Sticky

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

• 14 juni 2017
  • 247 reacties
  • 80126 keer bekeken

Toon eerste bericht

247 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan. 🙂 Als je nog eens vragen hebt over series/films laat het hier vooral weten!
Reputatie 7
En hij staat ook niet bij "on demand - series - ABC on demand" 😐

Weet je zeker dat niet alle seizoenen waren uitgezonden? Het waren er (maar) 4.
Bol.com Revenge. dvd box seizoen 1 t/m 4 € 50

Zie ook imdb.com: Revenge (serie).
Afgelopen woensdag werden beide seizoenen van The Handmaids Tale toegevoegd aan het aanbod. Ik was dus ook enthousiast begonnen aan seizoen twee, want dat moest ik nog zien. Maar sinds eergisteren (vrijdag) staat enkel het eerste seizoen nog bij On Demand. Waarom? Nu voelt het toch als blij maken met een dooie mus...
Reputatie 7
KPN is op de vingers getikt door de leverancier.
Zie hier:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/the-handmaids-tale-in-het-pluspakket-464780#post705275

Overigens heeft het Videolandpakket seizoen 1 en 2 t/m april 2020.
Ah, vandaar. Erg jammer, misschien in de toekomst dus... Dank voor het antwoord!
Reputatie 7
Badge +24
Ja, seizoen 2 van The Handmaids Tale komt als het goed is in april beschikbaar. Excuses hiervoor, voelt inderdaad een beetje als een dode mus.
Hallo ik had even een vraag over de beschikbaarheid datums van de series

Het menu of overzicht is sinds kort veranderd
en eerst kon je als je ergens op klikte boven aan zien tot wanneer de serie beschikbaar is
maar dat staat er nu niet meer bij
waar kan ik dit nu zien?
Het zou een beetje jammer zijn als je een serie begint te kijken en als je midden in een seizoen zit en t is ineens verdwenen
Reputatie 7
Vind ik ook een tekortkoming. Heb dat ook érgens opgemerkt. Maar kennelijk niet in dit topic want kan het niet vinden.
Hallo ik had even een vraag over de beschikbaarheid datums van de series

Het menu of overzicht is sinds kort veranderd
en eerst kon je als je ergens op klikte boven aan zien tot wanneer de serie beschikbaar is
maar dat staat er nu niet meer bij
waar kan ik dit nu zien?
Reputatie 7
Badge +24
@Durkje: je hebt helemaal gelijk, je kan de datum niet meer zien in het nieuwe overzicht van het Pluspakket. Zelf vind ik dat ook heel onhandig dus ik heb al het verzoek gedaan om die info weer toe te voegen bij de films/serie informatie, maar ik weet nog niet wanneer dat terugkomt. Ik zal nog eens navraag doen.

Mocht je iets willen weten over een specifieke film/serie, laat het me dan weten zodat ik het voor je op kan zoeken (als tussenoplossing). Bedankt voor je feedback!
Oké bedankt Paul
Dan hoop ik dat die informatie gauw terugkomt
Ik was nu bezig met de Serie The Killing heb net seizoen 1 gekeken en nu dacht ik ja voordat ik met seizoen 2 begin moet ik eigenlijk wel even weten tot wanneer die serie erop staat voordat ie ineens verdwenen is
wij ons helemaal verheugd om vandaag gezellig met het gezin de lego batman film te kijken (beschikbaar tm 31-12), staat de film er nu al niet meer bij? jammer hoor.
Reputatie 7
Badge +24
@Durkje: The Killing S1 t/m 3 is beschikbaar tot 31-01-2019. Je hebt dus nog een maand om ze te kijken. Sowieso een aanrader.

@acschmidt112: Het zijn data 'tot', en helaas niet 'tot en met'. 😞
@Paul_ dank je wel
idd een leuke serie kan ik dus mooi seizoen 2 en 3 nog zien bedankt
en hopelijk staan dan intussen de datums er weer bij
Is er nog een mogelijkheid om het overzicht van pluspakket ipv plaatjes in een lijst te krijgen? Voorheen kon dat en de laatste tijd zie ik alleen nog maar afbeeldingen en dat vind ik zelf niet fijn 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Is er nog een mogelijkheid om het overzicht van pluspakket ipv plaatjes in een lijst te krijgen? Voorheen kon dat en de laatste tijd zie ik alleen nog maar afbeeldingen en dat vind ik zelf niet fijn :)
Helaas niet..
Reputatie 7
Badge +24
Topic geüpdatet voor januari!

Tip: zit je midden in een serie? Check of ie in het lijstje staat met titels die binnenkort verdwijnen.
Reputatie 7
Heel fijn, die binnenkort verdwenen lijst mét de datums (aangezien die in het menu niet te zien zijn.)

Reputatie 7
Badge +24
Heel fijn, die binnenkort verdwenen lijn mét de datums (aangezien die in het menu niet te zien zijn). 😃
Inderdaad. Vanaf nu laat ik ook de vorige maand staan onder een spoiler om het wat makkelijker/completer te maken (thanks voor het advies @Nadia). In ieder geval tot die data er weer bij staan.
Reputatie 7
Badge +15
Mooie update van 't topic. Top werk! 😃
Reputatie 7
Badge +24
Mooie update van 't topic. Top werk! :D
Thanks! 🤗
Hopelijk komt die info over tot hoe lang het beschikbaar is snel weer terug. Ik vind het nieuwe menu nog erg onoverzichtelijk. Een lijst werkte handiger, mijns inziens.
Reputatie 7
Badge +24
Ja, ik hoop ook dat die info er weer bij komt te staan. De signalen zijn in ieder geval bij m'n collega's doorgegeven. Of het menu teruggaat naar het oude betwijfel ik een beetje, maar het is in ieder geval duidelijk dat er verbeteringen nodig zijn.
Ik als huidig Telfort toekomstig KPN klant zal deze vraag gericht hier stellen. Ik heb er elders al naar gewezen. Niet echt on demand dat weet ik.

Het kanaal Crime&Investigation 82 in het pluspakket ik weet dat deze in HD en zelfs HDglas kwaliteit bestaat waarom is deze via KPN/Telfort enkel als SD beschikbaar?

Elders in dit topic was hier een gesprek over in verband met NPO wat nu niet opgaat in mijn ogen omdat de bron er is.
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem, stel je vraag hier gerust als het met het Pluspakket te maken heeft. Of ik een bevredigend antwoord kan geven is een tweede natuurlijk.

Over het algemeen heeft dit (HD/SD) met de afspraken te maken tussen KPN en de contentleverancier. Ik weet in alle eerlijkheid niet hoe het zit met specifieke zenders (zoals C&I) omdat die afspraken eigenlijk nooit openbaar worden gedeeld.
@Paul_ jij kan er uiteraard niks aan doen, komend van Telforts 'oude' glasvezel propositie sinds vorig jaar augustus op de 'nieuwe' niet het antwoord wat ik wou horen wel het antwoord wat ik verwachte. Het voelt voor mij als een waarde vermindering ten opzichte van wat we kregen voor dezelfde maandlasten.

In ieder geval toch bedankt voor het antwoord.

Reageer