Sticky

Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN

• 14 juni 2017
  • 245 reacties
  • 76897 keer bekeken

Toon eerste bericht

245 reacties

Reputatie 7
Badge +23

@Nathalie6: Ik zie Revenge nu ook via de tv-ontvanger, dus ik mag aannemen bij jou ook. :)Goedemorgen Paul, ik besef me nu dat de reden dat ik het (nog) niet kan zien, is omdat ik het Pluspakket niet heb.

Is het voor bestaande klanten ook de eerste maand gratis? :-)

Haha, ik deed even de aanname dat je het Pluspakket hebt inderdaad.🙈

Maar nu wil het toeval dat het Pluspakket inderdaad de eerste maand gratis is. Wil je eens in MijnKPN kijken, of je 'm daar met korting ziet?

@Nathalie6: Ik zie Revenge nu ook via de tv-ontvanger, dus ik mag aannemen bij jou ook. :)Goedemorgen Paul, ik besef me nu dat de reden dat ik het (nog) niet kan zien, is omdat ik het Pluspakket niet heb.

Is het voor bestaande klanten ook de eerste maand gratis? :-)
Haha, ik deed even de aanname dat je het Pluspakket hebt inderdaad.🙈

Maar nu wil het toeval dat het Pluspakket inderdaad de eerste maand gratis is. Wil je eens in MijnKPN kijken, of je 'm daar met korting ziet?

Jazeker Paul, heb ik even geluk 😁

Hartelijk dank voor je hulp met alles! 👍🏻
Reputatie 7
Badge +23
Geluk? Ik noem het karma!

Anytime! 😃
Reputatie 7
Badge +17
@Nathalie6 heb je ook een mobielabonnement van KPN? Dan kun je KPN Compleet zijn, dan is de Pluspakket helemaal gratis! Op de link onderaan lees je er meer over:

KPN Compleet, combineer thuis en mobiel en geniet van extra's
@Nathalie6 heb je ook een mobielabonnement van KPN? Dan kun je KPN Compleet zijn, dan is de Pluspakket helemaal gratis! Op de link onderaan lees je er meer over:

KPN Compleet, combineer thuis en mobiel en geniet van extra's

Vroeger wel gehad, Dennis. Maar ik zit nu voor mobiel bij een andere provider.

Maar toch bedankt!
Wanneer wordt het menu aangepast bij On demand/pluspakket/series? Dit is het meest gebruikersonvriendelijke menu dat er is. Na afloop van een aflevering terug in hoofdmenu en geen idee welke aflevering je hebt gezien. Kom op KPN dat moet anders!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +23
Hi @EdithV, welkom! Je hebt gelijk dat er in het Pluspakket menu flink wat verbeterd kan worden. Die feedback hebben we intern ook doorgegeven. Maar over tijdslijnen kan ik nog niets melden...
Hi @EdithV, welkom! Je hebt gelijk dat er in het Pluspakket menu flink wat verbeterd kan worden. Die feedback hebben we intern ook doorgegeven. Maar over tijdslijnen kan ik nog niets melden...
Maar dit duurt wel erg lang, en toch raar dat er geen snelle oplossing komt voor deze situatie. Afwachten en verder irriteren dus maar bedankt voor de reactie(die is wel snel!)
Reputatie 7
Badge +17

Hi @EdithV, welkom! Je hebt gelijk dat er in het Pluspakket menu flink wat verbeterd kan worden. Die feedback hebben we intern ook doorgegeven. Maar over tijdslijnen kan ik nog niets melden...Maar dit duurt wel erg lang, en toch raar dat er geen snelle oplossing komt voor deze situatie. Afwachten en verder irriteren dus maar bedankt voor de reactie(die is wel snel!)

Ik denk dat dit best een ingewikkeld proces is om dit in te bouwen. En is maar te hopen of dit een hoge prioriteit heeft bij de desbetreffende afdeling.
Reputatie 7
Badge +23
Een reactie is een stuk sneller te realiseren dan technische developer dingen. 🙂

Als je een aflevering helemaal laat aflopen blijf je trouwens wel bij de juiste serie, en ga je niet terug naar het hoofdmenu. Niet ideaal natuurlijk, maar toch...
Reputatie 7
Badge +23
Topic is geüpdatet voor de maand april

Let op: De nieuwste afleveringen van The Walking Dead (S9B) zijn maar beperkt beschikbaar....

Persoonlijke kijktips:

Miss Sloane: In the high-stakes world of political power-brokers, Elizabeth Sloane is the most sought after and formidable lobbyist in D.C. But when taking on the most powerful opponent of her career, she finds winning may come at too high a price.

The Wolf Of Wallstreet: Based on the true story of Jordan Belfort, from his rise to a wealthy stock-broker living the high life to his fall involving crime, corruption and the federal government.

