Sticky

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

• 14 juni 2017
  • 271 reacties
  • 91981 keer bekeken

Toon eerste bericht

271 reacties

Reputatie 7
Constateer het hier ook. Ik ga het gelijk even melden bij de moderators.
Reputatie 7
KPN is op de vingers getikt door de leverancier.
Zie hier:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/the-handmaids-tale-in-het-pluspakket-464780#post705275

Overigens heeft het Videolandpakket seizoen 1 en 2 t/m april 2020.
Reputatie 7
Vind ik ook een tekortkoming. Heb dat ook érgens opgemerkt. Maar kennelijk niet in dit topic want kan het niet vinden.
Hallo ik had even een vraag over de beschikbaarheid datums van de series

Het menu of overzicht is sinds kort veranderd
en eerst kon je als je ergens op klikte boven aan zien tot wanneer de serie beschikbaar is
maar dat staat er nu niet meer bij
waar kan ik dit nu zien?
Reputatie 7
Jemig. Is het écht 2019 ??? En is er bekend wat er in dat jaar mogelijk zal zijn ??? En in 2030 ??? 😋 (dat is al over 11 jaar, hè)
Reputatie 7
Van Criminal Minds (15 seizoenen) zijn geen afleveringen meer beschikbaar.
Van Criminal Minds: Suspect behavior is seizoen 1 beschikbaar (tot 4 mei). Er is van deze ook maar 1 seizoen gemaakt in 2011.
Van Criminal Minds: Beyond borders zijn seizoen 1 & 2 beschikbaar (tot 4 mei). Dit zijn ook alle seizoenen van deze serie. (2016, 2017)

Het zijn 3 verschillende. Zie imdb.com.
Reputatie 7
@EricT
Aangezien het, als het goed is, gelijk op gaat met de aanwezigheid in Videoland heb ik dáár even gekeken. Daar staat wel een datum en dat is TOT 13-12-2019. Voor alle seizoenen. Je hebt dus nog een paar maanden.

Ik zie in de app, bij die aflevering, ook helemaal geen datum. Net als in de decoder. Daar ontbreekt de TOT datum ook nog steeds bij Pluspakket on Demand. Maar op de achtergrond is die er wel.
Reputatie 7
Je hebt gelijk, @Galdor68 het staat los.

@ErikT Deze serie, Black Seals, staat alleen deze maand nog in het pluspakket (ZIE TOPICSTART 😉 nota bene, daar had ik dus meteen moeten kijken....). Beschikbaar tot 31 mei 2019.
Je hebt dus nog 5 (!) dagen.

Via Videoland is ie gelukkig langer beschikbaar. Je kunt dus daar tijdelijk een abonnementje op overwegen (Videolandpakket).
Reputatie 7
@Paul_ Mss handig dit ook even aan te passen in de lijst i.h. startbericht? (helemaal onderaan staat Black Sails.)

Ik mag dan aannemen dat de einddatum in Pluspakket hetzelfde wordt als in Videoland: 31-12-2019.
Reputatie 7
Badge +24
Aanrader voor KPN on demand aankoop … Big little lies (serie 1 en 2) en True Detective (serie 1, 2 en 3)
Please????

Zeer goede aanrader wat mij betreft! True detective is te gek. Big little lies nog nooit gezien, maar ik hoor goede dingen. Dat zijn echter beide wel HBO series... En we weten inmiddels wat daarmee is gebeurd. Game of Thrones is ook zo'n voorbeeld..
Reputatie 7
Badge +18
Beste @GePe je bent dus overgestapt naar Internet + 2x 4K? De aanbod in 4K is matig! En er is maar 1 lineair zender: Xite 4K, dat is een lus van 2 uur. Hier kun je zien wat KPN in 4K On Demand te bieden heeft. Voor de rest zijn alle andere zenders HD of SD. Ik denk dat het lang duurt dat TV zenders over gaan naar 4K. Want dat kost de omroepen veel geld om alles weer in 4K te laten uitzenden. Camera's moeten dan ook 4K zijn. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Is er ook bekend wanneer greys anatomy seizoen 14 (is nu op tv) te zien is bij t plus pakket?Ik denk dat dit pas gebeurd als het is afgelopen op Net5. Dit heeft met rechten te maken, @Maison2018. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Ik vind dat KPN erg weinig HD zenders heeft in zijn pluspakket en al helemaal geen aanstalten maakt om hier wat aan te doen. Het is een enorm getreuzel de laatste tijd met het vervangen van SD zenders naar HD zenders bij KPN. RTL Lounge en RTL Prime zijn beschikbaar in HD, maar KPN geeft ze niet door. ARD en ZDF zijn al jaren beschikbaar in HD, maar KPN geeft ze niet door. Onbegrijpelijk met IPTV dat KPN zo stil staan met zijn televisie product.Ik ben het er helemaal mee eens! 😉
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Mirandaatjuh, welkom! Excuses voor de fout! King Arthur zal vanaf 13 maart beschikbaar zijn. Ik heb het hierboven in het topic nu ook aangepast. Foei! @Paul_! 🤣 strafpunten! 😉
Reputatie 7
Badge +18
@Paul_, het blijft ook moeilijk om deze topic te updaten. Want ze blijven maar films en series toevoegen en verwijderen. Moet deze topic van jou dan niet eens geüpdatet worden? Of deze bericht zo updaten dat je niet steeds films erop en eraf moet halen? Anders blijf je bezig. ;)

