Sticky

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

  • 14 juni 2017
  • 239 reacties
  • 76209 keer bekeken


Toon eerste bericht

239 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Ik heb een idee wat het nog kan zijn. Heb je heel toevallig het kinderslot aan staan? Zou je me een plezier willen doen, en het volgende willen checken/aanpassen?

[Menu]
[Instellingen]
[Kinderslot instellingen]
En dan [Kinderslot actief?] op "Nee" zetten
[Bewaar instellingen]

Het spijt me overigens dat het allemaal zo lang moet duren om een oplossing te vinden. Want inderdaad, je bent heel geduldig.
Reputatie 1
Dankjewel allemaal. Het installeren van de nieuwe tv-ontvanger (arcadyan hmb2260) is vergeefs.
Het probleem blijft.
Films en series zijn niet af te spelen va de afspeelknop in het rastermenu. (zie foto’s )


Als ik de knop bevestig gebeurt er helemaal niets. Ik kan tokkelen naar maar ook die knop doet niets. Ik krijg ook geen foutmelding.


Ook The Bridge nog even gecheckt … blijft hetzelfde … The Bridge seizoen 1 doet het niet, maar seizoen 2 is wel af te spelen. Seizoen 3 en 4 doen weer niets.
Als ik met zoekfunctie de filmtitel intoets lukt het wel om de film af te spelen. (zie foto’s). Bij films gaat dat zoeken nog, maar een serie kijken via de zoekfunctie is niet te doen!


Het lijkt erop dat ik met de zoekfunctie weer in het oude list-menu terechtkom. werkt wel!


Bij de helpdesk 08000402 vertelde men mij in december al dat dit probleem meer voorkomt. Het zou in januari opgelost moeten zijn. Tja, dan ben ik nog heel geduldig geweest … hoe nu verder?
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Zombro. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik neem het even over van mijn collega. Wat vreemd dat je niet alles kan bekijken uit het Pluspakket. Ik zie dat je op dit moment één tv-ontvanger in huis hebt. Ik zal deze tv-ontvanger voor je omruilen. Zou je willen testen of je met een nieuwe tv-ontvanger wel de mogelijkheid hebt om alles te bekijken uit het Pluspakket? Je ontvangt zo een privébericht waarin je meer informatie vindt over deze omruil. Laat je ons weten of deze ontvanger het probleem heeft verholpen?
Reputatie 1
done!
Reputatie 7
Badge +23
Huh? Dus sommige items zijn wel af te spelen zoals The Bridge S2? Apart. Hoe is de tv-ontvanger gereset? Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Neem ik ook een kijkje.
Reputatie 1
Krijg geen foutmelding, ik kan tokkelen tussen de knoppen afspelen en trailer maar als ik ze aanklik gebeurt er helemaal niks. Nog iets vreemds … The Bridge seizoen 1 doet het niet, maar seizoen 2 is wel af te spelen.
Reputatie 7
Badge +23
Hi Zombro! En wat gebeurt er precies zodra je gaat naar menu - On Demand - Pluspakket, en dan navigeert naar (met het zilveren rondje) bijvoorbeeld "Interstellar" (toffe film!)? Foutmelding of...?
Reputatie 1
ARCADYAN hdmi hmb2260
Reputatie 7
Hoi Zombro. Om je beter te helpen met dit probleem. Wat voor ontvanger heb je?
Motorola (1906, 1963 of 1853)
Arris 2952
Arcadyan hmb 2260
Reputatie 1
Dag Paul,
Bedankt voor je info over het pluspakket. Nieuwe titels en titels die komen te vervallen, dat had ik graag eerder willen weten!
Sinds half november 2018 werkt mijn pluspakket niet meer. Het menu werd toen aangepast naar raster met plaatjes, maar een film of serie aanklikken in het Pluspakket werkt niet. De betaalzenders en betaalfilms doen het wel goed.
Vanmorgen de helpdesk maar weer ’s gebeld, Mediabox vergeefs gereset … het lukt niet!
De enige oplossing is om via zoeken een titel in te toetsen. Ga jij maar ’s een serie proberen te vinden via de zoekfunctie!
Als je hiervoor een oplossing weet … graag!
Reputatie 7
Als we dan toch bezig zijn....
Bovenaan het topic staat nu: "1 jaar geleden"

