Sticky F.A.Q.

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

• 14 juni 2017
  • 308 reacties
  • 101440 keer bekeken
Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

Toon eerste bericht

308 reacties

Reputatie 1
Goeimorgen! Bedankt voor de tip. Instelling staat op HD standaard, dat had ik al eerder op jullie forum gelezen en gecheckt voordat ik me aanmeldde. Ik hoefde dat niet te wijzigen, stond al op HD standaard.
Maar vanochtend had ik een eureka-momentje … heb de instellingen op SD gezet. En nu werkt het wel!
Dus om het nieuwe pluspakket-menu te kunnen bedienen moet ik eerst de instellingen op SD zetten (!) en in SD kwaliteit films en series kijken, terwijl de films in HD wel goed te bekijken zijn via de zoekfunctie.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden
Reputatie 7
Badge +31

@fdpg1963

Overzicht pluspakket met vetgedrukt de HD zenders.

Volledige overzicht: Breedbeeldweetjes, zenderoverzicht KPN.

De erotiekzenders hebben alleen pincode als je dat instelt onder kinderslotinstellingen, bv (ook) met de rubriek erotiek. (de voetjes)
Verder kun je ze natuurlijk verbergen.

Zenderoverzicht Pluspakket:

36 Eurosport 2 HD

…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids HD BG/T [sinds 3-12-19 hd]

…DIVERSEN
71 Comedy central extra BG
73 RTL Lounge HD BG/T [sinds 3-12-19 hd]
74 RTL Crime HD  BG/T [sinds 3-12-19 hd]
76 NPO 1 extra (NPO 3 extra nu via npo3.nl)
77 OUT TV HD [sinds 30-11-19 hd]
78 Family 7 HD (religieuze televisie)
81 NPO Politiek BG/T
82 Crime & Investigation BG
83 Discovery Science HD BG
84 Discovery World (4:3 letterbox !!) BG
85 Animal Planet 24 HD BG
87 Nat Geo Wild HD BG
88 NPO 2 extra BG/T
89 ONS (16:9) BG

…MUZIEK
109 Revolt TV HD BG/T (R & B / Hiphop) (NIEUWE ZENDER 13 nov. ’19)
110 MTV Music 24 (16:9 sinds 29-1-’19, non stop clips) BG
111 Slam! TV
112 Oranje tv
113 192tv BG
114 100 procent NL (NIEUW PER 1-4-19!)
115 Stingray Classica HD (vh. Brava) (NIEUW PER 1-4-19!)

202 Pluspakket on demand aanbod

…EROTIEK
653 Meiden van Holland Hard HD

654 Babes TV HD

Reputatie 7
Badge +24
@Zombro, goedemorgen! We komen steeds dichterbij, ik voel het.

Ik heb nu een aanpassing gedaan in jouw achterliggende tv-profiel. Zou je de tv-ontvanger nog eens op HD willen zetten, en het nog eens willen testen?

Als het dan nog niet werkt, laat ik een collega van het iTV platform er naar kijken want ik denk te weten waar het issue zich nu afspeelt.
Vraag. Hoe kun je zien welke aflevering je al gezien hebt bij de series?
Reputatie 7
Badge +18
O sowieso heeft hij/zij een een punt. Je kan eigenlijk gewoon bij Netflix afkijken naar bepaalde functies wat dat betreft. Maar helaas is het niet zo simpel. Dit idee is trouwens al vaker doorgegeven bij de betreffende afdeling(en).
Het is inderdaad niet zo simpel, maar in deze tijd kan er zoveel @Paul_ 😂 Het is..... 2019!!!! 😜🙈
Reputatie 7
Badge +16
O sowieso heeft hij/zij een een punt. Je kan eigenlijk gewoon bij Netflix afkijken naar bepaalde functies wat dat betreft. Maar helaas is het niet zo simpel. Dit idee is trouwens al vaker doorgegeven bij de betreffende afdeling(en).

Ik vind het een geweldige optie!!!
De voortgang van elk programma in de informatiebalk en bij de opnames. Mijn satelliettuner doet dat ook en is bijzonder handig. Ik vind ook dat de nieuwe tuners best wel een mooier display mogen krijgen met dit soort informatie.
Reputatie 7
Badge +31
Jemig. Is het écht 2019 ??? En is er bekend wat er in dat jaar mogelijk zal zijn ??? En in 2030 ??? 😋 (dat is al over 11 jaar, hè)
Reputatie 7
Badge +31

@fdpg1963 

Heb je ook al het ON DEMAND aanbod van het Pluspakket een beetje bekeken?

kan. 202 en dan de rode knop of via on demand in het menu.

Reputatie 4
Badge +3

@fdpg1963

Heb je ook al het ON DEMAND aanbod van het Pluspakket een beetje bekeken?

kan. 202 en dan de rode knop of via on demand in het menu.

Nog niet maar ga ik zeker doen. Bedankt voor de tip!