*Admin: quote van gehele topic verwijderd i.v.m. overzicht.
Reputatie 7
Badge +18
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat je bedoelt. Het toevoegen en verwijderen van films/series hoort erbij, we kunnen nou eenmaal niet voor altijd dezelfde content aanbieden. Hoezo moet dit topic geüpdatet worden? Hij is is helemaal up-to-date voor deze maand toch? Het hele idee is juist dat ik 'm bijhoud.Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik deze topic nooit voorbij zie komen als je iets gewijzigd hebt. Nu krijg ik voor het eerst weer bericht van deze topic, en ik zie hem dan ook voorbij komen. Kun je dit bericht niet "pushen" zodat ie weer tevoorschijn komt, bijvoorbeeld hier:

Zodat Forumgebruikers kunnen zien dat jij deze topic hebt bijgewerkt? 😉
Reputatie 7
Badge +18
Dat kan zeker alleen is er maar plek voor 3 topics. Er zijn nu eenmaal belangrijkere topics die uitgelicht 'moeten' worden dus die hebben prioriteit wat dat betreft.Oké, dank voor jou terugkoppeling Paul.
Reputatie 7
Badge +18
Topic geüpdatet voor de maand augustus. Zin in nachtmerries? Kijk It.@Paul_ toch! Je vergeet de Kijkwijzer! 😛
Reputatie 7
Badge +18
Oja, geschikt voor kinderen vanaf 5 jaar. [/sarcasm]😂 🤣
Hoi ik zit net lekker in de serie scandal, is deze opeens verdwenen uit het serie aanbod.
klopt dit? Kan de serie op een ander kanaal verder kijken?
groet

Admin: bericht naar lopende topic over dit onderwerp verplaatst
Reputatie 7
Badge +18
O sowieso heeft hij/zij een een punt. Je kan eigenlijk gewoon bij Netflix afkijken naar bepaalde functies wat dat betreft. Maar helaas is het niet zo simpel. Dit idee is trouwens al vaker doorgegeven bij de betreffende afdeling(en).
Het is inderdaad niet zo simpel, maar in deze tijd kan er zoveel @Paul_ 😂 Het is..... 2019!!!! 😜🙈
Reputatie 7
Badge +18
Zou handig zijn als er weer een datum bij staat tot hoe lang die in het Pluspakket On Demand zit. 🤔 @Paul_ is dit doorgegeven aan de desbetreffende afdeling die hierover gaat? Want kan me ergens herinneren dat we dit ooit aan hadden gegeven. 👍🏼😉
Reputatie 7
Badge +18

Hi @EdithV, welkom! Je hebt gelijk dat er in het Pluspakket menu flink wat verbeterd kan worden. Die feedback hebben we intern ook doorgegeven. Maar over tijdslijnen kan ik nog niets melden...Maar dit duurt wel erg lang, en toch raar dat er geen snelle oplossing komt voor deze situatie. Afwachten en verder irriteren dus maar bedankt voor de reactie(die is wel snel!)

Ik denk dat dit best een ingewikkeld proces is om dit in te bouwen. En is maar te hopen of dit een hoge prioriteit heeft bij de desbetreffende afdeling.
Reputatie 7
Badge +18
De kinderfilm Ballerina staat al een tijdje in het pluspakket, maar de film werkt niet. Als je de film wilt starten of de trailer wilt bekijken gebeurt er niks. Dit is zowel bij de NL als de Ov film. We kunnen wel alle andere film bekijken dus het ligt niet aan ons kastje of de verbinding.
We hebben het een paar maanden geleden geprobeert en nu net weer.

@Babbes, ik heb even gekeken, en bij mij doet ie het:

Ik heb op play gedrukt, en hij begint te spelen. (Beeld is zwart, heeft ermee te maken dat er geen screenshots van de film gemaakt mogen worden.)

Reputatie 7
Badge +18
@Dennis Schreve wat vreemd er gebeurt bij ons niks als we op play drukken 🤔 de film start helemaal niet
@Babbes op welke apparaat wil je dit kijken? 🤔 Ik heb het ook even op TV gekeken, en dat werkt ook:

Heb je tv ontvanger eens een reset gegeven? 😉
Reputatie 7
Badge +18
De komende maanden komen er ook veel, iets oudere, classics bij wat wel tof is. Maar daarover later meer.
Ik ben erg benieuwd wat het wordt! 😉

Reageer