Captain Fantastic (nee, geen superhelden film): In the forests of the Pacific Northwest, a father devoted to raising his six kids with a rigorous physical and intellectual education is forced to leave his paradise and enter the world, challenging his idea of what it means to be a parent.
De kinderfilm Ballerina staat al een tijdje in het pluspakket, maar de film werkt niet. Als je de film wilt starten of de trailer wilt bekijken gebeurt er niks. Dit is zowel bij de NL als de Ov film. We kunnen wel alle andere film bekijken dus het ligt niet aan ons kastje of de verbinding.
We hebben het een paar maanden geleden geprobeert en nu net weer.
Reputatie 7
Badge +17
De kinderfilm Ballerina staat al een tijdje in het pluspakket, maar de film werkt niet. Als je de film wilt starten of de trailer wilt bekijken gebeurt er niks. Dit is zowel bij de NL als de Ov film. We kunnen wel alle andere film bekijken dus het ligt niet aan ons kastje of de verbinding.
We hebben het een paar maanden geleden geprobeert en nu net weer.

@Babbes, ik heb even gekeken, en bij mij doet ie het:

Ik heb op play gedrukt, en hij begint te spelen. (Beeld is zwart, heeft ermee te maken dat er geen screenshots van de film gemaakt mogen worden.)

@Dennis Schreve wat vreemd er gebeurt bij ons niks als we op play drukken 🤔 de film start helemaal niet
Reputatie 7
Badge +17
@Dennis Schreve wat vreemd er gebeurt bij ons niks als we op play drukken 🤔 de film start helemaal niet
@Babbes op welke apparaat wil je dit kijken? 🤔 Ik heb het ook even op TV gekeken, en dat werkt ook:

Heb je tv ontvanger eens een reset gegeven? 😉
Reputatie 7
Badge +23
@Babbes: ik denk dat ik wel weet waardoor dit komt. Ik verdenk in een SD/HD instelling op de tv-ontvanger en/of in het technische profiel.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan komen we er snel genoeg achter!
@Paul_ doe ik maar dat wordt wel pas vanavond 😉
Reputatie 7
Badge +23
@Paul_ doe ik maar dat wordt wel pas vanavond 😉
No problem. Dan check ik het morgen. 😉
Reputatie 7
Badge +15
Er zitten nu zo nu en dan echt wat toffe films in 't pluspakket. Voor ieder wat wils 😃

Eigenlijk ben ik best wel tevreden hoe 't pakket zichzelf heeft ontwikkeld in de afgelopen tijd 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Er zitten nu zo nu en dan echt wat toffe films in 't pluspakket. Voor ieder wat wils :D

Eigenlijk ben ik best wel tevreden hoe 't pakket zichzelf heeft ontwikkeld in de afgelopen tijd :)

Tof om te 'horen'. 🙂

De komende maanden komen er ook veel, iets oudere, classics bij wat wel tof is. Maar daarover later meer.
Reputatie 7
Badge +17
De komende maanden komen er ook veel, iets oudere, classics bij wat wel tof is. Maar daarover later meer.
Ik ben erg benieuwd wat het wordt! 😉
Reputatie 7
Badge +17
@Paul_ weet je wat ik eigenlijk wilt zien? Dat we een mapje hebben met Mijn lijst, zodat je de films en/of series daarin kunt zetten zodat je ze later als je de film wilt zien daar naartoe kan gaan. Zonder dat je weer door die bibliotheek moet gaan.

Voorbeeld van Netflix:

Reputatie 7
Badge +23
weet je wat ik eigenlijk wilt zien? Dat we een mapje hebben met Mijn lijst, zodat je de films en/of series daarin kunt zetten zodat je ze later als je de film wilt zien daar naartoe kan gaan. Zonder dat je weer door die bibliotheek moet gaan.
Één van de vele dingen die ik ook wel graag wil zien... Veel van deze dingen zijn niet alleen een kwestie van willen en dan bouwen, maar ook technische uitdagingen van het platform. Vergt dus ook innovatie op de achtergrond (waar aan gewerkt wordt).
Reputatie 7
Badge +23
Het topic is weer geüpdatet voor de maand mei.

Staan wat 'classics' tussen zoals American History X en Full Metal Jacket. Must sees wat mij betreft. De komende maanden komen er nog meer gouwe ouwes bij.

Wil je wat lichtere kost? Tag is best hilarisch, en als je Guy Ritchie films tof vindt dan zijn de Sherlock Holmes films zeer vermakelijk.

Ook is recentelijk seizoen 2 van The Handmaid's Tale, en seizoen 5A van Vikings toegevoegd. Hele toffe series.

Houd er trouwens rekening mee dat er deze maand een aantal series komen te vervallen (dik gedrukt in de lijst).

Klinkt een beetje als "Mei maand film maand": vorig jaar verwijderd en nu weer terug erin of nog meer ouwe meuk. Top!

Reageer