Altijd en overal TV kijken met de nieuwe iTV online app

• 23 januari 2015
  • 129 reacties
  • 47086 keer bekeken

Toon eerste bericht

129 reacties

Reputatie 7

peerke63 schreef op 2 okt '15 om 22:09u

Ik wilde een opname terug kijken via de Itv Online app op mijn pc...

Het enig dat ik echter kan doen is de opname verwijderen... als dat al lkt want dat heb ik nog niet geprobeerd. Maar kijken is er niet bij.

W10 overigens... kan het dáár aan ligen?

. Als je thuis bent zou je wel van SD zenders de opnamen moeten kunnen zien mits die zenders tot het itvonline aanbod horen,

ook met Windows ( )

Buiten de deur zijn een 20 tal SD zenders beschikbaar. Ook dan moet je opnamen van dié zenders kunnen zien, geen HD dus.

Videotheek thuis is zelfs alleen beschikbaar in Windows. Dat schijnt volgens de info op déze pagina niet te werken met Android en iOS.

PeterG schreef op 3 okt '15 om 12:00u

peerke63 schreef op 2 okt '15 om 22:09u

Ik wilde een opname terug kijken via de Itv Online app op mijn pc...

Het enig dat ik echter kan doen is de opname verwijderen... als dat al lkt want dat heb ik nog niet geprobeerd. Maar kijken is er niet bij.

W10 overigens... kan het dáár aan ligen?

@peerke63. Als je thuis bent zou je wel van SD zenders de opnamen moeten kunnen zien mits die zenders tot het itvonline aanbod horen,

ook met Windows ( @Henk2304)

Buiten de deur zijn een 20 tal SD zenders beschikbaar. Ook dan moet je opnamen van dié zenders kunnen zien, geen HD dus.

Videotheek thuis is zelfs alleen beschikbaar in Windows. Dat schijnt volgens de info op déze pagina niet te werken met Android en iOS.

Mag ik u allen   en hartelijk dank voor de reacties.

Ik zal het zeker gaan proberen met SD-zenders

Reputatie 7
Ja sorry  je hebt helemaal gelijk. Stom van me. Ben lichtelijk gefrustreerd door de beperkte mogelijkheden van de Windows versie tov. Android en iOS zodat ik 'm nog minder mogelijkheden toedicht dan die heeft. En omdat ik alles steeds in HD op neem maak ik dus ook nooit gebruik van het afspelen via de app.

Reputatie 7
Badge +18
Het wordt tijd dat KPN itvonline.nl ook de zenders in HD kunnen weergeven. Ziggo heeft Horizon Go, en die kan ook de HD zenders ermee kijken. KPN kan zien in het systeem welke klanten wel HD hebben, en welke niet. Want als ik aan de klantenservice vraag hoeveel HD streams ik heb, zeggen ze: 2x HD. En dat er zelfs een mogelijkheid is voor een derde HD stream. Maar dat doen ze niet. Omdat ik VVDSL heb. (Van glas naar koper) Dus KPN, kijk hier eens serieus na.

Reageer