Beantwoord

Amazon prime app werkt niet meer

  • 1 April 2020
  • 7 reacties
  • 4945 keer bekeken

Hallo,

onlangs heb ik mijn amazon prime Duitsland omgezet naar Amazon Nederland. Dat leek tot nu toe geen probleem, maar sinds gister werkt de app niet meer via KPN. Iemand een idee waar het aan kan liggen of zijn er meer meldingen bekend van het niet werken van Amazon op het moment?

met vriendelijke groeten 

Anne van der Kr

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 April 2020, 18:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Halo @AnnevdKraan , heb je al geprobeerd de app te verwijderen, toestel herstarten en de app opnieuw te installeren?

hoi Jan,
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik mijn instellingen verwijderen? De app staat nl in het kpn menu en ik heb geen flauw idee hoe ik dat kan doen 

Reputatie 7
Badge +10

hoi Jan,
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik mijn instellingen verwijderen? De app staat nl in het kpn menu en ik heb geen flauw idee hoe ik dat kan doen 


Hoi,

Je kunt de ontvanger het beste resetten;

 

Druk op Menu op de afstandsbediening

Ga naar Instellingen

Druk 2 keer op de gele knop op je afstandsbediening

Kies voor software verwijderen. 
De ontvanger wordt nu opgestart. 
Laat dit proces rustig doorlopen. 
 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Anne, welkom op het forum. 

De omzetting heeft daar niets mee te maken, zolang je maar hetzelfde account aanhoudt. Heeft de tip van Jan geholpen? Zo niet, wat krijg je precies te zien? Een foutmelding?

Hier precies het zelfde. Netflix op 200 werkt prima, YouTube app op 201 werkt ook goed. Kpn plus op 202 om door een ringetje te halen.

 

Amazon Prime. Proefperiode Ivm star trek Picard uit pure frustratie maar gewoon gedownload want de app is gewoon ruk loopt na 5 sec vast, ondertiteling is niet synchroon als deze überhaupt al werkt.

 

Amazon prime werkt prima op pc net als de andere streaming video's, andere werken prima op het kastje maar deze niet. .

Waarom niet?

Reputatie 7
Badge +24

Hier ben ik zelf thuis ook tegenaan gelopen. Bij sommige titels treedt dit probleem op, bij andere weer niet. Ik had vooral bij The Office hier last van. 😞 Hier wordt door Amazon nog steeds volop aan gewerkt. 

Hoi, 

de oplossing van Jan heeft geholpen maar nu weer hetzelfde probleem. Ook ik heb er last van dat de ondertiteling niet gelijk loopt met het geluid. Op de pc heb ik hier geen last van. Ga het kastje naar weer opnieuw instellen 🥴