Het is gewoon handig als je het startbericht hebt aangepast dat bovenin het startbericht aan te geven:

(laatst aangepast: datum)

Voorbeeld: breedbeeldweetjes/zenderindeling kpn 😉
Reputatie 7
Badge +23

Wat is het nu 30 zenders of MAAR 25 zenders

Ruim 25 extra tv-zenders

Goed punt, dat is niet meer up-to-date. Ik heb het aangepast in dit topic. Bedankt voor het signaal!
Reputatie 2
Geen probleem, stel je vraag hier gerust als het met het Pluspakket te maken heeft. Of ik een bevredigend antwoord kan geven is een tweede natuurlijk.

Over het algemeen heeft dit (HD/SD) met de afspraken te maken tussen KPN en de contentleverancier. Ik weet in alle eerlijkheid niet hoe het zit met specifieke zenders (zoals C&I) omdat die afspraken eigenlijk nooit openbaar worden gedeeld.


Wat is het nu 30 zenders of MAAR 25 zenders

Ruim 25 extra tv-zenders
Reputatie 7
Badge +23
Topic is geüpdatet voor maart.

Persoonlijke aanrader: The Prestige. Eigenlijk alles van Christopher Nolan.
@Paul_ jij kan er uiteraard niks aan doen, komend van Telforts 'oude' glasvezel propositie sinds vorig jaar augustus op de 'nieuwe' niet het antwoord wat ik wou horen wel het antwoord wat ik verwachte. Het voelt voor mij als een waarde vermindering ten opzichte van wat we kregen voor dezelfde maandlasten.

In ieder geval toch bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +23
Geen probleem, stel je vraag hier gerust als het met het Pluspakket te maken heeft. Of ik een bevredigend antwoord kan geven is een tweede natuurlijk.

Over het algemeen heeft dit (HD/SD) met de afspraken te maken tussen KPN en de contentleverancier. Ik weet in alle eerlijkheid niet hoe het zit met specifieke zenders (zoals C&I) omdat die afspraken eigenlijk nooit openbaar worden gedeeld.
Ik als huidig Telfort toekomstig KPN klant zal deze vraag gericht hier stellen. Ik heb er elders al naar gewezen. Niet echt on demand dat weet ik.

Het kanaal Crime&Investigation 82 in het pluspakket ik weet dat deze in HD en zelfs HDglas kwaliteit bestaat waarom is deze via KPN/Telfort enkel als SD beschikbaar?

Elders in dit topic was hier een gesprek over in verband met NPO wat nu niet opgaat in mijn ogen omdat de bron er is.
Reputatie 7
Badge +23
Ja, ik hoop ook dat die info er weer bij komt te staan. De signalen zijn in ieder geval bij m'n collega's doorgegeven. Of het menu teruggaat naar het oude betwijfel ik een beetje, maar het is in ieder geval duidelijk dat er verbeteringen nodig zijn.
Hopelijk komt die info over tot hoe lang het beschikbaar is snel weer terug. Ik vind het nieuwe menu nog erg onoverzichtelijk. Een lijst werkte handiger, mijns inziens.
Reputatie 7
Badge +23
Mooie update van 't topic. Top werk! :D
Thanks! 🤗
Reputatie 7
Badge +15
Mooie update van 't topic. Top werk! 😃
Reputatie 7
Badge +23
Heel fijn, die binnenkort verdwenen lijn mét de datums (aangezien die in het menu niet te zien zijn). 😃
Inderdaad. Vanaf nu laat ik ook de vorige maand staan onder een spoiler om het wat makkelijker/completer te maken (thanks voor het advies @Nadia). In ieder geval tot die data er weer bij staan.
Reputatie 7
Heel fijn, die binnenkort verdwenen lijst mét de datums (aangezien die in het menu niet te zien zijn.)

Reputatie 7
Badge +23
Topic geüpdatet voor januari!

Tip: zit je midden in een serie? Check of ie in het lijstje staat met titels die binnenkort verdwijnen.
Reputatie 7
Badge +23
Is er nog een mogelijkheid om het overzicht van pluspakket ipv plaatjes in een lijst te krijgen? Voorheen kon dat en de laatste tijd zie ik alleen nog maar afbeeldingen en dat vind ik zelf niet fijn :)
Helaas niet..

Reageer