CRIMINAL MINDS per 31-03-19
Het is er echt af, en nu?
Ik ben bij seisoen9 wil de rest ook graag zien. Wie weet een oplossing😡
Vraag. Hoe kun je zien welke aflevering je al gezien hebt bij de series?
Opschrijven, weet je nog wel? Met een pen op papier!
Reputatie 7
Badge +18

In januari worden heel wat (naar mijn mening) toffe films toegevoegd trouwens. Maar daarover later meer.

Jij bent een lekkere! Zeggen dat er toffe films komen, en daarna zeggen: “Maar daarover later meer.” Nee @Paul_ daar maak je vrienden mee! :joy::rofl:  Home Alone? :laughing::stuck_out_tongue_winking_eye: LOL!

Reputatie 7
Badge +24

Even wachten tot januari. Dan geef ik je een paar kijktips! Fijne jaarwisseling!

Reputatie 7
Badge +18

Even wachten tot januari. Dan geef ik je een paar kijktips! Fijne jaarwisseling!

Van het zelfde!

Kan iemand mij vertellen of de ABC serie Revenge beschikbaar is via het Pluspakket?

Werd vroeger uitgezonden op NET5, maar zij hebben niet alle seizoenen uitgezonden. Ik zou deze serie graag nog een keer kijken.

@Nathalie6, zou je eens bij On Demand willen kijken? Als het goed is, is Revenge toegevoegd. :)

Ha Paul, bedankt voor je reactie. Ik heb gezocht met zoeken in alles, maar bij mij kwam het niet tevoorschijn.
Revenge is trouwens sinds vandaag weer te zien bij Videoland, dus dan kan ik de serie eventueel daar bekijken. Maar het zou mooier zijn als ik het hier kan zien 🙂
Reputatie 7
Badge +24

Ha Paul, bedankt voor je reactie. Ik heb gezocht met zoeken in alles, maar bij mij kwam het niet tevoorschijn.

Kan even duren inderdaad. Ik checkte het net in de iTV app (iPhone) en daar staat al wel, dus zal straks ook wel op de tv-ontvanger beschikbaar zijn. 🙂
Jammer dat de serie Criminal Minds ineens uit het Pluspakket verdwenen is, terwijl ik net de serie volop aan het volgen ben!!!

Ik heb begrepen dat dit te maken heeft met het aankopen van series voor een bepaalde periode. Maar als mensen ze nog actief kijken, dan is erg jammer.

Wanneer komt Criminal Minds weer in het Pluspakket?☺
Reputatie 7
Badge +18
Zou handig zijn als er weer een datum bij staat tot hoe lang die in het Pluspakket On Demand zit. 🤔 @Paul_ is dit doorgegeven aan de desbetreffende afdeling die hierover gaat? Want kan me ergens herinneren dat we dit ooit aan hadden gegeven. 👍🏼😉

Sinds ik het kon plus pakket heb aangeschaft werken diverse apps niet meer. Onder andere you tube. Bus kan dit? Alles geprobeerd. Ook reset ontvanger en zo. Wat is de oplossing? 

Youtube staat los van het pluspakket. Welke TV ontvanger heb je?

Reputatie 7
Badge +16
Ik kan CM gewoon kijken, seizoen 1, 13 afleveringen

Ik kijk veel on demand via het Pluspakket. Het terugschieten na series kijken blijft bij mij een issue. Waarom moet je elke keer weer van voren af aan beginnen met zoeken en is er geen geschiedenis? Alleen het starten is al een vermoeiend idee en ga ik al snel naar andere aanbieders. 

Reputatie 7
Badge +31
Van Criminal Minds (15 seizoenen) zijn geen afleveringen meer beschikbaar.
Van Criminal Minds: Suspect behavior is seizoen 1 beschikbaar (tot 4 mei). Er is van deze ook maar 1 seizoen gemaakt in 2011.
Van Criminal Minds: Beyond borders zijn seizoen 1 & 2 beschikbaar (tot 4 mei). Dit zijn ook alle seizoenen van deze serie. (2016, 2017)

Het zijn 3 verschillende. Zie imdb.com.
Reputatie 7
Badge +24

Sinds ik het kon plus pakket heb aangeschaft werken diverse apps niet meer. Onder andere you tube. Bus kan dit? Alles geprobeerd. Ook reset ontvanger en zo. Wat is de oplossing? 

Zoals Galdor al aangeeft staan die dingen los van elkaar. Je kan het beste een nieuw topic hiervoor aanmaken, dan helpen we je natuurlijk graag.

Reputatie 7
Badge +24
Zou handig zijn als er weer een datum bij staat tot hoe lang die in het Pluspakket On Demand zit. 🤔 @Paul_ is dit doorgegeven aan de desbetreffende afdeling die hierover gaat? Want kan me ergens herinneren dat we dit ooit aan hadden gegeven. 👍🏼😉
Ja zeker. Ik weet alleen niet wanneer die info er weer bij komt te staan... Kunnen niet anders dan afwachten, maar het is luid en duidelijk doorgegeven in ieder geval.

@Nathalie6: Ik zie Revenge nu ook via de tv-ontvanger, dus ik mag aannemen bij jou ook. 🙂

Reageer