achterliggende tv-profiel. Zou je de tv-ontvanger nog eens op HD willen zetten, en het nog eens willen testen?

Als het dan nog niet werkt, laat ik een collega van het iTV platform er naar kijken want ik denk te weten waar het issue zich nu afspeelt.
Reputatie 1
Goeimorgen! Bedankt voor de tip. Instelling staat op HD standaard, dat had ik al eerder op jullie forum gelezen en gecheckt voordat ik me aanmeldde. Ik hoefde dat niet te wijzigen, stond al op HD standaard.
Maar vanochtend had ik een eureka-momentje … heb de instellingen op SD gezet. En nu werkt het wel!
Dus om het nieuwe pluspakket-menu te kunnen bedienen moet ik eerst de instellingen op SD zetten (!) en in SD kwaliteit films en series kijken, terwijl de films in HD wel goed te bekijken zijn via de zoekfunctie.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden
Reputatie 7
Badge +23

Check of bij "beeld & kwaliteit" de instelling 'best mogelijke kwaliteit' de instelling op "SD" of op HD standaard" staat. Indien SD zet dan eens op HD standaard.Goeie! Dat moet het dan bijna wel zijn. Ik wist dat ik nog wat over het hoofd zag. Bedankt Peter. Sorry @Zombro! Ik had dit eerder kunnen en moeten zien.
Als dat het is, wat zeer plausibel is, dan zou het mijns inziens gewenst zijn om nu "HD op 1" ofwel de "kijk altijd de best mogelijke kwaliteit" ook in het on-demand gedeelte 100% door te voeren. Dus ook naar niks niet een aparte HD versie (Inception HD) maar gewoon de beste versie (Inception). Dan zou de abonnee dus niet tegen dergelijke (ondoorzichtige) problemen aanlopen.

Helemaal mee eens. En nog belangrijker, de ontwikkelaars zijn het daar ook mee eens. Volgens mij is het nog wachten tot we volledig over zijn op de nieuwe backend. Wordt al heel lang aan gewerkt, maar brengt ook veel potentiële verbeteringen (zoals deze en die welbekende opnamesynchronisatie issues) met zich mee.
Reputatie 7
Check of bij "beeld & kwaliteit" de instelling 'best mogelijke kwaliteit' de instelling op "SD" of op HD standaard" staat. Indien SD zet dan eens op HD standaard.Goeie! Dat moet het dan bijna wel zijn. Ik wist dat ik nog wat over het hoofd zag. Bedankt Peter. Sorry @Zombro! Ik had dit eerder kunnen en moeten zien.
Als dat het is, wat zeer plausibel is, dan zou het mijns inziens gewenst zijn om nu "HD op 1" ofwel de "kijk altijd de best mogelijke kwaliteit" ook in het on-demand gedeelte 100% door te voeren. Dus ook naar niks niet een aparte HD versie (Inception HD) maar gewoon de beste versie (Inception). Dan zou de abonnee dus niet tegen dergelijke (ondoorzichtige) problemen aanlopen.
Reputatie 7
Badge +23
Check of bij "beeld & kwaliteit" de instelling 'best mogelijke kwaliteit' de instelling op "SD" of op HD standaard" staat. Indien SD zet dan eens op HD standaard.
Goeie! Dat moet het dan bijna wel zijn. Ik wist dat ik nog wat over het hoofd zag. Bedankt Peter. Sorry @Zombro! Ik had dit eerder kunnen en moeten zien.
Reputatie 7
Check of bij "beeld & kwaliteit" de instelling 'best mogelijke kwaliteit' de instelling op "SD" of op HD standaard" staat. Indien SD zet dan eens op HD standaard.
Reputatie 1
Goed idee, Kinderslot was inderdaad actief, ik heb blijkbaar al die jaren kunnen kijken met het kinderslot aan. Maar helaas is er in het pluspakket niets veranderd …. geen reactie bij AFSPELEN of TRAILER, behalve bij The Bridge serie 2

Reageer